Praca: Referent


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Siedlcach
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Siedlce
Ogłoszenie o naborze Nr 158382

Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa wykonywana głównie w pozycji siedzącej w siedzibie Inspektoratu,
  • praca wymagająca pełnej sprawności psychoruchowej,
  • praca związana z obsługą interesanta, udzielaniem informacji bezpośrednio i telefonicznie, wyjazdami w teren w celu przeprowadzania czynności kontrolnych/oględzin, konieczna komunikatywność i odporność na stres związany z obsługą interesantów,
  • praca związana z przygotowywaniem projektów pism na komputerze i stosowaniem innych urządzeń biurowych takich jak: skaner, kopiarka, drukarka, niszczarka itp.,
  • praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej,
  • praca w pomieszczeniach PINB na 4 piętrze, brak windy,
  • budynek Urzędu i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy,
  • warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, lecz nie są przystosowane do wszystkich potrzeb osób z niepełnosprawnością, m.in. brak: windy, drzwi o odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanej toalety w poziomie budynku w którym siedzibę ma Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Siedlcach.

Zakres zadań

  • przyjmowanie, ewidencjonowanie i wysyłanie korespondencji (tradycyjnej i elektronicznej), porządkowanie dokumentów w składnicy akt
  • obsługa dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz systemu elektronicznego zarządzania dokumentami
  • prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących obiektów i robót budowlanych
  • przyjmowanie zawiadomień o: terminie rozpoczęcia robót budowlanych, zakończeniu budowy, planowanym zabezpieczeniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest, kontroli obiektu wielkopowierzchniowego
  • przyjmowanie wniosków o udzielenie pozwolenia na użytkowanie obiektów budowlanych, kompletowanie i porządkowanie akt zgodnie z instrukcja kancelaryjną celem ich wykorzystania w toku prowadzonych postępowań administracyjnych, przekazania do odpowiednich organów oraz właściwej archiwizacji
  • przeprowadzanie kontroli/oględzin w terenie
  • opracowywanie w toku prowadzonych postępowań administracyjnych projektów decyzji, postanowień oraz pism
  • przyjmowanie interesantów celem udostępniania im akt sprawy, przyjmowania skarg i wniosków i udzielania w tym zakresie pisemnych odpowiedzi
  • prowadzenie ewidencji i rejestrów wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane
  • przygotowywanie sprawozdań i informacji do innych podmiotów
  • monitorowanie terminów (np. spraw, pism, odpowiedzi, umów),
  • kontrola kompletności dokumentacji związanej ze sprawami

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie administracyjne lub budowlane
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego z zakresu postępowań administracyjnych
  • dobra organizacja pracy
  • samodzielność i sumienność
  • umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych (czynności takie jak: tworzenie i edycja dokumentów, kserowanie, drukowanie, skanowanie dokumentów)
  • znajomość programów pakietu MS Office na poziomie zaawansowanym
  • znajomość ustawy Prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi i Kodeksu postępowania administracyjnego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość programu EZD RP
  • znajomość zasad rejestracji i archiwizacji dokumentów
  • prawo jazdy kategorii B
APLIKUJ TERAZ

Referendarz

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa przy komputerze obsługa klientów zewnętrznych reprezentowanie urzędu na zewnątrz Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa:...

Referent

1.Prowadzenie kasy Gminnego Zespołu Obsługi Oświaty w Wartkowicach.2. Wykonywanie obowiązków archiwisty.3. Prowadzenie wykazu zobowiązań pracowników i innych osób z tytułu pożyczek mieszkaniowych oraz tytułów egzekucyjnych oraz bieżące monitorowanie zaległości w/w tytułów.4....

Starszy referent

- Rozpatrywanie wniosków oraz ustalanie uprawnień do świadczeń emerytalno - rentowych, wysokości świadczenia, dodatków do emerytur i rent, a także kierowanie akt sprawy na postępowanie orzecznicze gdy prawo do świadczenia jest uzależnione od stanu zdrowia;- Sporządzanie decyzji w...


Magazynier na magazynie RTV / AGD

Miejsce pracy: Holandia, Bleiswijk 20,21 €/h brutto z dodatkiem urlopowym i rezerwami na poczet dni urlopu Zakres obowiązków: załadunek oraz rozładunek, sortowanie elektroniki, kontrola jakości produktów (np. kwalifikację ich jako uszkodzone itp.). Oferujemy: Atrakcyjna stawka godzinowa:...

Pielęgniarka / Pielęgniarz

Rozbudowa Centrum Medycznego LUX MED we Wrocławiu! Powiększamy naszą placówkę przy ulicy Swobodnej 1, by tworzyć jeszcze lepsze miejsce dla Pacjentów - w świetnej, dogodnej lokalizacji. Szukamy Pielęgniarek i Pielęgniarzy, którzy chcieliby pracować w nowoczesnym, rozwijającym się...

Lekarz / Lekarka (Anestezjologia)

Praca w komfortowych warunkach w Centrum Stomatologicznym LUX MED My zadbamy o: konkurencyjne wynagrodzenie, komfortowe wprowadzenie, zapoznanie ze standardami i procedurami, przyjemność pracy w nowoczesnym gabinecie wyposażonym w najwyższej jakości materiały, szeroki pakiet benefitów dla...

Kierownik Sprzedaży Art. Wyposażenia Wnętrz (m/k)

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie pracą podległego zespołu oraz motywowanie pracowników; Realizacja planów sprzedaży; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w firmie; Odpowiedzialność za pracę zespołu sprzedawców;...