Praca: Robotnik budowlany


Powiatowy Urząd Pracy w Głubczycach
Robotnik budowlany
Miejsce pracy: Głubczyce
Numer: StPr/25/0353
OBOWIĄZKI:
prace budowlane
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Głubczyce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Głubczycach

APLIKUJ TERAZ

Pracownik ogólnobudowlany

Prace ogólnobudowlane na zewnątrz (kostka brukowa, ogrodzenia) praca na terenie powiatu mieleckiego Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: Mile widziane doświadczenie, mile widziane prawo jazdy kat. B

Robotnik budowlany - pomocnik budowlany

prace budowlane, klejenie styropianu, zatapianie siatki, szpachlowanie, tynkowanie Wymagania inne:

Robotnik budowlany

Robotnik budowlany Wymagania inne: Doświadczene zawodowe


Posadzkarz

praca przy wylewaniu posadzek przemysłowych na terenie kraju Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne: mile widziana umiejętność wykonywania zawodu

Pomocnik pilarza

Pomoc przy załadunku wyrobionych sortymentów drzewnych na środki transportoweWspółpraca przy obsłudze maszyn i narzędzi, a także dbanie o ich stan techniczny i sprawność. Utrzymanie czystości na stanowisku pracy Wymagania inne: Mile widziane doświadczenie pracy na stanowisku pilarz.

Pracownik Rejestracji Medycznej

Rejestracja wizyt i zarządzanie kalendarzem lekarzy Informowanie pacjentów o dostępnych usługach oraz zasadach funkcjonowania placówki Wystawianie faktur i przyjmowanie płatności za usługi prywatne Współpraca z personelem medycznym i innymi działami w celu sprawnej organizacji pracy...

Pracownik Rejestracji Medycznej

Rejestracja wizyt i zarządzanie kalendarzem lekarzy Informowanie pacjentów o dostępnych usługach oraz zasadach funkcjonowania placówki Wystawianie faktur i przyjmowanie płatności za usługi prywatne Współpraca z personelem medycznym i innymi działami w celu sprawnej organizacji pracy...