Partner / Partnerka ds. Rozwoju i Szkoleń
Zadania, które na Ciebie czekają: Budowanie strategii rozwoju i kultury dzielenia się wiedzą w organizacji Projektowanie i zarządzanie procesami rozwojowymi Prowadzenie projektów strategicznych Partnerska współpraca z biznesem, dostawcami oraz globalnym zespołem szkoleniowym...
Młodszy specjalista ds. obsługi szkoleń
Zadania: obsługa organizacyjno-logistyczna szkoleń, aktywne wyszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z nowymi trenerami, bieżąca współpraca i rozliczanie prac trenerów, tworzenie analiz zbiorczych i raportów na potrzeby monitoringu i sprawozdawczości, weryfikacja i archiwizacja dokumentacji...
Młodszy instruktor
- prowadzenie szkoleń teoretycznych i praktycznych z zakresu działalności Centrum Szkoleń Korsak sp. z o.o.,- przekazywanie informacji o usługach Centrum Szkoleń Korsak sp. z o.o. osobom zainteresowanym,- zapisy Klientów oraz przygotowanie dokumentacji niezbędnych do zgłoszenia na egzamin...
Banking Customer Care Specialist with German
Your responsibilities Provide exceptional customer support for the German market Supporting customers with financial challenges on the front line Finding solutions and providing first-class service Building relationships and positive experiences Our requirements Fluency in German (C1) Strong...
Banking Customer Care Specialist with German
Your responsibilities Provide exceptional customer support for the German market Supporting customers with financial challenges on the front line Finding solutions and providing first-class service Building relationships and positive experiences Our requirements Fluency in German (C1) Strong...
Specjalista Bankowy z j. niemieckim
Będziesz pierwszym kontaktem dla klientów banku – to Ty pomożesz im rozwiązać codzienne sprawy, takie jak: odzyskanie dostępu do konta online, blokada lub odblokowanie karty, pytania o przelewy czy płatności, wsparcie w korzystaniu z aplikacji bankowej. Nie musisz się obawiać –...
Specjalista Bankowy z j. niemieckim
Będziesz pierwszym kontaktem dla klientów banku – to Ty pomożesz im rozwiązać codzienne sprawy, takie jak: odzyskanie dostępu do konta online, blokada lub odblokowanie karty, pytania o przelewy czy płatności, wsparcie w korzystaniu z aplikacji bankowej. Nie musisz się obawiać –...