Praca: Podinspektor/ inspektor ds. obsługi administracyjno-technicznej w dziale strategii i innowacji społecznych


Elbląskie Centrum Usług Społecznych
Podinspektor/ inspektor ds. obsługi administracyjno-technicznej w dziale strategii i innowacji społecznych
Miejsce pracy: Elbląg
Numer: StPr/25/1748
OBOWIĄZKI:
Realizacja zadań związanych z realizacją projektu Elbląskie Centrum Usług Społecznych rozwój usług społecznych w Gminie Miasto Elbląg w szczególności: 1. Wspieranie obsługi administracyjno-organizacyjno-technicznej, w szczególności:a)sortowanie bieżącej dokumentacji i układanie w segregatorze zgodnie jednolitym rzeczowym wykazem akt;b)przygotowanie dokumentów na gotowych wzorach np. umowa, ogłoszenie, dokumenty do obsługi posiedzeń Komisji Konkursowej;c)skanowanie dokumentów;d)przeprowadzenie rozeznania rynku;e)przygotowanie projektu ogłoszenia o konkursie;f)przygotowanie regulaminu usługi społecznej; g)przygotowanie informacji nt. usługi społecznej dla pracowników;h)przygotowanie informacji na stronę internetową;i)przygotowanie harmonogramu udzielonego wsparcia;j)pomoc w przygotowaniu danych do statystyk, sprawozdań;k)przygotowanie korespondencji do wysłania;l)archiwizacja dokumentacji.2.Monitorowanie uczestników projektu:a)wprowadzanie do SMEFS danych z formularza zgłoszeniowego; b)wprowadzanie do SMEFS danych na temat udzielanego wsparcia;c)monitorowanie sytuacji uczestnika po zakończeniu udziału w projekcie.3.Sporządzanie sprawozdań z realizowanych zadań.Zatrudnienie na czas realizacji projektu: styczeń 2026 r. - grudzień 2027 r., przewidywany termin rozpoczęcia pracy: styczeń 2026 r.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:Obywatelstwo polskie o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; Wykształcenie wyższe; Co najmniej 2-letni staż pracy biurowej, obsłudze aplikacji, systemów sprawozdawczych; Znajomość Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o realizowaniu usług społecznych przez centrum usług społecznych oraz ustaw wymienionych w art. 2 ust. 2 tej ustawy; Znajomość Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie; Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe: umiejętność planowania i samodzielnej organizacji pracy; umiejętność sprawnej obsługi komputera w zakresie edytorów tekstu oraz w programach komputerowych; predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność, dokładność, rzetelność, samodzielność, terminowość; umiejętność pracy pod presją czasu i w stresie; umiejętności interpersonalne, pracy w zespole.

Miejsce pracy:

Elbląg


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 600 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

APLIKUJ TERAZ

Stanowisko urzędnicze w wydziale edukacji

https://bip.gliwice.eu/nabor-do-wydzialu-edukacji-nabor-nr-kd210452025ed-1-termin-skladania-ofert-7-stycznia-2026-rOsoba zatrudniona na oferowanym stanowisku będzie:Prowadziła sprawy związane z dokształcaniem nauczycieli.Przygotowywała projekty uchwał Rady Miasta z zakresu zadań Wydziału...

Stanowisko urzędnicze ds. gospodarki komunalnej i gospodarki nieruchomościami

Pełen zakres zadań znajduje się w ogłoszeniu o naborze na stronie internetowej https://bip.milejewo.plUmowa o pracę na pełen etatPrzewidywane rozpoczęcie zatrudnienia: 01.02.2026r.Termin naboru do 05 grudnia 2025r. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania...

Stanowisko urzędnicze do spraw inwestycji i mienia gminy

Więcej informacji: https://bip.pogorzela.pl/dokument/4931 Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: Dobra znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o gospodarce nieruchomościami, prawo zamówień publicznych, prawo budowlane, kodeks postępowania...


Specjalista ds. Analiz Logistycznych

Praca Stacjonarna lub Hybrydowa / Umowa o Pracę Do Twoich zadań będzie należeć: Tworzenie zapytań i procedur SQL w celu zapewnienia szybkiego i efektywnego dostępu do kluczowych informacji biznesowych Przygotowywanie raportów oraz zestawień wspierających proces podejmowania decyzji w...

Praktykant / Praktykantka w zespole prawnym

Jakie zadania na Ciebie czekają: przygotowywanie researchu prawnego w tematach takich jak: rynek zdrowia, nowości związane z systemem ochrony zdrowia i e-zdrowia, czy też wyszukiwanie potrzebnych informacji prawnych, przejrzenie orzecznictw i komentarzy w danym kontekście podczas pracy nad...

Koordynator Techniczny

Twój zakres obowiązków: Nadzór nad prawidłową, bieżącą eksploatacją obiektu; Nadzór nad pracą serwisów zewnętrznych oraz realizacja PPM; Planowanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości; Usuwanie bieżących usterek i awarii; Współpraca z podwykonawcami;...

Pracownik Działu Mięso (rozbieracz / wykrawacz)

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rozbiór i trybowanie mięsa, przygotowanie wyrobów mięsnych do wędzenia, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach. Poszukujemy Osób: komunikatywnych...