Praca: Referent/ referentka ds. zamówień publicznych


Starostwo Powiatowe w Opatowie
Referent/ referentka ds. zamówień publicznych
Miejsce pracy: Opatów
Numer: StPr/25/0582
OBOWIĄZKI:
1. koordynacja oraz opracowanie planów i harmonogramów zamówień publicznych na roboty budowlane, usługi i dostawy,2. przyjmowanie oraz realizacja zatwierdzonych wniosków o udzielenie zamówień publicznych,3. prowadzenie rejestrów udzielonych zamówień i umów w komórce Wl,4. przygotowanie planu udzielania zamówień w danym roku,5. prowadzenie spraw w związku z wniesieniem środków ochrony prawnej,6. przygotowywanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych,7. udział w przygotowywaniu i realizacji procesów inwestycyjnych w zakresie zamówień publicznych,8. samodzielne przeprowadzanie czynności proceduralnych przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wyłączonych z ustawy (planowanie, sporządzanie SWZ, publikacja ogłoszeń, ocena ofert, przygotowywanie protokołów, umów, informacji, odpowiedzi itp.),9. współpraca z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi urzędu, w szczególności w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentacji niezbędnych do udzielenia zamówień publicznych,10. kompletowanie dokumentacji dot. zamówień publicznych,11. współpraca przy uzgadnianiu z merytoryczną komórką organizacyjną urzędu wydatkówbudżetowych na zamówienia publiczne,12. udział w pracach komisji przetargowych powoływanych do postępowań o udzielenie zamówień publicznych poprzez obsługę pracy komisji przetargowej, przygotowanie druków dla komisji przetargowej, prowadzenie dokumentacji postępowania przetargowego,13. bieżące monitorowanie wykonywanych przedsięwzięć w zakresie ich zgodności z przepisami prawa zamówień publicznych, w tym monitorowanie zmian zachodzących w toku ich realizacji, oraz przygotowywanie w tym zakresie zmian ogłoszeń (współpraca przy przygotowaniu zmian do umowy,itp-),14. obsługa portali, narzędzi związanych publikacja dokumentów z zakresu zamówień publicznych,15.aktualizacja przepisów wewnętrznych zarządzeń w związku ze zmianami przepisów w zakresie zamówień publicznych,16. wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

wymagane wykształcenie wyższe magisterskie: prawnicze, ekonomiczne lub administracyjne,dodatkowo mile widziane wykształcenie uzupełniające z zakresu zamówień publicznych;co najmniej 2-letni staż pracy poza urzędem, na stanowisku w zakresie zamówień publicznych realizowanych na podstawie Ustawy Prawo zamówień Publicznych, w tym roczny staż pracy na podobnym stanowisku w administracji samorządowej lub rządowej w zakresie zamówień publicznych realizowanych na podstawie Ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Miejsce pracy:

Opatów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 800 do 7 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opatowie

APLIKUJ TERAZ

Referent ds organizacji i administracji obiektów kulturalno-rekreacyjnych

Obsługa biura Wymagania inne:

Starszy referent w sekcji planowania i monitorowania w dziale analiz w wydziale świadczeń opieki zdrowotnej

prowadzenie analiz danych w zakresie zleconym przez Dyrektora Oddziału, z wykorzystaniem danych pochodzących ze źródeł wewnętrznych oraz zewnętrznychprowadzenie analiz danych z raportów statystyczno-medycznych, w tym analiz dotyczących prawidłowości kodowania świadczeń opieki...

Referent ds. administracyjnych

Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracyWykształcenie: min. średnie; znajomość techniki biurowej, znajomość pakietu Office; zakres obowiązków: obsługa korespondencji, archiwizacja dokumentów, pomoc biurowa w dziale księgowości i administracji; jedna zmiana; miejsce...


Elektryk / Elektromonter

Zorganizujemy dla Ciebie zakwaterowanie oraz dokumenty do pracy i wjazdu do Szwajcarii. Będziesz pracować dla naszych klientów w Szwajcarii. Zadania: Przeciąganie kabli Instalowanie tras kablowych Instalowanie oświetlenia, gniazdek i przełączników Ogólne prace elektryczne w nowych...

Specjalista w Dziale Inwestycyjnym

specjalisty w Dziale Inwestycyjnym CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: planowanie i rozliczanie robót budowlanych prowadzonych na obiektach, sporządzanie przedmiarów robót, kosztorysów, STWIOR, nadzór / pomoc w nadzorze wykonawstwa robót budowlanych z ramienia inwestora,...

Referent ds organizacji i administracji obiektów kulturalno-rekreacyjnych

Obsługa biura Wymagania inne:

Technik konserwator

Serwis ekranów LED, dostawa, montaż Wymagania konieczne: Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: Wymagania: znajomość podstaw elektrotechniki, montażu i naprawy urządzeń elektrycznych, doświadczenie zawodowe od 1 do 3 lat, prawo jazdy kat B