Praca: Specjalista IT – Wsparcie Techniczne


Ogłoszenie numer: 10469247, z dnia 2025-11-23

Klient portalu Praca.pl

Specjalista IT – Wsparcie Techniczne

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i aplikacjami wewnętrznymi
  • Przygotowywanie komputerów pracowników do pracy
  • Podstawowa konfiguracja serwerów oraz sieci LAN/WAN i Wi-Fi
  • Monitorowanie infrastruktury IT i analiza jej działania
  • Praca zgodnie ze standardami ITIL, PRINCE, ISO 9000 i ISO 27000
  • Współpraca z międzynarodowym zespołem wsparcia

Wymagania

  • Biegła znajomość języka angielskiego (B2) i polskiego (C1)
  • Znajomość sprzętu komputerowego i podstaw konfiguracji
  • Doświadczenie w konfiguracji MS Outlook, Teams oraz funkcji MS Word i Excel
  • Znajomość konfiguracji serwerów i utrzymania sieci LAN/WAN oraz Wi-Fi

Oferujemy

  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–18:00
  • Praca w nowoczesnym biurze w Warszawie
  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę lub umowa zlecenie (dla studentów do 26. roku życia)
  • Atrakcyjny pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna
  • Przyjazne środowisko pracy w nowoczesnym biurze
  • Wspierający zespół i pozytywna atmosfera
  • Dofinansowanie do wakacji i zakupu okularów
  • Świąteczne prezenty dla dzieci pracowników
  • Programy promujące zdrowy tryb życia
  • Dostęp do platform szkoleniowych wspierających rozwój zawodowy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista ds. Utrzymania Oprogramowania

Zadania: diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb Klienta, uzupełnianie i doprecyzowywanie informacji o zgłoszonym problemie, przygotowywanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...

Młodszy Specjalista Help Desk

Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...

Młodszy Specjalista Help Desk

Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...


Specjalista ds. obsługi platformy B2B

Twoje zadania: bieżąca obsługa i administracja platformy B2B, wsparcie klientów biznesowych w korzystaniu z systemu, rozwiązywanie bieżących problemów i zapytań, wprowadzanie, aktualizacja i kontrola poprawności danych produktowych (oferty, ceny, stany magazynowe), monitorowanie przebiegu...

Analityk Finansowy

Opis stanowiska: opracowywanie miesięcznych raportów i zestawień finansowych kontrola przepływów pieniężnych w firmie oraz analiza kosztów i przychodów wprowadzanie i weryfikacja danych księgowych w systemie wewnętrznym przygotowywanie sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi...

Specjalista ds. Wycen i Ofertowania – branża elektryczna

Samodzielne prowadzenie procesu analizy kosztowej projektów pod kątem instalacji elektrycznych Identyfikacja i kompletacja kosztów ofertowych związanych z branżą elektryczną Weryfikacja i optymalizacja kosztów ofertowych związanych z branżą elektryczną Przygotowanie zapytań ofertowych...

Specjalista ds. sprzedaży i marketingu B2B

Twoje zadania: Aktywne pozyskiwanie klientów B2B z segmentu premium Rozwój sprzedaży produktów i przygotowanie ofert Tworzenie i realizacja kampanii marketingowych Analiza rynku i działań konkurencji Wsparcie social media i przygotowanie materiałów promocyjnych Współpraca z zespołem...