Laborant / Specjalista ds. Kontroli Jakości (Laboratorium)
Główne Zadania Wykonywanie ocen fizykochemicznych i organoleptycznych pobranych prób (zgodnie z procedurami). Sporządzanie protokołów reklamacyjnych i wystawianie atestów wysyłkowych. Dokumentowanie i analiza otrzymanych wyników badań laboratoryjnych. Monitorowanie odczynników oraz...
Analityk Pracowni Analiz Instrumentalnych
Opis stanowiska: Do naszego zespołu poszukujemy doświadczonego specjalisty z obszaru chemii analitycznej. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wykonywanie badań z wykorzystaniem technik chromatograficznych, obsługę i konserwację urządzeń laboratoryjnych, walidację oraz...
Starszy analityk
Główny zakres obowiązków: wykonywanie badań próbek wody lub/i ścieków zgodnie z obowiązującymi normami i procedurami badawczymi w zakresie wynikającym z nadanych upoważnień prowadzenie badań wynikających z planu monitorowania ważności wyników oraz harmonogramu nadzoru...
Pracownik Dystrybucji i Wysyłki
pakowanie, przygotowywanie i wydawanie dostaw do odbiorców z kontrolą jakości i zgodności towaru z zamówieniem sporządzanie dokumentów WZ, Packing list, CMR.... organizacja transportu krajowego i międzynarodowego- kurierskiego, drobnicowego przyjmowanie dostaw od dostawców z kontrolą...
Pielęgniarka / Pielęgniarz – gabinet zabiegowy
Zadania Obsługa pacjentów dorosłych i dzieci w gabinecie zabiegowym. Pobieranie krwi, wykonywanie badań moczu, EKG i szczepień. Samodzielne prowadzenie programów profilaktycznych. Wymagania Ukończony kurs szczepień. Dyspozycyjność minimum 100–120 godzin miesięcznie. Mile widziane Kurs...
Koordynator Utrzymania Ruchu
Zapewnienie ciągłości pracy linii produkcyjnych Nadzór nad zespołem UR i rozwój jego kompetencji Planowanie i nadzór przeglądów oraz napraw maszyn Zarządzanie gospodarką części zamiennych Zakupy części i materiałów technicznych Koordynacja modernizacji maszyn Wdrażanie usprawnień...
Główna Księgowa / Główny Księgowy
Opis stanowiska: kompleksowe prowadzenie spraw finansowo-księgowych kilku spółek, nadzór nad sporządzaniem sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych i raportów, analiza kosztów oraz wdrażanie rozwiązań optymalizujących wydatki, opracowywanie i aktualizacja wewnętrznych procedur...
