Specjalista ds. Kampanii Digitalowych
Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych, w szczególności nastawionych na sprzedaż. Tworzenie założeń kampanii, monitorowanie wyników oraz przygotowywanie raportów efektywności. Współpraca z działem zakupowym, zespołem ekspertów i klientami. Udział w przygotowywaniu...
Specjalista ds. Marketingu (Kosmetyki)
Twój zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wdrożenie nowych produktów na rynek oraz za ich sukces rynkowy, Monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz trendów konsumenckich, Kreowanie nowych produktów oraz zarządzanie wybraną częścią portfolio produktowego, Koordynowanie procesu...
Specjalista do spraw marketingu
1) współtworzenie kampanii marketingowych dla produktów i usług firmy - od przygotowania koncepcji po wsparcie wdrożenia 2) tworzenie nowoczesnych treści (artykuły, posty, wideo) zgodnie z SEO i storytellingiem 3) prowadzenie i rozwijanie kanałów social media (FB, LinkedIn itp.) 4)...
Asystentka Stomatologiczna / Asystent Stomatologiczny
Do Twoich zadań należeć będzie: przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy z lekarzem oraz po pracy, asystowanie przy zabiegach stomatologicznych (standard pracy na 4 ręce), sterylizację narzędzi i materiałów, dbałość o powierzoną dokumentację medyczną, udział w szkoleniach...
Kelner / Kelnerka (restauracja hotelowa)
ZAKRES ZADAŃ: Przygotowywanie i podawanie napojów. Doradzanie Gościom w wyborze potraw i informowaniu o sposobie ich przygotowania. Współpracę z pracownikami Kuchni przy realizacji zamówień. NASZE OCZEKIWANIA: Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym. Wykształcenie średnie....
Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Nieruchomości
Zakres Obowiązków kompleksowa obsługa klientów kupujących mieszkania i wynajmujących lokale usługowe. nawiązywanie, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami. prowadzenie klienta przez cały proces transakcyjny – od kontaktu po finalizację. organizacja prezentacji...
Specjalista ds. kampanii programmatic
Zadania: Planowanie, zakup i bieżące monitorowanie kampanii programmatic. Współtworzenie strategii komunikacyjnych oraz analizowanie wyników działań reklamowych. Optymalizacja kampanii w oparciu o dane i wyniki. Opracowywanie raportów i rekomendacji dla klientów. Wsparcie w przygotowywaniu...
