Pracownik serwisu sprzątającego
Zakres obowiązków: Sprzątanie kuchni, biura, części wspólnych. Odkurzanie wykładzin. Mycie podłóg. Przecieranie krzeseł, biurek, parapetów, regałów. Inne prace porządkowe zlecone przez przełożonego. Wymagania: Dokładność i sumienność. Zaangażowanie w wykonywaną pracę....
Pracownik Utrzymania Czystości
utrzymywanie czystości w pomieszczeniach magazynowych i socjalnych, maszynowe oraz ręczne mycie podłóg, sprzątanie szatni, kuchni i toalet, dbanie o porządek w przydzielonym obszarze pracy. dokładność, sumienność i odpowiedzialność, chęć do pracy fizycznej i zaangażowanie w...
Pracownik Utrzymania Czystości
utrzymanie porządku w pomieszczeniach biurowych, kuchni i częściach wspólnych, czyszczenie toalet i uzupełnianie środków higienicznych, mycie podłóg i powierzchni roboczych, dbanie o czystość sprzętów, w tym ekspresów do kawy, realizacja bieżących zadań zleconych przez...
Pracownik Dystrybucji i Wysyłki
pakowanie, przygotowywanie i wydawanie dostaw do odbiorców z kontrolą jakości i zgodności towaru z zamówieniem sporządzanie dokumentów WZ, Packing list, CMR.... organizacja transportu krajowego i międzynarodowego- kurierskiego, drobnicowego przyjmowanie dostaw od dostawców z kontrolą...
Pielęgniarka / Pielęgniarz – gabinet zabiegowy
Zadania Obsługa pacjentów dorosłych i dzieci w gabinecie zabiegowym. Pobieranie krwi, wykonywanie badań moczu, EKG i szczepień. Samodzielne prowadzenie programów profilaktycznych. Wymagania Ukończony kurs szczepień. Dyspozycyjność minimum 100–120 godzin miesięcznie. Mile widziane Kurs...
Koordynator Utrzymania Ruchu
Zapewnienie ciągłości pracy linii produkcyjnych Nadzór nad zespołem UR i rozwój jego kompetencji Planowanie i nadzór przeglądów oraz napraw maszyn Zarządzanie gospodarką części zamiennych Zakupy części i materiałów technicznych Koordynacja modernizacji maszyn Wdrażanie usprawnień...
Główna Księgowa / Główny Księgowy
Opis stanowiska: kompleksowe prowadzenie spraw finansowo-księgowych kilku spółek, nadzór nad sporządzaniem sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych i raportów, analiza kosztów oraz wdrażanie rozwiązań optymalizujących wydatki, opracowywanie i aktualizacja wewnętrznych procedur...
