Praca: Techniczny Specjalista ds. Obsługi Reklamacji


Ogłoszenie numer: 10457124, z dnia 2025-11-27

Klient portalu Praca.pl

Techniczny Specjalista ds. Obsługi Reklamacji

Miejsce pracy: Szczecin

 

Opis stanowiska

  • przeprowadzanie oględzin, napraw i wymiany mebli zgodnie z procedurą reklamacyjną,
  • przygotowywanie dokumentacji serwisowej,
  • dbanie o wysoki standard obsługi klienta.

Wymagania

  • umiejętność prostego montażu i napraw mebli,
  • prawo jazdy kat. B i dyspozycyjność do częstych wyjazdów,
  • gotowość do pracy fizycznej,
  • dobre umiejętności komunikacyjne,
  • mile widziane doświadczenie w branży meblowej.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie,
  • program wdrożeniowy i możliwość rozwoju zawodowego,
  • premie i bonusy (premia retencyjna, bonus bożonarodzeniowy),
  • prywatną opiekę medyczną Medicover i pakiet sportowy Medicover Sport,
  • grupowe ubezpieczenie zdrowotne,
  • zniżki pracownicze oraz dofinansowanie wypoczynku („wczasy pod gruszą”).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Inspektor - wieloosobowe stanowisko pracy ds. gwarancji

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. koordynacja organizowania oraz prowadzenia dokumentacji procesów związanych ze zgłaszaniem i usuwaniem zgłoszonych usterek, organizowania przeglądów gwarancyjnych oraz egzekwowania usuwania usterek w ramach udzielonej gwarancji w zakresie obiektów...

Asystent / Asystentka ds. Gwarancji Technicznych

Zadania: Pomoc w prowadzeniu rejestru zgłoszeń gwarancyjnych (usterki, awarie, reklamacje). Pomoc w koordynacji działań serwisowych (kontakt z podwykonawcami, dostawcami). Przygotowywanie dokumentacji gwarancyjnej i raportów. Kontakt z inwestorem, inspektorem nadzoru oraz użytkownikiem...

Specjalista / Specjalistka ds. gwarancji - wózki widłowe

Miejsce pracy: Jaktorów ul. Potockiego 1A Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie i premię roczną Umowę o pracę na stabilnych warunkach Elastyczny czas pracy Profesjonalne wdrożenie – szkolenie ogólnofirmowe oraz stanowiskowe (w tym wprowadzające szkolenie techniczne) Hybrydowy system pracy...


Kierowniczka / Kierownik Sprzedaży

Zadania: Budowanie i rozwój zespołu sprzedażowego: rekrutacja, szkolenia i bieżące wsparcie Planowanie działań i realizacja celów sprzedażowych Inspirowanie zespołu poprzez kreowanie relacji opartych na wspólnych wartościach Wymagania: Doświadczenie w zarządzaniu zespołem...

Kierowniczka / Kierownik Sprzedaży

Zadania: Budowanie i rozwój zespołu sprzedażowego: rekrutacja, szkolenia i bieżące wsparcie Planowanie działań i realizacja celów sprzedażowych Inspirowanie zespołu poprzez kreowanie relacji opartych na wspólnych wartościach Wymagania: Doświadczenie w zarządzaniu zespołem...

Kierowniczka / Kierownik Sprzedaży

Zadania: Budowanie i rozwój zespołu sprzedażowego: rekrutacja, szkolenia i bieżące wsparcie Planowanie działań i realizacja celów sprzedażowych Inspirowanie zespołu poprzez kreowanie relacji opartych na wspólnych wartościach Wymagania: Doświadczenie w zarządzaniu zespołem...

Kierowniczka / Kierownik Sprzedaży

Zadania: Budowanie i rozwój zespołu sprzedażowego: rekrutacja, szkolenia i bieżące wsparcie Planowanie działań i realizacja celów sprzedażowych Inspirowanie zespołu poprzez kreowanie relacji opartych na wspólnych wartościach Wymagania: Doświadczenie w zarządzaniu zespołem...