Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
                       Podinspektor referatu rolnictwa, nieruchomości, inwestycji i ochrony środowiska                
Miejsce pracy:  Lubomino                
                                Numer: StPr/25/0661
                                                                 1) W zakresie prowadzenia spraw związanych z realizacją inwestycji: a) planowanie inwestycji gminnych na dany rok budżetowy i wieloletnich oraz dokonywanie bieżącej ich aktualizacji, b) organizowanie przetargów i prowadzenie dokumentacji przetargowej, c) przyjmowania ofert na wykonanie robot budowlano - montażowych, d) przygotowywanie umów o wykonawstwie robót budowlano - montażowych, e) koordynacja robót związanych z wykonawstwem inwestycji, f) udział w przygotowywaniu aplikacji o dofinansowanie inwestycji ze środków zewnętrznych, g) sporządzanie rozliczeń, informacji i sprawozdań w w/w zakresie. 2) W zakresie prowadzenia spraw związanych z zamówieniami publicznych: a) załatwianie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych związanych z funkcjonowaniem Urzędu  Gminy i inwestycjami prowadzonymi przez gminę w ramach budżetu gminy w tym:  przygotowywanie dokumentacji przetargowej,  prowadzenie postępowań związanych z udzielaniem zamówień publicznych w trybach przewidzianych w ustawie w w/w zakresie,  kompletowanie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów,  opisywanie rachunków i faktur pod kątem wyboru trybu zamówień publicznych,  przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie przetargów dotyczących: bieżącej działalności Gminy,  przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie prowadzonych przez Gminę inwestycji,  przygotowywanie dokumentacji do zawarcia umów z wykonawcami po rozstrzygnięciu przetargów zgodnie z obowiązującymi przepisami,  przekazywanie informacji o ogłoszonych przetargach na stronę Biuletynu Informacji Publicznej i platformie zakupowej,  zamieszczanie informacji o przetargach na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych, platformie zakupowej lub w Biuletynie Zamówień Publicznych w zależności od zastosowanego trybu przetargu i wartości zamówienia,  przekazywanie na bieżąco informacji powstających w toku postępowania na stronę BIP Gminy oraz informacji o zawarciu umowy do Prezesa Zamówień Publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,  współpraca z innymi stanowiskami w zakresie prowadzonych postępowań,  udzielenie zamówienia powyżej progów unijnych nakłada na zamawiającego obowiązek przekazania ogłoszenia Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, który publikuje je w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Zamawiający udostępnia ogłoszenie również na stronie internetowej prowadzonego postępowania, od dnia jego publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Zamawiający może także opublikować ogłoszenie w innym miejscu.  udzielenie zamówienia poniżej progów unijnych wymaga zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, udostępnianym na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych. Zamawiający może dodatkowo przekazać ogłoszenie do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Zamawiający może udostępnić ogłoszenie w inny sposób, ale nie wcześniej niż w Biuletynie Zamówień Publicznych. b) prowadzenie rejestru zamówień publicznych do 130 tys. netto, opisywanie rachunków i faktur pod kątem wyboru trybu zamówień publicznych.
                               Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:  prawo jazdy kategoria - B
Wymagania inne:WYMAGANIA NIEZBĘDNE (wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku): 1) posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art.11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2025r., poz. 1153 ze zm.);2) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;3) posiadanie nieposzlakowanej opinii;4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;6) posiadanie wykształcenia wyższego;7) trzyletni staż pracy;8) znajomość obsług komputera i aplikacji biurowych;9) prawo jazdy kategorii B;10) znajomość przepisów prawnych z zakresu m.in.: a) ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U z 2025r., poz.1153 ze zm.), b) ustawy z dnia 21 listopada o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024r., poz. 1135), c) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( t.j. Dz. U z 2024 r., poz. 572), d) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1530), e) ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320).5. WYMAGANIA DODATKOWE (pozostałe): 1) odporność na stres, 2) dyspozycyjność, 3) zaangażowanie i punktualność
                                 Miejsce pracy:Lubomino
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 5 200 PLN
                                                   Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim