Kierownik zakładu usług komunalnych
a) kierowanie Zakładem oraz reprezentowanie go na zewnątrz w granicach nadanych upoważnień;b) realizacja zadań statutowych zakładu;c) organizacja pracy ZUK na poszczególnych stanowiskach pracy zapewniająca sprawne wykonywanie zadań;d) przestrzeganie dyscypliny budżetowej przy ścisłej...
Kierownik referatu strategi i planowania przestrzennego
1)Organizowanie i kierowanie pracami Referatu Strategii i Planowania Przestrzennego.2)Nadzorowanie prawidłowej i terminowej realizacji zadań prowadzonych przez Referat.3)Prowadzenie spraw z zakresu kształtowania polityki przestrzennej na terenie gminy, w tym m. in. sporządzanie planu ogólnego...
Kierownik referatu: podgik
Kierowanie pracą referatu PODGiK w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania systemu informatycznego oraz oprogramowania do prowadzenia baz danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego poprzez tworzenie, prowadzenie i aktualizację części kartograficznej i opisowej. Wymagania...
Kierownik / Kierowniczka Działu Bezpieczeństwa i Ochrony Usług
Zadania: Operacyjne planowanie i wdrażanie rozwiązań w zakresie organizacji systemów bezpieczeństwa infrastruktury Spółki, w tym zapewnienie rozwoju i ciągłości utrzymania systemów technicznych oraz rozwiązań organizacyjnych w obszarze zabezpieczenia technicznego i fizycznego...
Pracownik Kompletacji Zamówień
Twój zakres obowiązków kompletacja towaru zgodnego z zamówieniem, rejestrowanie pobranego towaru, właściwe zabezpieczanie towaru i przygotowanie go do załadunku, udział w cyklicznych inwentaryzacjach. Nasze wymagania gotowość do podjęcia pracy w godzinach nocnych , aktualna książeczka...
Planer Mediów
Opis stanowiska: Opracowywanie i realizacja strategii mediowych w kanałach online i offline, Analiza wyników kampanii oraz rekomendowanie usprawnień, Współpraca z zespołami projektowymi przy planowaniu działań reklamowych, Utrzymywanie relacji z klientami oraz doradztwo w zakresie...
Młodszy Analityk Danych Marketingowych
Opis stanowiska: Analizowanie danych sprzedażowych, mediowych i rynkowych w celu oceny skuteczności działań marketingowych, Tworzenie modeli ekonometrycznych wspierających decyzje biznesowe, Przygotowywanie raportów i prezentacji zawierających wnioski i rekomendacje, Udział w projektach...
