Praca: Główny specjalista


Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 157997

Warunki pracy


  • Praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie;
  • Praca pod presją czasu;
  • Spiętrzenie zadań z różnych obszarów działania;
  • Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury);
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe;

Zakres zadań

  • Współtworzy i wdraża w ramach projektów strategie komunikacji, zatwierdzone przez kierownictwo Departamentu.
  • Analizuje, opracowuje i tworzy informacje do realizacji projektów. Tworzy i redaguje teksty (m. in. informacje prasowe, artykuły, materiały poradników, prezentacje, materiały do social mediów, briefy, materiały video itp.) o projekcie.
  • Nawiązuje i utrzymuje bieżące kontakty z przedstawicielami Biura Komunikacji Ministerstwa Zdrowia, mediów oraz wykonawcami projektów (np. grafikiem, tłumaczem).
  • Przygotowuje i zamieszcza informacje na stronie internetowej i w mediach społecznościowych, celem zagwarantowania opinii publicznej wiedzy o realizowanych projektach. Dokonuje korekty językowej tekstów, tworzy teksty i pisma z użyciem prostego języka oraz dostosowuje materiały zgodnie z WCAG.
  • Wspiera komunikację personelu projektów w ramach działań międzynarodowych i krajowych.
  • Przygotowuje sprawozdania z realizacji planów działań informacyjnych i edukacyjnych, w celu weryfikacji poprawności i terminowości realizacji zaplanowanych działań.
  • Przygotowuje wkłady do dokumentacji zamówień publicznych na działania upowszechniające projekty oraz współpracuje z wykonawcami w ramach podpisanych umów.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe z zakresu filologii, nauk społecznych, dziennikarstwa lub marketingu
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w mediach lub komórkach organizacyjnych odpowiedzialnych za komunikację, marketing, promocję kampanii.
  • Znajomość programów unijnych w ochronie zdrowia
  • Tworzenie tekstów upowszechniających w języku polskim i angielskim
  • Tworzenie komunikatów medialnych i treści do mediów społecznościowych oraz briefów z użyciem prostego języka
  • Umiejętność przeprowadzania kampanii edukacyjnych
  • Znajomość narzędzi marketingowych i kanałów komunikacji z odbiorcami
  • Umiejętność tworzenia i zarządzania treścią w serwisach społecznościowych
  • Praca w zespole i komunikatywność
  • Umiejętność tworzenia grafik oraz materiałów video i tzw. rolek
  • Znajomość przepisów prawa zamówień publicznych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. e-marketingu

Miejsce pracy: Warszawa Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: Zawartość i aktualność treści stron internetowych przy wykorzystaniu systemów typu CMS Dbanie o odpowiednią widoczność strony w Google przy wykorzystaniu dobrych praktyk SEO Projektowanie i realizowanie kampanii...

Specjalista ds. marketingu

Tryb: praca od zaraz Twój zakres obowiązków: Prowadzenie działań marketingowych i wizerunkowych zgodnych ze strategią firmy Opracowywanie graficzne reklam, tworzenie kreatywnych grafik do social media, bannerów na stronę www, etc. Publikowanie treści na firmowej stronie www (opisy...

Pracownik Działu Marketingu

Kluczowe Zadania Odpowiedzialność za wprowadzenie i sukces rynkowy nowych produktów. Zarządzanie portfolio produktowym i kreowanie nowych koncepcji. Koordynacja pełnego procesu wdrożeń (od pomysłu do produktu finalnego). Nadzór nad harmonogramami prac projektowych. Monitorowanie rynku,...


Konsultant techniczny IT z językiem włoskim

Opis stanowiska: obsługa zgłoszeń użytkowników w języku włoskim (zdalnie i telefonicznie), klasyfikowanie i przekazywanie zadań zgodnie z priorytetem i typem problemu, współpraca z wewnętrznymi zespołami IT w celu zapewnienia skutecznego wsparcia, tworzenie i utrzymanie dokumentacji...

Pracownik Produkcji

Twój zakres obowiązków kontrola wizualna i jakościowa opakowań pakowanie wyprodukowanych opakowań w kartony zbiorcze i przygotowanie do wysyłki zgodnie ze specyfikacją zlecone prace produkcyjne Nasze wymagania dokładność samodzielność zaangażowanie w realizację powierzonych zadań...

Pielęgniarka / Pielęgniarz w Opiece Ambulatoryjnej

Opis stanowiska Opieka nad pacjentami dorosłymi w gabinecie zabiegowym Pobieranie krwi, moczu, wykonywanie EKG, szczepienia Samodzielna realizacja programów profilaktycznych Badania fizykalne, ordynowanie recept Prowadzenie dokumentacji medycznej Zapewnienie wysokiej jakości obsługi pacjenta...

Global Supply Chain & Customer Service Specialist

Position: At JTI, we offer an ambitious career opportunity that will allow you to be part of a world-class team dedicated to excellence. As a Global Supply Chain & Customer Service Specialist, you will play a pivotal role in managing operations within the GBS scope. This includes the vital task...