Praca: Specjalista ds. Jakości i Szkoleń PV


Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Specjalista ds. Jakości i Szkoleń PV
Miejsce pracy: Gdańsk
Zakres obowiązków
  • Prowadzenie i koordynacja szkoleń PV dla zespołu i partnerów zewnętrznych.
  • Tworzenie, aktualizacja i archiwizacja materiałów szkoleniowych.
  • Pomiar efektywności szkoleń i dopasowanie programów do celów organizacji.
  • Nadzór nad systemem jakości PV: polityki, procedury, narzędzia.
  • Kontrole jakości procesów PV oraz wdrażanie zaleceń i instrukcji.
  • Analiza ryzyk i wsparcie w przygotowaniu strategii audytowych.
  • Wsparcie przy audytach wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Analiza danych bezpieczeństwa i przygotowywanie raportów medyczno-naukowych.
  • Udział w projektach usprawniających i cyfryzacji procesów PV.
  • Współpraca z działami wewnętrznymi i partnerami zewnętrznymi w zakresie komunikacji PV.
  • Zapewnienie poprawnej dokumentacji zgodnej z przepisami.
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe. Preferowane: medycyna, farmacja, biotechnologia lub pokrewne.
  • 2–3 lata doświadczenia w farmacji, PV, medical affairs, badaniach klinicznych lub R&D.
  • Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i zarządzaniu jakością w PV będzie atutem.
  • Znajomość systemów jakości PV i regulacji EU/international.
  • Biegłość w MS Office i narzędziach wspierających zarządzanie szkoleniami/jakością.
  • Umiejętność analizy danych, rozwiązywania problemów i tworzenia raportów.
  • Dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
  • Samodzielność i odpowiedzialność w podejmowaniu decyzji.
  • Język angielski w mowie i piśmie.
  • Certyfikat audytora lub doświadczenie w prowadzeniu audytów PV mile widziane.
Oferujemy:
  • Umowa o pracę.
  • Prywatna opieka medyczna.
  • Ubezpieczenie na życie.
  • Karta Multisport.
  • Premie okolicznościowe.
  • Program emerytalny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Organizacji Szkoleń

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Aktywna sprzedaż szkoleń medycznych (telefoniczna, mailowa, bezpośrednia) Kompleksowa organizacja szkoleń – od ustalenia terminów po realizację wydarzenia Współpraca z dostawcami, lekarzami, wykładowcami, prelegentami...

Specjalista do spraw szkoleń

Szczegółowe informacje dostępne są stronie ww.rops.rzeszow.pl Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:

Specjalistka / Specjalista ds. szkoleń i rozwoju pracowników

Zakres obowiązków: Koordynowanie i realizacja projektów szkoleniowych (medycznych i niemedycznych). Tworzenie i prowadzenie procesów rozwojowych: onboarding, mentoring, ścieżki karier. Przygotowywanie materiałów edukacyjnych (PDF, checklisty, krótkie wideo, microlearning). Doskonalenie i...


Pracownik Produkcji

Twój zakres obowiązków kontrola wizualna i jakościowa opakowań pakowanie wyprodukowanych opakowań w kartony zbiorcze i przygotowanie do wysyłki zgodnie ze specyfikacją zlecone prace produkcyjne Nasze wymagania dokładność samodzielność zaangażowanie w realizację powierzonych zadań...

Lekarz Endodonta

Zapraszamy do współpracy lekarzy dentystów: posiadających prawo wykonywania zawodu, z co najmniej 2-letnim doświadczeniem w leczeniu endodontycznym Pacjentów pod mikroskopem, otwartych na rozwój w dużym, interdyscyplinarnym zespole, chętnych do pracy na min. 1 dyżur w tygodniu (pracujemy...

Lekarz Pedodonta

Zapraszamy do współpracy lekarzy dentystów: posiadających prawo wykonywania zawodu, z doświadczeniem w leczeniu dzieci, wykonujących sedację. Nie wymagamy specjalizacji, stawiamy na doświadczenie!

Stażysta / Stażystka - Marketing Internetowy

Opis stanowiska Rekrutujemy kandydatów na staż: AI Copywriter lub Specjalista ds. Social Media/SEO. Będziesz pracować nad tekstami na strony WWW i zarządzaniem treściami. Staż pozwala na zdobycie doświadczenia w dynamicznej branży marketingu internetowego. Wymagania Podstawowa znajomość...