Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego


Ogłoszenie numer: 10384596, z dnia 2025-11-03

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klientów biznesowych w trybie kolejkowym oraz wsparcie operacyjne ich spraw
  • Aktualizacja danych w systemach i monitorowanie poprawności informacji
  • Wsparcie klienta w codziennych zadaniach i dbanie o jego satysfakcję
  • Praca w zespole, udział w szkoleniach i poznawanie wewnętrznych procedur oraz strategii firmy

Wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego
  • Znajomość pakietu MS Office (tabele przestawne, funkcja „wyszukaj pionowo”)
  • Umiejętność pracy w kilku systemach jednocześnie
  • Dobra organizacja pracy i zdolność do wykonywania wielu zadań jednocześnie
  • Komunikatywność, umiejętność współpracy w zespole i nastawienie na fair play
  • Gotowość do pracy w oparciu o umowę zlecenie

Oferujemy

  • Zatrudnienie w systemie zlecenia z elastycznym grafikiem
  • Komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurze
  • Dostęp do szkoleń zawodowych i rozwojowych
  • Platformy do nauki języków, karta MultiSport oraz zajęcia sportowe online i w biurze
  • Dofinansowane śniadania i dostęp do SmartLunch, a także owoce i napoje w pracy
  • Spotkania integracyjne oraz możliwość korzystania z bibliotek i gier w biurze
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Doradca Klienta Biznesowego

Twoja rola odpowiadasz za realizację indywidualnych celów biznesowych zarządzasz przypisanym portfelem Klientów Biznesowych zlokalizowanym w kilku Placówkach Bankowych nawiązujesz kontakty z nowymi Klientami i dbasz o utrzymanie relacji trafnie identyfikujesz potrzeby i oczekiwania Klientów...

Doradca Biznesowy (m/f/d)

Kontakt telefoniczny i mailowy z Firmami. Twoim zadaniem będzie utrzymanie, pozysk i rozwój Klienta. Plany sprzedażowe realizowane na przypisanych do Ciebie Klientach. Częściej to Ty wykonujesz telefon do Klienta, ale czasem to Klient odzywa się do Ciebie z prośba ofertę. Szukamy osoby,...

Specjalista ds. obsługi platformy B2B

Twoje zadania: bieżąca obsługa i administracja platformy B2B, wsparcie klientów biznesowych w korzystaniu z systemu, rozwiązywanie bieżących problemów i zapytań, wprowadzanie, aktualizacja i kontrola poprawności danych produktowych (oferty, ceny, stany magazynowe), monitorowanie przebiegu...


Konsultant techniczny IT z językiem włoskim

Opis stanowiska: obsługa zgłoszeń użytkowników w języku włoskim (zdalnie i telefonicznie), klasyfikowanie i przekazywanie zadań zgodnie z priorytetem i typem problemu, współpraca z wewnętrznymi zespołami IT w celu zapewnienia skutecznego wsparcia, tworzenie i utrzymanie dokumentacji...

Pracownik Produkcji

Twój zakres obowiązków kontrola wizualna i jakościowa opakowań pakowanie wyprodukowanych opakowań w kartony zbiorcze i przygotowanie do wysyłki zgodnie ze specyfikacją zlecone prace produkcyjne Nasze wymagania dokładność samodzielność zaangażowanie w realizację powierzonych zadań...

Pielęgniarka / Pielęgniarz w Opiece Ambulatoryjnej

Opis stanowiska Opieka nad pacjentami dorosłymi w gabinecie zabiegowym Pobieranie krwi, moczu, wykonywanie EKG, szczepienia Samodzielna realizacja programów profilaktycznych Badania fizykalne, ordynowanie recept Prowadzenie dokumentacji medycznej Zapewnienie wysokiej jakości obsługi pacjenta...

Global Supply Chain & Customer Service Specialist

Position: At JTI, we offer an ambitious career opportunity that will allow you to be part of a world-class team dedicated to excellence. As a Global Supply Chain & Customer Service Specialist, you will play a pivotal role in managing operations within the GBS scope. This includes the vital task...