Praca: Główny Księgowy


Dyrektor Warmińsko-Mazurskiego Centrum Nowych Technologii ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

Główny Księgowy
Miejsce pracy: Olsztyn
Nr ref.: 15/2025
Biuro: Zespół ds. Finansów
Ogłoszono dnia: 25.11.2025
Nr ogłoszenia: 15/2025
Termin składania ofert: 19.12.2025 do godziny 10:00

Zakres obowiązków:
  • Weryfikacja dokumentów księgowych i ich przygotowanie do akceptacji.
  • Wystawianie faktur i prowadzenie kompletnych rejestrów.
  • Rozliczenia z kontrahentami oraz instytucjami publicznymi.
  • Obsługa rozliczeń VAT oraz przygotowywanie danych do sprawozdawczości finansowej i budżetowej.
  • Prowadzenie ewidencji majątku, środków trwałych i stawek amortyzacyjnych.
  • Sporządzanie bilansu oraz sprawozdania finansowego jednostki.
  • Prowadzenie rozliczeń podatkowych, należności oraz zadań z zakresu klasyfikacji budżetowej.
  • Obsługa księgowa projektów realizowanych ze środków zewnętrznych.
  • Współpraca z działem IT i IOD w zakresie prawidłowego obiegu danych.
  • Przeprowadzanie inwentaryzacji i analiz danych budżetowych.
Wymagania:

Niezbędne:
  • Uprawnienia zgodne z ustawą o finansach publicznych (art. 54).
  • Pełnia praw publicznych, zdolność do czynności prawnych i niekaralność.
  • Nienaganna opinia i stan zdrowia pozwalający na pracę biurową.
  • Obywatelstwo polskie.
Dodatkowe:
  • Dobra znajomość finansów publicznych, rachunkowości i VAT.
  • Znajomość zasad funkcjonowania jednostek samorządu.
  • Bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, terminowość.
  • Biegła obsługa MS Office oraz urządzeń biurowych.
  • Znajomość RODO i archiwizacji.
  • Atutem będzie min. 3-letnie doświadczenie w księgowości budżetowej lub na stanowisku kierowniczym związanym z rachunkowością.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
  • Praca administracyjno-biurowa, przeważnie siedząca, wewnątrz pomieszczenia z przewagą wysiłku umysłowego, przy monitorze ekranowym, 8 godzin na dobę. Dostęp do budynku oraz windy (wejściem od strony ul. Głowackiego), budynek dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, toalety dostosowana dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami, dostępne na piętrze wykonywania pracy.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia niepełnosprawnych:
  • Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) w Centrum wynosił mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty:
  • List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku;
  • Życiorys zawodowy – Curriculum Vitae;
  • Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie;
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany  staż pracy;
  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; * [Pobierz]
  • Klauzula Informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie naboru; * [Pobierz]
  • Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych; * [Pobierz]
  • Oświadczenie kandydata aplikującego na wolne stanowisko urzędnicze; * [Pobierz]

*Dokumenty według wzoru dostępnego na stronie internetowej Warmińsko-Mazurskiego Centrum Nowych Technologii – http://bip.wmcnt.pl

 

Dokumenty dodatkowe:
  • Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, potwierdzenia umiejętności;
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, na zasadach określonych w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
  • Inne, które kandydat uważa za istotne w jego przyszłej pracy.
Sposób i miejsce składania aplikacji:
  • Wymagane dokumenty aplikacyjne należy:
    • wysłać za pomocą przycisku aplikowania
    • składać osobiście w siedzibie Centrum
      lub
    • przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:
Warmińsko- Mazurskie Centrum Nowych Technologii, 10-448 w Olsztynie, ul. Bartosza Głowackiego 14
w zaklejonej kopercie z dopiskiem:

Stanowisko: Główny specjalista
Biuro: Zespół ds. Finansów
Nr ogłoszenia: 15/2025

w terminie do dnia 19.11.2025 r. do godz. 10:00.
  • Dokumenty, które dotrą do Centrum po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu ukrytym pod przyciskiem.
  • Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej BIP bip.wmcnt.pl oraz na tablicy informacyjnej Centrum.
  • Zgodnie z obowiązkiem nałożonym ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, która wdraża dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia praw Unii, informujemy Państwa, że w Warmińsko-Mazurskim Centrum Nowych Technologii obowiązuje Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa podejmowania działań następczych w WMCNT. Szczegółowe informacje znajdą Państwo na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Warmińsko- Mazurskiego Centrum Nowych Technologii w Menu Przedmiotowym - Zgłaszanie naruszeń prawa.
Informacje dodatkowe:
  • Aby zakwalifikować się do kolejnego etapu naboru, kandydat musi spełniać wymagania niezbędne oraz w największym stopniu wymagania dodatkowe oraz złożyć komplet wymaganych dokumentów.
  • Dokumentami potwierdzającymi staż pracy i doświadczenie zawodowe są: świadectwa pracy, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu lub w przypadku kierowniczych stanowisk urzędniczych również wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  • Dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe mogą być również min.: zaświadczenia o odbyciu praktyk, staży, dokumenty potwierdzające pracę na umowę zlecenie lub o dzieło, wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej również w odniesieniu do stanowisk nie będących stanowiskami kierowniczymi.
  • Wszystkie wymagane dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim, a dokumenty wydane w języku obcym muszą być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
  • Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach samorządu terytorialnego będą kierowane do odbycia służby przygotowawczej.
  • Służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Główny Księgowy

Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z przepisami Sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, WHT) Przygotowywanie raportów dla instytucji zewnętrznych (m.in. GUS, NBP) Opracowanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych raportów finansowych Nadzór nad obiegiem dokumentów i...

Główny Księgowy (Chief Accountant)

Wynagrodzenie do negocjacji – adekwatne do posiadanego doświadczenia oraz formy współpracy. Opis stanowiska: Zarządzanie księgowością firmy zgodnie z prawem i regulacjami podatkowymi Tworzenie bilansów i innych sprawozdań finansowych Przygotowywanie i wysyłanie dokumentacji podatkowej...

Główny Księgowy / Chief Accountant

Organizacja i nadzór nad pełną księgowością oraz rozliczeniami podatkowymi zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przygotowanie i składanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych. Przeniesienie księgowości z outsourcingu do obsługi wewnętrznej oraz odtwarzanie ewidencji...


Technik Wózków Widłowych

Praca mobilna Obszar pracy: Wrocław i okolice (60-80km) Co oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie i premię kwartalną Umowę o pracę na stabilnych warunkach Profesjonalny cykl szkoleń wdrożeniowych: szkolenie ogólnofirmowe oraz stanowiskowe w tym szkolenia techniczne (pokrywamy koszty dojazdu i...

Mechanik Wózków Widłowych

Lokalizacja: Gdańsk ul. Kartuska System pracy : Praca w systemie dwóch zmian , poniedziałek-piątek oraz weekendy Twoje zadania: Wykonywanie napraw oraz przeglądów technicznych wózków widłowych Analiza usterek i rozwiązywanie problemów technicznych Tworzenie raportów i dokumentacji z...

Specjalista ds. Sprzedaży Nieruchomości

Opis stanowiska: kompleksowa obsługa klientów w procesie sprzedaży i zakupu nieruchomości tworzenie i publikowanie ofert, prezentacje nieruchomości klientom doradztwo w zakresie warunków transakcji i możliwości inwestycyjnych aktywne budowanie bazy kontaktów i dbanie o długofalowe relacje...

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Przyjmowanie i rejestrowanie materiału do badań. Wprowadzanie zleceń do systemu laboratoryjnego. Telefoniczna obsługa klientów i umawianie badań. Przygotowanie i zamawianie przesyłek kurierskich. Prowadzenie bieżących prac administracyjnych i dokumentacji. Wykształcenie policealne lub...