Praca: Specjalista / Specjalistka ds. HR


Kim jesteśmy i kogo potrzebujemy?  

YANGO Sp. z o.o. to polska firma założona w 2014 roku przez dwóch przyjaciół. Wielokrotnie nagradzana m.in. Diamentem Forbes 2024 i 2025, Gazelą Biznesu 2023, 6x Laurem Klienta oraz tytułem Solidny Pracodawca 2024.  

Specjalizujemy się w produkcji i dystrybucji naturalnych suplementów diety, olejków eterycznych, przypraw oraz suplementów dla zwierząt. Dodatkowo posiadamy mobilną saunę, która wspiera zdrowy styl życia i regenerację - zgodnie z naszą filozofią bliskości z naturą.

Oferujemy ponad 400 produktów, z których 90% jest odpowiednich dla wegan i wegetarian. Wszystkie produkty pakujemy w szklane słoiki, a surowce pozyskujemy z naturalnych źródeł.  

Posiadamy obecnie sześć marek produktowych dystrybuowanych na rynku zielarskim i aptecznym.

Poszukujemy też nowych odbiorców poza granicami kraju.

Specjalista / Specjalistka ds. HR
(miejsce pracy: Warszawa)
Opis stanowiska:
  • Prowadzenie projektów rekrutacyjnych: tworzenie ogłoszeń, wybór kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, budowanie candidate experience
  • Onboarding i offboarding
  • Wspieranie procesów szkoleniowych i rozwojowych pracowników
  • Wprowadzanie usprawnień wewnętrznych procesów HR i implementacji zmian tych procesów oraz wspieranie Zarządu w ich zastosowaniu
  • Prowadzenie procesu ocen pracowniczych i programów motywacyjnych
  • Nadzór nad przestrzeganiem wewnętrznych i zewnętrznych polityk w zakresie praw pracowniczych, równego traktowania i zapobiegania naruszeniom
  • Obsługa benefitów pozapłacowych
  • Praca w 2-óch lokalizacjach firmy
Wymagania:
  • Minimum rok doświadczenia w obszarze HR
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne, nastawienie na budowanie relacji
  • Otwartość na ludzi i zaangażowanie, zrozumienie i reagowanie na potrzeby biznesu i pracowników
  • Umiejętność planowania, ustalania priorytetów i dotrzymywania terminów
  • Proaktywność w poszukiwaniu rozwiązań i samodzielność w działaniu
Mile widziane:
  • Posiadanie wykształcenia kierunkowego ZZL, psychologia
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie
  • Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko oraz duża swoboda działania – doceniamy wszystkie pomysły i dajemy Ci możliwość ich zrealizowania
  • Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania, posiadanego doświadczenia, wiedzy i kwalifikacji
  • Doświadczanie ciągłego rozwoju w ramach japońskiej filozofii Kaizen
  • Bezpośrednia współpraca z pomocnym Zarządem przedsiębiorstwa
  • Praca w przyszłościowej branży
  • Aktywna współpraca z innymi działami firmy i ich codzienne wsparcie! U nas nigdy nie zostajesz sam/a
  • Work-life balance
  • Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kwalifikacji
  • Praca w kreatywnym zespole, w atmosferze wzajemnego szacunku i uczciwości - wsparta wewnętrznym Kodeksem Honorowym oraz Świadomą kulturą współpracy Yango (Yango values)
  • Wewnętrzne konkursy np. Innowator Roku
A do tego:
  • Karta sportowa
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta Lunchowa
  • Pyszna kawa, yerba i herbata
  • Urlop stażowy
  • Możliwość skorzystania z konsultacji u naszego dietetyka
  • Miejsce postojowe
  • Możliwość skorzystania z naszej mobilnej sauny
  • Pokój Zen, który mieści się w naszym biurze - aby odizolować się od rozproszeń i negatywnych bodźców :)
  • Wyjścia integracyjne i szkolenia
  • Program rekomendacji pracowników
  • Rabaty pracownicze na nasze produkty
  • Paczki świąteczne
  • Ubezpieczenie na życie
  • Ściany pełne contemporary art
Prosimy o załączenie w stopce CV poniższej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez YANGO Sp. z o.o. w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez YANGO Sp. z o.o. moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. rekrutacji

Zakres obowiązków: Prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjne do pracy w Polsce oraz za granicą Aktywne poszukiwanie kandydatów poprzez różne kanały (portale rekrutacyjne, social media, networking) Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych i selekcja kandydatów Budowanie...

Referent ds. rekrutacji i komunikacji w social mediach

Praca biurowa Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący Uprawnienia: znajomość pakietu MS Office Wymagania inne: Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym...

Specjalista ds. Sourcingu & Administracji z językiem niemieckim

Praca hybrydowa / Gdańsk Lubisz rozmawiać z ludźmi i język niemiecki to Twoja mocna strona? Szukasz miejsca, w którym nauczysz się rekrutacji „od kuchni”, rozwiniesz swoje umiejętności komunikacyjne i będziesz częścią przyjaznego, wspierającego zespołu? Jeśli tak — może...


Stażysta / Stażystka - Marketing Internetowy

Opis stanowiska Rekrutujemy kandydatów na staż: AI Copywriter lub Specjalista ds. Social Media/SEO. Będziesz pracować nad tekstami na strony WWW i zarządzaniem treściami. Staż pozwala na zdobycie doświadczenia w dynamicznej branży marketingu internetowego. Wymagania Podstawowa znajomość...

Stażysta / Stażystka - Marketing Internetowy

Opis stanowiska Rekrutujemy kandydatów na staż: AI Copywriter lub Specjalista ds. Social Media/SEO. Będziesz pracować nad tekstami na strony WWW i zarządzaniem treściami. Staż pozwala na zdobycie doświadczenia w dynamicznej branży marketingu internetowego. Wymagania Podstawowa znajomość...

Stażysta / Stażystka - Marketing Internetowy

Opis stanowiska Rekrutujemy kandydatów na staż: AI Copywriter lub Specjalista ds. Social Media/SEO. Będziesz pracować nad tekstami na strony WWW i zarządzaniem treściami. Staż pozwala na zdobycie doświadczenia w dynamicznej branży marketingu internetowego. Wymagania Podstawowa znajomość...

Stażysta / Stażystka - Marketing Internetowy

Opis stanowiska Rekrutujemy kandydatów na staż: AI Copywriter lub Specjalista ds. Social Media/SEO. Będziesz pracować nad tekstami na strony WWW i zarządzaniem treściami. Staż pozwala na zdobycie doświadczenia w dynamicznej branży marketingu internetowego. Wymagania Podstawowa znajomość...