Praca: Specjalista ds. personalnych


KABAT TYRE to polska firma produkcyjna z branży motoryzacyjnej, działająca na rynku od 1983 roku. Od początku istnienia jesteśmy firmą rodzinną, a nasze wartości, takie jak uczciwość, zaufanie i szacunek, kształtują codzienną pracę naszego zespołu.

Jako wiodący producent opon rolniczych i przemysłowych, dętek oraz innych wyrobów gumowych dostarczamy nasze produkty do 80 krajów na 5 kontynentach. Dzięki dynamicznemu rozwojowi i wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych, stale podnosimy jakość naszych produktów i usług.

Jeśli szukasz miejsca, gdzie możesz rozwijać swoje kompetencje i mieć realny wpływ na rozwój firmy o ugruntowanej pozycji rynkowej, zapraszamy do naszego zespołu!

Specjalista ds. personalnych
Miejsce pracy: Budzyń

Zadania, które przed Tobą postawimy:

  • Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników
  • Wsparcie menedżerów i pracowników w sprawach kadrowych
  • Współtworzenie i realizacja strategii rozwoju pracowników (szkolenia, coaching, rozwój kompetencji)
  • Udział w budowaniu i wdrażaniu programów onboardingu, ocen okresowych, ścieżek rozwoju i badania ankietowe satysfakcji pracowników
  • Organizacja i koordynacja szkoleń wewnętrznych oraz zewnętrznych
  • Udział w projektach HR mających na celu rozwój organizacji i doskonalenie procesów personalnych
  • Prowadzenie komunikacji HR w social mediach (np. LinkedIn, Facebook, Instagram): tworzenie postów, relacji, treści wizerunkowych
  • Współpraca z działem marketingu przy projektach employer brandingowych

Idealny kandydat powinien spełniać następujące wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, psychologia, prawo pracy, HR)
  • Doświadczenie zawodowe min. 5 lat na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w obszarze miękkiego HR
  • Znajomość przepisów prawa pracy i zagadnień kadrowych
  • Dobra organizacja pracy, samodzielność i dokładność
  • Umiejętność budowania relacji i zaufania wśród pracowników
  • Znajomość pakietu Microsoft Office 365, w tym umiejętność praktycznego wykorzystania aplikacji takich jak Teams, SharePoint, Forms, Planner, OneDrive, PowerPoint, Excel, Word oraz Canva do realizacji projektów HR (komunikacja, szkolenia, ankiety, raportowanie)

Co oferujemy?

  • Pełna wyzwań praca w nieustannie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjny system wynagradzania wraz z pakietem benefitów (dofinansowanie do posiłków w firmowej stołówce, darmowy pakiet prywatnej opieki medycznej)
  • Solidny proces wdrożenia, a w późniejszym czasie duża samodzielność i swoboda przy realizacji powierzonych zadań
  • Dostęp do unikalnej wiedzy, szereg szkoleń wspierających rozwój zawodowy i kompetencji
  • Rodzinna atmosfera, praca w warunkach partnerstwa i koleżeństwa

Jeśli chcesz, by KABAT TYRE był nie tylko przystankiem, ale stacją docelową w Twojej karierze, dołącz do naszego zespołu!

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Jeśli chce Pan/Pani by przesłane dane mogły być uwzględniane/wykorzystane w procesie rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. personalnych, jak również w innych/przyszłych rekrutacjach prosimy o umieszczenie w CV poniższych klauzul: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez KABAT TYRE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością moich danych osobowych udostępnionych przeze mnie, za pośrednictwem niniejszego formularza oraz zawartych w dokumentach aplikacyjnych, dla celów niniejszej rekrutacji." "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez KABAT TYRE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością moich danych osobowych udostępnionych przeze mnie, za pośrednictwem niniejszego formularza oraz zawartych w dokumentach aplikacyjnych, dla celów przyszłych rekrutacji."
APLIKUJ TERAZ

Specjalista w Sekcji Personalnej

Sporządzanie dokumentacji kadrowej związanej z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych Prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Monitorowanie ważności badań medycyny pracy, wystawianie skierowań na badanie wstępne,...

Specjalista ds. Rekrutacji

Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych – od tworzenia ogłoszeń po rozmowy z kandydatami Organizacja onboardingu i offboardingu pracowników Wspieranie programów rozwojowych, szkoleń i ocen pracowniczych Udział w projektach usprawniających procesy HR i wdrażanie zmian Współpraca...

Pracownik Działu Personalnego

Twój zakres obowiązków samodzielna, kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, rozliczanie czasu pracy (systemy: zmianowy/równoważny/podstawowy), profesjonalna realizacja procesów HR (rekrutacje, wdrożenie, szkolenia, rozwój), dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i komunikację w firmie,...


Pomoc fryzjera

Pomoc przy pracach fryzjerskich, obsługa klientów, utrzymanie porządku na stanowisku pracy.Praca w ramach umowy zlecenia, ok. 20 godzin tygodniowo, w godzinach otwarcia salonu 8:00-20:00 (godziny pracy do uzgodnienia).Kontakt z pracodawcą osobisty: Wadowice, ul. Żwirki i Wigury 4 poprzedzony...

Stanowisko urzędnicze ds. dzierżaw, najmów, użyczeń, podziałów geodezyjnych nieruchomości i opłat planistycznych

Szczegółowe informacje o ofercie pracy znajdują się na stronie: https://bip.tczew.pl/wiadomosci/1151/wiadomosc/850757/ogloszenie_o_naborze_na_wolne_stanowisko_urzednicze_ds_dzierzaw_Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą...

Stanowisko urzędnicze ds. kancelaryjnych i obsługi inwestora

Szczegółowy zakres obowiązków na stanowisku określa ogłoszenie o naborze, dostępne w BIP Urzędu Miasta Częstochowy: https://bip.czestochowa.pl/oferta-pracy/1188378/ds-kancelaryjnych-i-obslugi-inwestora Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia:...

Stanowisko urzędnicze ds. obsługi pomocy prawnej oraz rynku pracy

Szczegółowy zakres obowiązków określa ogłoszenie o naborze na stanowisko pracy, zamieszczone w BIP Urzędu Miasta Częstochowy: https://bip.czestochowa.pl/oferta-pracy/1188309/ds-obslugi-pomocy-prawnej-oraz-rynku-pracy Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)...