Praca: Starszy inspektor w wydziale rozwoju powiatu, inwestycji i aktywności


Starostwo Powiatowe w Bochni
Starszy inspektor w wydziale rozwoju powiatu, inwestycji i aktywności
Miejsce pracy: Bochnia
Numer: StPr/25/0558
OBOWIĄZKI:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Zadania główne1. współpraca z odpowiednimi komisjami Rady w zakresie zadań realizowanych przez Wydział RI;2. współdziałanie ze skarbnikiem w zakresie opracowania projektu budżetu w części dotyczącej Wydziału RI;3. przygotowywanie projektów uchwał, aktów wewnętrznych, sprawozdań, analiz oraz innych materiałów dla potrzeb Rady, Zarządu i Starosty w zakresie zadań realizowanych przez Wydział RI;4. rozpatrywanie i załatwianie w porozumieniu z Zespołem Obsługi Rady i Zarządu interpelacji i wniosków radnych w zakresie Wydziału RI;5. realizacja zadań wynikających z uchwał Rady i Zarządu Powiatu;6. współpraca przy opracowywaniu założeń zadań inwestycyjnych Powiatu oraz współpraca przy organizacji realizacji planowanych inwestycji;7. poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania dla projektów planowanych do realizacji przez Powiat;8. przygotowanie wniosków aplikacyjnych oraz nietechnicznych załączników uzupełniających oraz aplikowanie o zewnętrzne wsparcie finansowe projektów;9. pozyskiwanie i uzgadnianie informacji finansowych, technicznych oraz prawnych z odpowiednimi wydziałami Urzędu w celu prawidłowego przygotowania projektu;10. koordynowanie działań w fazie wdrażania projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych;11. prowadzenie spraw związanych z zawieraniem porozumień i umów dotyczących wspólnej realizacji oraz dofinansowania projektów;12. współpraca z instytucjami zarządzającymi i pośredniczącymi poszczególnymi programami i funduszami oraz wdrażającymi je wnioskowanie o płatność, sprawozdawczość, rozliczanie projektów finansowanych z tych programów oraz funduszy;13. monitorowanie i zapewnienie prawidłowej realizacji umów o dofinansowanie projektów związanych z instytucjami zarządzającymi i pośredniczącymi programami lub funduszami udzielającymi wsparcie;14. informowanie powiatowych jednostek organizacyjnych o możliwościach finansowania projektów ze źródeł zewnętrznych;15. współpraca z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi Starostwa oraz jednostkami organizacyjnymi lub organizacjami pozarządowymi Powiatu w przygotowaniu wniosków o dofinansowanie;16. koordynowanie i prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem funduszy europejskich oraz monitoring ich wykorzystania w poszczególnych etapach realizacji przez komórki merytoryczne Starostwa;17. opisanie rachunków i faktur w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Rozwoju Powiatu, Inwestycji i Aktywności Społecznej;18. udzielanie wyjaśnień pisemnych i ustnych w trakcie kontroli zewnętrznej i wewnętrznej w ramach posiadanego zakresu czynności i prowadzonych spraw;19. przygotowywanie i doręczanie korespondencji zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym KPA oraz sprawdzanie każdorazowo przed wysyłką korespondencji prawidłowość adresu e-doręczeń stron wraz z udokumentowania tej czynności w aktach sprawy;20. inne czynności zlecone przez Dyrektora Wydział Rozwoju Powiatu, Inwestycji i Aktywności Społecznej, nieobjęte niniejszym zakresem czynności, a wynikające z bieżących potrzeb merytorycznych Wydziału;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania:1. Wymagania niezbędne:- obywatelstwo polskie;- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;- wykształcenie wyższe;- co najmniej 4 letni staż pracy, w tym co najmniej 1 rok stażu pracy na stanowisku do spraw pozyskiwania lub rozliczania lub oceny lub kontroli funduszy zewnętrznych;- znajomość przepisów: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej, znajomość przepisów i wytycznych dotyczących funduszy unijnych, w szczególności w zakresie programów operacyjnych perspektywy 20212027, a także regulacji dotyczących projektów finansowanych z krajowych źródeł publicznych;- umiejętność praktycznej interpretacji przepisów prawa;- kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;- nieposzlakowana opinia.2. Wymagania dodatkowe:- umiejętność biegłej obsługi programów pakietu MS Office;- umiejętność redagowania pism;- odporność na stres;- umiejętność pracy w zespole;- terminowość;- dyspozycyjność;- komunikatywność;- wysoka kultura osobista.Umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu (w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy), docelowo zatrudnienie na czas nieokreślony. System pracy jednozmianowy w godzinach: 7:30-15:30. Praca w budynku Starostwa Powiatowego w Bochni (budynek 3 piętrowy). Praca biurowa, przeważnie siedząca. Stanowisko związane z pracą przy komputerze.

Miejsce pracy:

Bochnia


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 040 PLN


Opis wynagrodzenia:

Wynagrodzenie na w/w stanowisku ustalane jest zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych z dnia 25 października 2021 r. (Dz. U. z 2024 r., poz. 1638 z późn. zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników zatrudnionych w Starostwie Powiatowym w Bochni.Inne świadczenia przysługujące na w/w stanowisku zostały określone w przepisach Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych dla pracowników zatrudnionych w Starostwie Powiatowym w Bochni, a także ustawy z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni

APLIKUJ TERAZ

Specjalista / podinspektor ds. mieszkaniowych

prowadzenie spraw związanych z polityką gospodarowania zasobem mieszkaniowym Gminy Miasto Elbląg; kontrola wykorzystania lokali w budynkach stanowiących zasób mieszkaniowy Miasta;opracowywanie analiz potrzeb mieszkaniowych wspólnoty samorządowej z uwzględnieniem osób znajdujących się w...

Podinspektor/ inspektor/ starszy inspektor

Udzielanie informacji mieszkańcom Elbląga o przysługujących im uprawnieniach, świadczeniach, ulgach, dostępnych usługach społecznych oraz ich realizatorach. Dbałość o wysoką jakość obsługi mieszkańca. Zaangażowanie w realizację funkcjonujących w Centrum programów. Współudział...

Podinspektor w wydziale gospodarki lokalowej

Prezydent Miasta Siemianowice Śląskie ogłasza nabór na stanowisko pracy: Podinspektor w Wydziale Gospodarki Lokalowej Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie1. Wymagania niezbędne:a)wykształcenie średnie i co najmniej 3 - letni staż pracy, lub wykształcenie wyższe,b)stan zdrowia...


Pracownik produkcji farb graficznych

Opis stanowiska praca przy produkcji farb graficznych obsługa maszyn kontrola parametrów wizualna kontrola jakości gotowych wyrobów praca zgodnie z przyjętymi standardami pracy zachowanie norm i standardów BHP prowadzenie bieżących raportów produkcyjnych dbanie o porządek na stanowisku...

Doradca Ubezpieczeniowy

Szukasz pracy, w której Twoje zaangażowanie naprawdę się opłaca? Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów i chcesz pomagać ludziom zabezpieczać ich przyszłość? To może być początek Twojej nowej kariery! Kogo szukamy? Osoby, która: Lubi pracę z ludźmi i potrafi słuchać, Ma...

Dyrektor Zarządu Zlewni

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: kierowanie oraz organizowanie pracy zarządu zlewni, pełnienie funkcji organu wyższego stopnia w stosunku do kierowników nadzorów wodnych, pełnienie funkcji organu w zakresie postępowań administracyjnych w sprawach należących do zakresu...

Mechanik

Twój zakres obowiązków Montaż oraz podłączenie instalacji mechanicznych m.in.: system paliwowy, system wydechowy, Montaż generatorów, silników Praca przy takielunku / okuć pokładowych Montaż hydrauliki siłowej Prace ślusarskie Nasze wymagania Umiejętność obsługi elektronarzędzi...