Praca: Zastępca kierownika


Urząd Miejski Lidzbark Warmiński
Zastępca kierownika
Miejsce pracy: Lidzbark Warmiński
Numer: StPr/25/0658
OBOWIĄZKI:
1. rejestrowanie urodzeń, małżeństw i zgonów,2. przenoszenie aktów stanu cywilnego do rejestru stanu cywilnego,3. wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego i zaświadczeń z rejestru stanu cywilnego,4. sporządzanie protokołów w rejestrze stanu cywilnego,5. przyjmowanie oświadczeń przewidzianych w stosownych ustawach,6. wydawanie decyzji administracyjnych na podstawie ustawy prawo o aktach stanu cywilnego oraz o zmianie imion i nazwisk,7. rejestracja zdarzeń, które nastąpiły poza granicami RP, przenoszenie oraz odtwarzanie treści zagranicznych dokumentów stanu cywilnego,8. dokonywanie wpisów wpływających na treść lub ważność aktów stanu cywilnego,9. przygotowywanie wniosków o nadanie medali Za długoletnie pożycie małżeńskie i organizowanie uroczystego wręczenia,10. prowadzenie innych niewymienionych powyżej spraw wynikających z obowiązujących przepisów a dotyczących rejestracji stanu cywilnego,11. obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze


Wymagania inne:

a. Wymagania niezbędne:1. wykształcenie wyższe w zakresie: a) dyplom ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub, b) dyplom potwierdzający ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą, o którym mowa w art. 326 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2024 r. poz. 1571, 1871 i 1897), albo uznany za równoważny polskiemu dyplomowi potwierdzającemu uzyskanie tytułu zawodowego magistra zgodnie z art. 327 ust. 1 tej ustawy lub, c) dyplom potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji;2. posiada łącznie co najmniej trzyletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.3. polskie obywatelstwo,4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,6. nieposzlakowana opinia,7. stan zdrowia umożliwiający pełnienie obowiązków.b. Wymagania dodatkowe:1. dyspozycyjność, szczególnie w zakresie możliwości pracy w soboty, w zakresie udzielania ślubów, 2. znajomość ustaw: prawo o aktach stanu cywilnego i powiązanych aktów wykonawczych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o opłacie skarbowej, o zmianie imienia i nazwiska, kodeks rodzinny i opiekuńczy, kodeks postępowania administracyjnego, prawo prywatne międzynarodowe, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej;3. samodzielność, wysoka kultura osobista, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,4. odporność na stres,5. znajomość obsługi komputera, obsługi standardowych aplikacji Windows (Word, Exel), oraz poczty elektronicznej i Internetu,6. zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnością.

Miejsce pracy:

Lidzbark Warmiński


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 150 do 5 600 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim

APLIKUJ TERAZ

Zastępca kierownika gospodarki zasobami mieszkaniowymi

Organizuje i kontroluje kontrole zasobów. Prowadzi książki obiektów. Ustala potrzeby robót remontowo-konserwatorskich. Zapewnia nadzór nad robotami. Współorganizuje przetargi. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne:...

Kierownik wydziału geodezji, kartografii, katastru i gospodarki nieruchomościami - geodeta powiatowy

1) kierowanie pracą Wydziału Geodezji. Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, pełnienie zwierzchnictwa służbowego wobec pracowników Wydziału i wykonywanie obowiązków Geodety Powiatowego;2) realizacja zadań starosty z zakresu geodezji i kartografii, o których mowa w art. 7d...

Kierownik kancelarii tajnej

Warunki pracy Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30. Oświetlenie naturalne i sztuczne, pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę.Dorywczo wysiłek fizyczny związany z przenoszeniem materiałów do...


Pracownik ds. Pakowania i Kompletacji

Opis stanowiska: przygotowywanie zamówień i pakowanie produktów (kubki, puzzle, kalendarze, magnesy, poduszki), kompletacja paczek do wysyłki oraz sortowanie zamówień indywidualnych i sklepowych, etykietowanie i układanie towarów w kontenerach wysyłkowych, obsługa wózków transportowych...

Stażysta / Stażystka - Marketing Internetowy

Opis stanowiska Rekrutujemy kandydatów na staż: AI Copywriter lub Specjalista ds. Social Media/SEO. Będziesz pracować nad tekstami na strony WWW i zarządzaniem treściami. Staż pozwala na zdobycie doświadczenia w dynamicznej branży marketingu internetowego. Wymagania Podstawowa znajomość...

Stażysta / Stażystka - Marketing Internetowy

Opis stanowiska Rekrutujemy kandydatów na staż: AI Copywriter lub Specjalista ds. Social Media/SEO. Będziesz pracować nad tekstami na strony WWW i zarządzaniem treściami. Staż pozwala na zdobycie doświadczenia w dynamicznej branży marketingu internetowego. Wymagania Podstawowa znajomość...

Stażysta / Stażystka - Marketing Internetowy

Opis stanowiska Rekrutujemy kandydatów na staż: AI Copywriter lub Specjalista ds. Social Media/SEO. Będziesz pracować nad tekstami na strony WWW i zarządzaniem treściami. Staż pozwala na zdobycie doświadczenia w dynamicznej branży marketingu internetowego. Wymagania Podstawowa znajomość...