Praca: Specjalista ds. zamówień publicznych


STRAŻ MIEJSKA RZESZÓW
Specjalista ds. zamówień publicznych
Miejsce pracy: Rzeszów
Numer: StPr/25/4082
OBOWIĄZKI:
Główne zadania osoby zatrudnionej na stanowisku specjalisty ds. zamówień publicznych:a.znajomość procedur przeprowadzania postępowań o udzielaniu zamówień publicznych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,b.sporządzanie dokumentacji niezbędnej w procedurze udzielania zamówień publicznych,c.przygotowanie ogłoszeń i informacji wymaganych prawem do zamieszczania w odpowiednich publikatorach,d.udział w pracach komisji przetargowej, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji z postępowania,e.sporządzanie planu zamówień publicznych i planu postępowań oraz ich aktualizacja,f.sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych przekazywanych do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych,g.prowadzenie rejestru umów sporządzonych na podstawie przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych,h.bieżące monitorowanie zmian w przepisach dotyczących zamówień publicznych,
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

1.Wymagania niezbędne:a.posiadanie obywatelstwa polskiego,b.znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków specjalisty ds. zamówień publicznych,c.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d.brak prawomocnego skazania za przestępstwa przeciw mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe,e.wykształcenie wyższe o profilu prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym.2.Wymagania dodatkowe (preferowane podlegające ocenie w ramach końcowej selekcji kandydatów):a.znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych, Prawo zamówień publicznych i akty wykonawcze do niej oraz dyrektywy klasycznej 2014/24/UE,b.min. 3 letnie doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,c.bardzo dobra znajomość funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego,d.praktyczna znajomość procedur dotyczących udzielania zamówień publicznych w jednostce samorządu terytorialnego,e.biegła znajomość obsługi komputera,f.mile widziana znajomość obsługi archiwum zakładowego,g.umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,h.umiejętność pracy w zespole i na samodzielnym stanowisku, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność.Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku a.zakres obowiązków na stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu komputerowego i narzędzi informatycznych,b.zakres wykonywanych obowiązków dotyczy stanowiska urzędniczego, praca na tym stanowisku ma charakter biurowyc.praca w wymiarze 1 etatu, na podstawie umowy o pracę,d.w Straży Miejskiej w Rzeszowie funkcjonuje wewnętrzna procedura zgłaszania nieprawidłowości i naruszeń.

Miejsce pracy:

Rzeszów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Zamówień Publicznych / Ofertowania

Sporządzanie kalkulacji kosztów do przetargów. Przygotowywanie dokumentacji zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych. Prowadzenie postępowań ofertowych i związanej z tym korespondencji. Pozyskiwanie listów referencyjnych. Prowadzenie rejestru ofert oraz ewidencji umów i zamówień....

Starszy inspektor ds. zamówień publicznych w wydziale inwestycji i zamówień publicznych

1)współdziałanie z właściwymi merytorycznie Wydziałami oraz jednostkami organizacyjnymi w zakresie ustalania potrzeb dotyczących budowy, rozbudowy, modernizacji i remontów obiektów stanowiących własność Powiatu lub służących realizacji zadań Powiatu, w tym dokonywanie wstępnego...

Inspektor ds. kontroli zamówień publicznych w wydziale kontroli zamówień publicznych w departamencie wdrażania programu regionalnego

- zgodnie z ogłoszeniem o naborze: 128/RPVII/003/X/2025https://bip.lodzkie.pl/praca-2025- godziny pracy do ustalenia z pracodawcą- mile widziane osoby niepełnosprawne Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: - staż pracy - zgodnie z ogłoszeniem o...


PV Alliance Expert

Your responsibilities: Independently manage the process of creating, negotiating, concluding and archiving contracts with external partners regarding various aspects of pharmacovigilance (PV). In particular: Management of the process of concluding contracts (including SDEA and service agreements)...

Magazynier

Zakres obowiązków: Przyjmowanie, składowanie i wydawanie towarów. Kontrola stanu magazynowego. Utrzymywanie porządku w magazynie. Obsługa urządzeń magazynowych (wózki widłowe, suwnice w kat. II S). Kompletacja towaru zgodnie z zamówieniami klientów. Przygotowywanie dokumentacji...

Technik Farmaceutyczny​

TWÓJ ZAKRES ZADAŃ: Prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych Udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej Konsultacje i współpraca z...

Technik Utrzymania Ruchu – Mechanik

Twój zakres obowiązków Usuwanie awarii i usterek maszyn i urządzeń, Przeprowadzanie przeglądów maszyn i urządzeń zgodnie z harmonogramem, Prowadzenie dokumentacji napraw i przeglądów maszyn i urządzeń, Przygotowywanie specyfikacji technicznych oraz danych potrzebnych do zamawiania...