Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu i Mediów Społecznościowych


Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu i Mediów Społecznościowych
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres Obowiązków
  • Prowadzenie i zarządzanie firmowymi kanałami w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok.
  • Monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań w social mediach.
  • Monitorowanie działań konkurencji w mediach społecznościowych.
  • Projektowanie materiałów marketingowych (ulotki, plakaty, newsletter).
  • Przygotowanie i wysyłka newslettera firmowego.
  • Współpraca z klientem zewnętrznym.
  • Organizacja i koordynacja wydarzeń firmowych.
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe.
  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Znajomość narzędzi i strategii marketingowych.
  • Kreatywność i innowacyjność w podejściu do rozwiązywania problemów.
  • Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.
  • Dobra organizacja pracy i zdolność do pracy pod presją czasu.
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Możliwość realizacji własnych pomysłów i inicjatyw.
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Dobra atmosfera pracy, brak rutyny i codzienne wyzwania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Marketing Specialist - Polish speaking (m/f/d)

Data is at the heart of every industry’s transformation, and this is where Synology has a profoundly important role to play. At its very core, our mission is to manage and protect the world’s data. Synology uniquely enables every business to manage, secure, and protect their data wherever...

Brand Manager / Brand Menagerka

Zakres Obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju marek (mainstream i premium) na podstawie analizy rynku, trendów i konkurencji. Budowanie spójnej komunikacji marki oraz rozwijanie innowacyjnych koncepcji brandingowych. Planowanie, prowadzenie i ewaluacja kampanii reklamowych...

Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu Uczelni

Obowiązki: planowanie i realizacja strategii marketingowej uczelni realizacja, prowadzenie, analiza i optymalizacja kampanii reklamowych, promujących produkty uczelni opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych obsługa medialna uczelni oraz odpowiedzialność za wizerunek uczelni...


Lider Serwisu Technicznego

Opis stanowiska: planowanie i realizacja przeglądów technicznych zgodnie z harmonogramem rocznym, organizacja pracy zespołu technicznego oraz podwykonawców, podnoszenie jakości usług poprzez wymianę doświadczeń i wdrażanie sprawdzonych rozwiązań, bieżąca komunikacja z klientami,...

Technik utrzymania budynków

Opis stanowiska: wykonywanie przeglądów technicznych i bieżącej konserwacji instalacji oraz urządzeń, realizacja drobnych prac ogólnobudowlanych, utrzymanie ciągłości działania instalacji elektrycznych, hydraulicznych, chłodniczych i gazowych, współpraca z dostawcami i podwykonawcami...

Technik utrzymania budynków

Opis stanowiska: wykonywanie przeglądów technicznych i bieżącej konserwacji instalacji oraz urządzeń, realizacja drobnych prac ogólnobudowlanych, utrzymanie ciągłości działania instalacji elektrycznych, hydraulicznych, chłodniczych i gazowych, współpraca z dostawcami i podwykonawcami...

Technik utrzymania obiektów

Opis stanowiska: utrzymanie budynków i instalacji w pełnej sprawności technicznej, przeprowadzanie przeglądów i bieżącej konserwacji urządzeń oraz instalacji, realizacja drobnych prac ogólnobudowlanych, zapewnienie ciągłości pracy systemów elektrycznych, hydraulicznych, chłodniczych...