Praca: Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta


Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta
Lokalizacja: Warszawa, Wilanów, al. Rzeczypospolitej 1

Praca w Centrum LUX MED Stomatologia przy alei Rzeczypospolitej 1 w Warszawie.​
Praca w wymiarze 80-100 godzin miesięcznie​
z możliwością rozszerzenia godzin współpracy w Centrum LUX MED Stomatologia przy ul. Żegańskiej 15.
Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie.

Twoją rolą będzie:​
  • bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa Pacjentów w Centrum Stomatologicznym,
  • umawianie Pacjentów na konsultacje i badania,
  • sprzedaż usług i pakietów medycznych.
Nasze oczekiwania wobec Ciebie:
  • doświadczenie zawodowe w obsłudze Pacjenta stomatologicznego,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • zdolność do radzenia sobie ze stresem,
  • umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
  • dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku od 8.00 do 20.00 oraz w soboty od 8.00 do 14.00,
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • empatia i pozytywne nastawienie - Ty dbasz się o naszych Pacjentów, a my o Ciebie.
My zadbamy o:
  • szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m. in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED - Pełna Opieka, karta sportowa, dostęp do platformy kursów językowych,
  • rozwój to nasza codzienność – zapewniamy szkolenia i ścieżkę awansu,
  • elastyczny grafik – wiemy, jak ważne jest zachowanie work-life balance,
  • wsparcie opiekuna aż do momentu, gdy poczujesz się samodzielny/a,
  • zdobycie doświadczenia w dużej, znanej firmie - jesteśmy liderem branży medycznej,
  • dobrą atmosferę – po prostu lubimy ze sobą pracować!


Poczuj komfort pracy z nami
  • Opieka Medyczna
  • Ubezpieczenie szpitalne
  • Karta sportowa
  • Program wellbeingowy
  • Możliwość pracy hybrydowej
  • Profesjonalne szkolenia
  • Parking
  • Ubezpieczenie na życie
  • Kursy języka angielskiego
  • Program Poleceń
APLIKUJ TERAZ

Rejestrator medyczny / Rejestratorka medyczna

Jaki będzie Twój zakres obowiązków? Udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji na temat zasad funkcjonowania placówki oraz świadczonych przez nią usług medycznych. Rejestracja wizyt pacjentów (bezpośrednio w placówce, telefonicznie lub mailowo) oraz nadzór nad kolejnością...

Rejestrator medyczny / Rejestratorka medyczna

Jaki będzie Twój zakres obowiązków? Udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji na temat zasad funkcjonowania placówki oraz świadczonych przez nią usług medycznych. Rejestracja wizyt pacjentów (bezpośrednio w placówce, telefonicznie lub mailowo) oraz nadzór nad kolejnością...

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjenta

Najlepszy kandydat to taki, który: posiada doświadczenie zawodowe (najlepiej w pracy z klientem lub sprzedaży), zależy mu na pracy w stale rozwijającej się firmie, jest dyspozycyjny na pełen etat ​, z łatwością buduje relacje, jest empatyczny, dobrze zorganizowany i odpowiedzialny,...


Rejestrator medyczny / Rejestratorka medyczna

Jaki będzie Twój zakres obowiązków? Udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji na temat zasad funkcjonowania placówki oraz świadczonych przez nią usług medycznych. Rejestracja wizyt pacjentów (bezpośrednio w placówce, telefonicznie lub mailowo) oraz nadzór nad kolejnością...

Rejestrator medyczny / Rejestratorka medyczna

Jaki będzie Twój zakres obowiązków? Udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji na temat zasad funkcjonowania placówki oraz świadczonych przez nią usług medycznych. Rejestracja wizyt pacjentów (bezpośrednio w placówce, telefonicznie lub mailowo) oraz nadzór nad kolejnością...

Koordynatorka / Koordynator Biura Obsługi Pacjenta​

Twoje zadania: Zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu Biura Obsługi Pacjenta. Organizowanie i nadzorowanie codziennej pracy rejestracji medycznej. Monitorowanie jakości obsługi pacjenta oraz wdrażanie działań usprawniających. Tworzenie i wdrażanie procedur oraz standardów obsługi...

Trener personalny/instruktor

- Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wykształcenie: pomaturalne/policealne Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: