Praca: Podinspektor - wieloosobowe stanowisko ds. przygotowania i zarządzania projektami partnerstwa publiczno - prywatnego


Urząd Miasta Płocka
Podinspektor - wieloosobowe stanowisko ds. przygotowania i zarządzania projektami partnerstwa publiczno - prywatnego
Miejsce pracy: Płock
Numer: StPr/25/0912
OBOWIĄZKI:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) działania związane z funkcjonowaniem Systemu Zarządzania Energią, w tym:a) zdalne monitorowanie funkcjonowania Systemu Zarządzania Energią za pomocą panelu on-line (bez możliwości ingerencji w System Zarządzania Energią),b) bieżący kontakt z placówkami objętymi projektem w celu monitorowania zużycia energii cieplnej i elektrycznej, funkcjonowania Systemu Zarządzania Energią i przestrzegania Instrukcji Gospodarowania Energią,c) bieżący kontakt z przedstawicielami Partnera Prywatnego w zakresie funkcjonowania Systemu Zarządzania Energią,d) przyjmowanie zgłoszeń awarii, wad i usterek Systemu Zarządzania Energią z placówek objętych projektem,e) weryfikacja ww. zgłoszeń pod kątem zgodności z zakresem prac objętych gwarancją Partnera Prywatnego,f) obsługa księgowo-finansowa projektu w zakresie objętym umowami partnerstwa publiczno - prywatnego (PPP), w tym przygotowywanie propozycji zmian w budżecie miasta Płocka w części dotyczącej realizacji umów PPP, przygotowywanie półrocznej i rocznej informacji do sprawozdania z wykonania budżetu miasta Płocka w zakresie realizacji umów PPP, kontrola terminowego obiegu dokumentów finansowoksięgowychw zakresie realizacji umów PPP,g) weryfikacja Raportów Rocznych Partnera Prywatnego zgodnie z zapisami umów PPP,h) opracowywanie dokumentów, informacji, sprawozdań i raportów związanych z realizacją Etapu Zarządzania umów PPP;2) koordynacja projektów PPP na etapie realizacji i zarządzania, w szczególności:a) nadzór nad prawidłową realizacją zobowiązań umownych w projektach PPP w całym cyklu życia projektu,b) współpraca z właściwą komórką Urzędu odpowiedzialną za nadzór nad procesem budowlanym;3) przygotowanie projektów modernizacji energetycznych obiektów użyteczności publicznej Urzędu Miasta Płocka w zakresie m.in.:a) przygotowania dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału Inwestycji i Remontów w odniesieniu do realizowanych projektów i udział w pracach komisji przetargowej,b) przyjęcia i zapoznania się z dokumentacją, na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenia pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowania usunięcia stwierdzonych błędów,c) kontrolowania zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonania sprawozdań,d) kontrolowania prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT.4) przygotowanie projektów realizowanych w ramach partnerstwa publiczno prywatnego, a w szczególności:a) przygotowywanie i zlecanie opracowania niezbędnych opinii, koncepcji i ekspertyz,b) obsługa potencjalnych inwestorów zainteresowanych realizacją przedsięwzięcia w formule PPP,c) przygotowanie dokumentacji i prowadzenie postępowań dotyczących wyboru partnerów do realizacji projektów PPP.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135);2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie studia minimum pierwszego stopnia w zakresie budownictwa,inżynierii środowiska, automatyki, robotyki, elektrotechniki lub energetyki.Wymagania dodatkowe:Znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r.poz. 1135);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2025 r. poz. 1153);- z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r. poz. 418 ze zm.);- z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego(Dz. U. z 2024 r. poz. 572 ze zm.);- z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz.1320 ze zm.).

Miejsce pracy:

Płock


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

do uzgodnieniaWskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Praca w budynku Urzędu, pl. Stary Rynek 1, w terenie oraz konieczność wyjazdów służbowych (delegacji). Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.Miejsce pracy w budynku z podjazdem dla niepełnosprawnych, stanowisko pracy na II piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W tej części budynku na II piętrze znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Płocku

APLIKUJ TERAZ

Podinspektor/inspektor - wieloosobowe stanowisko ds. realizacji i nadzoru inwestycyjnego

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót elektrycznych zgodnie z prawem budowlanym;2) prowadzenie kontroli jakości wykonywanych robót i zgodności z dokumentacją projektową i zawartą umową, przepisami prawa budowlanego,...

Podinspektor/ inspektor w kołobrzeskim centrum rozwoju przedsiębiorczości

Informacje znajdują się na BIP: https://bip.um.kolobrzeg.pl/a,64209,podinspektor-inspektor-w-kolobrzeskim-centrum-rozwoju-przedsiebiorczosci.htmlDo zakresu zadań na stanowisku pracy jest wsparcie przedsiębiorców oraz rozwójdziałalności Kołobrzeskiego Centrum Rozwoju Przedsiębiorczości, w...

Podinspektor ds. kadr oświaty

1. Prowadzenie spraw osobowych placówek oświatowy, których organem prowadzącym jest Gmina Zagnańsk.2. Prowadzenie spraw zwiąanych z dofinansowaniem do doskonalenia zawodowego nauczycieli.3. Obsługa Międzygminnej Oświatowej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej w Zagnańsku.4. Prowadzenie kartotek i...


Automatyk

podłączanie i uruchamianie instalacji automatyki na jednostkach pływających analiza układów automatyki diagnoza i usuwanie bieżących usterek przekazywanie instalacji armatorowi praca z dokumentacją: schematy elektryczne, rysunki techniczne wykształcenie średnie: elektrotechnika lub...

Pracownik Gospodarczy

Praca w firmie produkcyjnej. zaangażowanie w wykonywaną pracę dyspozycyjność

Dyrektor Zarządzający / Dyrektorka Zarządzająca

Opis stanowiska: Nadzór nad bieżącą działalnością operacyjną i strategiczną firmy. Początkowe wspieranie Dyrektora Zarządzającego w procesie wdrożenia, w celu przejęcia pełnej odpowiedzialności za oddział. Realizacja strategii sprzedażowej i produkcyjnej zgodnie z wytycznymi...

Specjalista w Dziale Inwestycyjnym

specjalisty w Dziale Inwestycyjnym CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: planowanie i rozliczanie robót budowlanych prowadzonych na obiektach, sporządzanie przedmiarów robót, kosztorysów, STWIOR, nadzór / pomoc w nadzorze wykonawstwa robót budowlanych z ramienia inwestora,...