Pełna treść ogłoszenia na BIP Urzędu Gminy w Łęczycach https://bip.leczyce.pl/a,24284,nabor-na-stanowisko-audytora-wewnetrznego-w-urzedzie-gminy-leczyce.htmlZakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) cena zgodności prowadzonej działalności z przepisami prawa oraz obowiązującymi w jednostce procedurami wewnętrznymi;2) identyfikacja i analiza obszarów ryzyka w zakresie działania jednostki;3) przygotowanie planu audytu wewnętrznego i jego realizacja;4) sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonego audytu oraz wykonania planu audytu;5) prowadzenie dokumentacji audytu wewnętrznego w celu dokumentowania przebiegu i wyniku zadań audytowych;6) wykonywanie czynności doradczych, w tym składanie wniosków mających na celu usprawnienie funkcjonowania jednostki, jako część zadania audytowego lub na wniosek Wójta;7) ocena funkcjonowania systemu kontroli zarządczej w Urzędzie Gminy oraz jednostkach podległych;8) informowanie Wójta o stwierdzonych naruszeniach prawa i dyscypliny finansów publicznych;9) monitorowanie zaleconych przez audytora wewnętrznego działań naprawczych po przeprowadzeniu audytu wewnętrznego;10) przygotowanie informacji i dokumentów związanych z prowadzeniem audytu wewnętrznego na wniosek Ministra Finansów;11) archiwizacja dokumentów znajdujących się na stanowisku;12) realizacja zadań wspólnych określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Łęczyce. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:1) miejsce pracy: Urząd Gminy Łęczyce, ul. Długa 53, 84-218 Łęczyce, stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze budynku budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych;2) praca posiada charakter administracyjno-biurowy, przeważająca pozycja siedząca, polega na ścisłej współpracy z innymi pracownikami oraz jednostkami organizacyjnymi Gminy;3) stanowisko wyposażone w sprzęt komputerowy, skaner, ksero, biurko, szafy, telefon i krzesło obrotowe;4) wymiar etatu część etatu ( możliwość pracy w zadaniowym systemie czasu pracy);5) zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia umowy;6) wynagrodzenie zasadnicze w przedziale od 1312,50 zł do 2100,00 zł plus dodatek funkcyjny max. do 450 zł ( wynagrodzenie podane jest stosownie do wielkości etatu) + dodatek stażowy ( w zależności od posiadanego stażu pracy).
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse, rachunkowość, ekonomia
Wymagania inne:Wymagania, które powinien spełniać kandydat:Niezbędne:1) obywatelstwo polskie lub pod warunkiem znajomości języka polskiego zgodnie z zapisami art. 286 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz.U. z 2025 r., poz. 1483) obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego , przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;4) nieposzlakowana opinia;5) wykształcenie i staż pracy: wykształcenie wyższe oraz co najmniej 5 letni staż pracy (preferowane doświadczenie w administracji samorządowej) lub wykonywanie przez co najmniej 5 lat działalności gospodarczej o charakterze związanym z przeprowadzaniem audytu;6) posiadanie zgodnie z art. 286 ust.1 pkt 5 ustawy o finansach publicznych następujących kwalifikacji do przeprowadzania audytu wewnętrznego:a) jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CSIA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA) Certified Fraud Examiner (CEF), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA) lub:b) złożony w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lubc) uprawnienia biegłego rewidenta., lub:d) czteroletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych;e) nadzorowanie lub wykonywanie czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994 roku o Najwyższej Izbie Kontroli. Dodatkowe (pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):1) znajomość regulacji prawnych z zakresu m.in.: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy kodeks postępowania administracyjnego;2) znajomość standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych Komunikat Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 12 grudnia 2016 roku (Dz. Urz. Ministra Rozwoju i Finansów z 16.12.2016 r., poz. 28);3) znajomość standardów kontroli zarządczej - Komunikat nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 roku w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych (Dz. Urz. Ministra Finansów nr 15, poz. 84);4) umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, selekcji informacji i wyciągania wniosków;5) umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy;6) umiejętność przeprowadzania analizy dokumentów i formułowania wniosków;7) obiektywizm, odpowiedzialność, systematyczność, dyspozycyjność, zaangażowanie, odporność na stres, wysoka kultura osobista, komunikatywność.
Miejsce pracy:Łęczyce
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 1 312,50 do 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia:zgodnie z Regulaminem wynagradzania + dodatek funkcyjny max. 450 zł ( wynagrodzenie stosowne do wielkości zajmowanego etatu) + dodatek stażowy ( w zależności od posiadanego stażu pracy).