Praca: Marketing Manager


Marketing Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej
  • Inicjowanie i opracowywanie nowych rozwiązań marketingowych
  • Budżetowanie działań oraz prowadzenie negocjacji z dostawcami
  • Kontrola efektywności kampanii i innych inicjatyw marketingowych
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe, eventowe, digitalowe, drukarnie)
  • Budowanie i zarządzanie procesem akceptacji koncepcji kreatywnych
  • Organizacja eventów, targów branżowych, konferencji i premier produktów
  • Nadzór nad jakością i terminowością realizacji działań promocyjnych
  • Zarządzanie stockiem materiałów POS
  • Monitoring i analiza działań konkurencji
  • Kontrola nad budżetem
Oczekujemy:
  • Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w marketingu, mile widziane w branży automotive
  • Umiejętności współpracy z zewnętrznymi dostawcami marketingowymi
  • Zdolności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków z danych
  • Samodzielności i umiejętności kompleksowego zarządzania projektami
  • Doskonałej organizacji pracy i wielozadaniowości
  • Biegłej obsługi pakietu MS Office (szczególnie Excel i PowerPoint)
  • Odporności na stres i skutecznego działania pod presją czasu
  • Umiejętności negocjacyjnych i myślenia koncepcyjnego
  • Bardzo dobrej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie
  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego
  • Umiejętności pracy zespołowej, otwartości i szacunku do innych
  • Postawy „hands-on” – aktywnego podejścia do realizacji zadań
  • Prawa jazdy kategorii B
Oferujemy:
  • Pracę w strukturze importerskiej
  • Współpracę w środowisku międzynarodowym
  • Umowę B2B i wszystkie niezbędne narzędzia do pracy
  • Możliwość realnego wpływu na strategię marketingową nowej marki w Polsce
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Kierownik ds. Rozwoju i Strategii Obszaru Terapeutycznego

Zakres obowiązków: Tworzenie globalnej wizji i propozycji wartości dla obszarów Kardiologii i Diabetologii, opartej na potrzebach pacjentów. Opracowywanie 5-letniej roadmapy wzrostu, obejmującej innowacje, wartość i ekspansję rynkową. Analiza potencjału terapeutycznego, trendów...

Kierownik ds. Marketingu Cyfrowego

Zakres obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii marketingu cyfrowego opartych na danych dla marek CHC i OTX w grupie Polpharma. Zapewnienie spójności działań digitalowych we wszystkich kanałach (paid, owned, earned), z uwzględnieniem insightów konsumenckich i celów biznesowych....

Specjalista ds. Marketingu

Opis stanowiska Strategia i Planowanie: Samodzielne opracowanie i wdrażanie działań marketingowych. Content: Przygotowywanie różnorodnych materiałów promocyjnych (grafika, druk, prezentacje, wideo). Digital: Pełne zarządzanie komunikacją (social media, e-mail marketing, blog) i...


Staż na stanowisku Młodszy Przedstawiciel Handlowy

Docelowo; województwo świętokrzyskie, łódzkie i mazowieckie Oferujemy: Możliwość zdobycia pierwszych doświadczeń zawodowych na stanowisku Przedstawiciel Handlowy Pracę w międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji rynkowej Konkurencyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym...

Lider Zespołu Konstruktorów Mechaników

Opis stanowiska: Planowanie pracy oraz kontrola obciążenia w zespole oraz prognozowanie obciążenia w przyszłych projektach. Nadzór merytoryczny nad pracą innych Konstruktorów Mechaników, nadzór prac projektowych, optymalizacja rozwiązań inżynieryjno-konstrukcyjnych. Analiza założeń...

Specjalista ds. Zakupów IT

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę ​ Twoje zadania: wsparcie w zakresie realizacji procesu zakupowego w Departamencie Informatyki, weryfikacja dokumentacji zakupowej przygotowanej przez pracowników merytorycznych IT, udział w organizowaniu, przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań o...

Specjalista ds. Realizacji Umów IT

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę ​ Twoje zadania: nadzór nad realizacją umów w obszarze IT (usługi, dostawy, utrzymanie, licencje), koordynacja obiegu dokumentacji związanej z realizacją umów IT (protokoły odbioru, aneksy, korespondencja itp.), nadzór nad harmonogramem oraz budżetem...