Praca: Dyrektor departamentu bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego


Urząd Miejski w Elblągu
Dyrektor departamentu bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego
Miejsce pracy: Elbląg
Numer: StPr/25/1604
OBOWIĄZKI:
Nadzór nad realizacją zadań Departamentu Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego (zwanego dalej Departamentem) w zakresie: a) koordynowania przedsięwzięć oraz nadzorowania zadań realizowanych w Urzędzie, wynikających z obszarów działania Departamentu, w tym: przygotowania w zakresie realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej podmiotów, struktur, zasobów i infrastruktury na terenie miasta, powiadamiania, ostrzegania i alarmowania ludności o zagrożeniach na obszarze miasta,b) organizowania i wykonywania zadań z zakresu zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i obrony cywilnej, spraw obronnych i ochrony przeciwpowodziowej, w tym: przygotowania Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego do realizacji zadań wynikających z ustawy o zarządzaniu kryzysowym, prowadzenia analizy sił i środków oraz budowania systemu koordynacji działań jednostek ochrony przeciwpożarowej oraz służb, inspekcji, Państwowej Straży Pożarnej, Ochotniczej Straży Pożarnej oraz innych podmiotów biorących udział w działaniach ratowniczych na obszarze miasta;- nadzór nad realizacją zadań Departamentu w obszarze zarządzania kryzysowego w zakresie:a) opracowania, wdrożenia i aktualizacji Miejskiego Planu Zarządzania Kryzysowego,b) przygotowania struktur sił i środków do działania w sytuacji kryzysowej oraz organizacji, wyposażenia i utrzymania magazynu przeciwpowodziowego,c) prowadzenia monitoringu przewidywanych zagrożeń i planowania przedsięwzięć związanych z reagowaniem i usuwaniem ich skutków,d) koordynowania przedsięwzięć wynikających z sytuacji kryzysowych na terenie miasta Elbląg, e) współdziałania z Wojewódzkim Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz Centrami Kryzysowymi gmin i starostw; - nadzór nad realizacją zadań Departamentu w obszarze bezpieczeństwa i porządku publicznego, w zakresie:a)prowadzenia spraw związanych z organizowaniem zgromadzeń oraz prowadzeniem imprez masowych, w tym: koordynowania przedsięwzięciami i współdziałania ze służbami mundurowymi i innymi instytucjami w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa i porządku publicznego podczas imprez masowych oraz współpracy w zakresie bezpieczeństwa i porządku publicznego podczas organizacji imprez o charakterze kulturalnym, artystyczno - rozrywkowym, sportowym,b) bezpieczeństwa obywateli i porządku publicznego na terenie Miasta, w tym: analizy, oceny oraz monitorowania stanu porządku publicznego i bezpieczeństwa mieszkańców miasta, koordynowania i współdziałania w ramach działań podejmowanych przez organy administracji państwowej, Policję, Straż Graniczną, Państwową Straż Pożarną, Straż Miejską oraz inne podmioty, instytucje i organizacje w sferze bezpieczeństwa mieszkańców;- nadzór nad realizacją zadań Departamentu w obszarze spraw obronnych, ochrony ludności i obrony cywilnej, w zakresie:a) organizowania i prowadzenia spraw związanych z obronnością kraju, w tym: przygotowania decyzji administracyjnych do nakładania świadczeń na rzecz obronności kraju oraz organizacja cywilno - gospodarczego wsparcia układu militarnego w ramach HNS, przygotowania i aktualizacji planów funkcjonowania miasta w warunkach zewnętrznego zagrożenia,b) współpracy ze służbami, inspekcjami, strażami oraz innymi podmiotami w zakresie ochrony ludności, w tym: utrzymania gotowości elementów systemów prognozowania, ostrzegania i alarmowania o zagrożeniach, planowania oraz organizowania szkoleń, ćwiczeń i innych form edukacji z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz wspierania programów edukacyjnych mających na celu przygotowanie do reagowania na potencjalne zagrożenia na obszarze miasta,c) realizacji zadań z zakresu planowania cywilnego, w tym: współpracy ze służbami i inspekcjami w zakresie wykrywania zagrożeń oraz systemu powiadamiania, ostrzegania i alarmowania o zagrożeniach, przygotowania propozycji do planowania działalności w zakresie realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej oraz nadzoru nad ich realizacją.Czas pracy: pełny etat, godziny pracy: pn, śr, czw 07.30-15.30, wt 07.30-16.30, pt 07.30-14.30Przewidywany termin rozpoczęcia pracy -listopad 2025Wynagrodzenie od 5550 zł brutto -10 400 zł brutto w zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata i doświadczenia zawodowego - zgodnie z regulaminem wynagradzania
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

obywatelstwo polskie; wykształcenie wyższe magisterskie; co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 2-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym (do stażu pracy wlicza się wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku);znajomość ustaw weryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu: ustawa o dostępie do informacji publicznej, o finansach publicznych, o ochronie ludności i obronie cywilnej, o obronie Ojczyzny, o zarządzaniu kryzysowym, o stanie klęski żywiołowej, o ochronie informacji niejawnych, o ochronie przeciwpożarowej, o ochotniczych strażach pożarnych, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);wiedza z zakresu organizacji pracy i zarządzania personelem;umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy własnej;dyspozycyjność, odporność na stres, asertywność, dokładność, terminowość;umiejętność analitycznego myślenia;umiejętność współpracy, komunikatywność;niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe: studia podyplomowe z zakresu zarządzania kryzysowego;doświadczenie na podobnym stanowisku;operatywność, sprawne zarządzanie zespołami ludzkimi, lojalność;zdolność do podejmowania decyzji i rozwiązywania konfliktów, umiejętność motywowania.

Miejsce pracy:

Elbląg


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 550 PLN


Opis wynagrodzenia:

W zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata - zgodnie z regulaminem wynagradzania

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

APLIKUJ TERAZ

Starszy specjalista

Warunki pracy Budynek: na zewnątrz: podjazd dla wózków inwalidzkich wewnątrz: winda, ograniczona możliwość poruszania się osób na wózkach inwalidzkich, brak toalet dostosowanych do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich Warunki dotyczące charakteru pracy: praca...

Stażysta docelowo inspektor ds. obronnych

Ogłoszenie o konkursie na staż urzędniczy w Sądzie Okręgowym w Łomży z docelowym zatrudnieniem na stanowisku inspektora ds. obronnych. Dyrektor Sądu Okręgowego w Łomży na podstawie art. 3b ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (t. j. Dz. U. z 2025 r. poz....

Starszy specjalista

Warunki pracy Budynek: na zewnątrz: podjazd dla wózków inwalidzkich wewnątrz: winda, ograniczona możliwość poruszania się osób na wózkach inwalidzkich, brak toalet dostosowanych do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich Warunki dotyczące charakteru pracy: praca...


Kucharz ala carte

Samodzielne gotowanie Przygotowywanie potraw zgodnie ze standardami Restauracji Stosowanie systemu HACCP Praca na recepturach Kreatywność Dbałość o wysoki standard obsługi gości Dyspozycyjność Umiejętność pracy w Zespole oraz prowadzenie Zespołu w trakcie serwisu Minimum roczne...

Kelner / Kelnerka

wysoka kultura osobista oraz zdolności w zakresie komunikacji bezpośredniej entuzjazm i empatia w codziennej pracy znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym umiejętność pracy w zespole gotowość do pracy w systemie zmianowym aktualna książeczka zdrowia do celów...

Specjalista ds. Energii

Twoje zadanie: Wdrażanie oraz koordynowanie działań zgodnych z normą ISO 50001, wytycznymi koncernowymi oraz obowiązującymi przepisami prawa - w tym przygotowywanie dokumentacji do audytów wewnętrznych i zewnętrznych oraz zarządzanie dokumentacją wymaganą przez normy i regulacje....

Pielęgniarka/ Pielęgniarz POZ

Opis stanowiska: obsługa pacjentów dorosłych w gabinecie zabiegowym wykonywanie badań takich jak: badanie krwi i moczu, EKG, szczepienia samodzielne prowadzenie programów profilaktycznych dbanie o pozytywne odczucia pacjenta po wizycie prowadzenie dokumentacji ordynowanie recept badania...