Praca: Konsultant / Konsultantka ds. Klienta Niemieckojęzycznego


Ogłoszenie numer: 10490310, z dnia 2025-12-01

Klient portalu Praca.pl

Konsultant / Konsultantka ds. Klienta Niemieckojęzycznego

Miejsce pracy: Szczecin

 

Opis stanowiska

  • codzienny kontakt z klientami niemieckojęzycznymi i pomoc w rozwiązywaniu ich bieżących spraw bankowych
  • wsparcie w obsłudze aplikacji internetowej oraz w realizacji przelewów i płatności
  • udzielanie informacji dotyczących kart płatniczych i dostępu do konta
  • dbałość o wysoką jakość obsługi i pozytywne doświadczenia klientów
  • udział w szkoleniach przygotowujących do pracy – wszystkiego nauczysz się od podstaw

Wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. poziom C1)
  • komunikatywność i pozytywne nastawienie do ludzi
  • chęć nauki i rozwoju w obszarze bankowości
  • dokładność, samodzielność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • nie jest wymagana znajomość języka angielskiego

Oferujemy

  • pracę w systemie hybrydowym – 3 tygodnie zdalnie i 1 tydzień w biurze w Szczecinie
  • premię powitalną 4000 zł na start
  • stabilne zatrudnienie i realne możliwości rozwoju w branży finansowej
  • prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport oraz dostęp do platformy benefitowej
  • przyjazną atmosferę i wspierający zespół
  • pakiet relokacyjny dla osób spoza Szczecina
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. obsługi klienta

Zakres obowiązków Kontakt z nowymi klientami: Przyjmujesz pierwsze zamówienia i opiekujesz się naszymi klientami od samego początku. Uzyskaną wiedzę przekazujesz zespołom sprzedaży celu kontynuowania doradztwa Obsługa klientów: Znasz wszystkie potrzeby i wymagania klientów i pełnisz...

Wsparcie Techniczne - Obsługa Klienta

Kompleksowe rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem głównych kanałów wsparcia. Badanie przyczyn źródłowych (root cause) zgłaszanych incydentów przy użyciu narzędzi diagnostycznych (np. Chrome Dev Tools, logi aplikacji, systemy monitorujące)....

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

Zadania: Przyjmowanie materiału do badań Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego Telefoniczna obsługa klientów Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich Prowadzenie bieżących spraw biurowych Oczekiwania: Wykształcenie policealne/wyższe, preferowane biologiczne lub...


Magister Farmacji

Czego możesz się spodziewać? dynamiki pracy – z jednej strony pracujesz w dużym zespole, z drugiej – z wieloma Pacjentami, dla nas to Ty jesteś ekspertem – wierzymy w Twoją fachową wiedzę, dlatego każdemu Pacjentowi możesz poświęcić tyle czasu, ile potrzebujesz i to Ty...

Magister Farmacji

Czego możesz się spodziewać? dynamiki pracy – z jednej strony pracujesz w dużym zespole, z drugiej – z wieloma Pacjentami, dla nas to Ty jesteś ekspertem – wierzymy w Twoją fachową wiedzę, dlatego każdemu Pacjentowi możesz poświęcić tyle czasu, ile potrzebujesz i to Ty...

Magister Farmacji

Czego możesz się spodziewać? dynamiki pracy – z jednej strony pracujesz w dużym zespole, z drugiej – z wieloma Pacjentami, dla nas to Ty jesteś ekspertem – wierzymy w Twoją fachową wiedzę, dlatego każdemu Pacjentowi możesz poświęcić tyle czasu, ile potrzebujesz i to Ty...

Technik Farmaceutyczny

Czego możesz się spodziewać? dynamiki pracy – z jednej strony pracujesz w dużym zespole, z drugiej – z wieloma Pacjentami, dla nas to Ty jesteś ekspertem – wierzymy w Twoją fachową wiedzę, dlatego każdemu Pacjentowi możesz poświęcić tyle czasu ile potrzebujesz i to Ty...