Praca: Podinspektor ds. obywatelskich


Urząd Miejski w Paczkowie
Podinspektor ds. obywatelskich
Miejsce pracy: Paczków
Numer: StPr/25/1213
OBOWIĄZKI:
1) Realizacja zadań wynikających z ustaw o dowodach osobistych i o ewidencji ludności:a) Przetwarzanie danych osobowych zgromadzonych w rejestrze PESEL, Rejestrze Mieszkańców, Rejestrze Dowodów Osobistych oraz systemach teleinformatycznych, w których prowadzone są przedmiotowe rejestry,b) aktualizacja rejestrów PESEL, RDO, Rejestru Mieszkańców,c) wydawanie i unieważnianie dowodów osobistych,d) wydawanie zaświadczeń z zakresu dowodów osobistych i rejestru mieszkańców,e) udostępniania danych osobowych ze zbioru PESEL, RDO, Rejestru Mieszkańców,f) nadawanie i upowszechnianie numerów ewidencyjnych, sporządzanie sprawozdań statystycznych,2) prowadzenie i obsługa Rejestru Danych Kontaktowych w ramach Systemu Rejestru Państwowych.3) prowadzenie rejestru zastrzeżeń numeru PESEL,4) realizacja zadań wynikających z ustawy prawo o zgromadzeniach,5) prowadzenie postępowań administracyjnych o wymeldowanie z pobytu stałego.6) przetwarzanie, udostępnianie danych osobowych, prowadzenie i aktualizacja Rejestru Wyborców,7) przetwarzanie danych osobowych, prowadzenie i aktualizacja w systemie Wspierania Organów Wyborczych (sporządzanie meldunków kwartalnych i Centralny Rejestr Informacji Dodatkowych),8) sporządzanie spisów wyborców,9) wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania,10) sporządzanie aktów pełnomocnictwa do głosowania,11) współdziałanie w zakresie dyscypliny meldunkowej w odniesieniu do realizacji powszechnego obowiązku obrony RP,12) współdziałanie w zakresie realizacji obowiązku szkolnego dzieci i młodzieży,13) prowadzenie spraw z zakresu obrony cywilnej.Termin składania dokumentów aplikacyjnych do dnia 04.11.2025 r., do godz. 15.00. Więcej informacji: https://paczkow.bip.net.pl/?a=12877
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wyksztacenie wyższe potwierdzone dyplomem uzyskania tytułu zawodowego magistra. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,2) wykształcenie wyższe potwierdzone dyplomem uzyskania tytułu zawodowego magistra,3) co najmniej trzyletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi,4) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,6) nieposzlakowana opinia,7) znajomość przepisów prawa z zakresu wykonywanych obowiązków, w szczególności znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o dowodach osobistych, ustawy o ewidencji ludności, Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, Kodeksu postepowania administracyjnego, ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej.Wymagania dodatkowe:1)wykształcenie administracyjne,2)komunikatywność,3)umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji,4)umiejętność pracy w zespole,5)wysoka kultura osobista.Wymagane dokumenty:1) list motywacyjny, 2) kserokopia dokumentu poświadczającego posiadane wykształcenie, 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzoru dostępnego na stronie http://paczkow.bip.net.pl/?c=439 lub w siedzibie Urzędu Miejskiego w Paczkowie,4) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,5) kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, referencje,6) pisemne oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych,7) pisemne oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych,9) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2024 poz. 1135).Termin składania dokumentów aplikacyjnych do dnia 04.11.2025 r., do godz. 15.00. Więcej informacji: https://paczkow.bip.net.pl/?a=12877

Miejsce pracy:

Paczków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 840 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie

APLIKUJ TERAZ

Podinspektor

Ogólny zakres obowiązków: 1. w zakresie promocji powiatu:1) monitoring i aktualizacja Strategii Rozwoju Powiatu i innych dokumentów o znaczeniu strategicznym,2) realizacja zapisów programów i strategii,3) udział w opracowywaniu kierunków działań promocyjnych oraz inicjatyw w zakresie...

Podinspektor

KONKURS, szczegóły oferty pracy na stronie: https://bip.pyskowice.pl/res/serwisy/pliki/41652733?version=1.0Zakres obowiązków:1. Podejmowanie działań zmierzających do wszczęcia postępowania egzekucyjnego w administracji w zakresie podatków lokalnych oraz mandatów karnych kredytowanych.2....

Podinspektor

Do głównych obowiązków inspektora będzie należało:1. Bezpośrednia obsługa klienta na Sali Obsługi Klienta, przyjmowanie i realizowanie wniosków o rejestrację pojazdów stałą i czasową, przyjmowanie wniosków o wymianę lub wydanie wtórników dowodów rejestracyjnych,2. Prowadzenie...


Starszy Architekt krajobrazu

Opis stanowiska: Poszukujemy doświadczonego architekta krajobrazu do pracy przy międzynarodowych projektach. Wymagania: Minimum 5 lat doświadczenia. Biegła znajomość języka angielskiego. Znajomość programów: AutoCAD, SketchUp/Lumion, Photoshop, InDesign. Znajomość BIM i umiejętność...

Pielęgniarka / Pielęgniarz w Opiece Ambulatoryjnej

Opis stanowiska Opieka nad pacjentami dorosłymi w gabinecie zabiegowym Pobieranie krwi, moczu, wykonywanie EKG, szczepienia Samodzielna realizacja programów profilaktycznych Badania fizykalne, ordynowanie recept Prowadzenie dokumentacji medycznej Zapewnienie wysokiej jakości obsługi pacjenta...

Specjalista ds. Sourcingu & Administracji z językiem niemieckim

Praca hybrydowa / Gdańsk Lubisz rozmawiać z ludźmi i język niemiecki to Twoja mocna strona? Szukasz miejsca, w którym nauczysz się rekrutacji „od kuchni”, rozwiniesz swoje umiejętności komunikacyjne i będziesz częścią przyjaznego, wspierającego zespołu? Jeśli tak — może...

Specjalista ds. ds. wsparcia systemu SAP

Monitorowanie poprawności transakcji produkcyjnych i logistycznych w systemie SAP, Wprowadzanie i aktualizacja danych (indeksy, ilości materiałów, dane systemowe), Wsparcie użytkowników i rozwiązywanie problemów w codziennej pracy z systemem, Korekta błędów i edukacja użytkowników w...