Starszy specjalista
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, częste reprezentowanie...
Specjalista ds. biurowych i zamówień
Kluczowe Zadania Wprowadzanie i weryfikacja danych oraz dokumentów w systemie. Współpraca z zagranicznymi kontrahentami. Kompletacja, sporządzanie i terminowe trzymanie dokumentacji firmowej. Sprawdzanie poprawności danych i zamówień. Wymagania Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w...
Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Wsparcia Sprzedaży
Opis Zadań Opracowywanie i archiwizacja dokumentacji szkoleniowej do realizowanych usług. Wsparcie działu sprzedaży: współpraca z obecnymi klientami i działania na rzecz pozyskania nowych. Tworzenie dokumentów finansowych związanych z realizacją usług. Aktualizacja treści na stronie...
Pracownik Sprzątający Zakład Produkcyjny / Biura / Socjale
Sprzątanie części produkcyjnej Sprzątanie części biurowej/ socjalnej Brak przeciwwskazań do pracy fizycznej Dyspozycyjność do pracy w Gdańsku, przy ul. Ku Ujściu
Referent ds. Płac
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: prowadzenie dokumentacji płacowej dla pracowników, przygotowywanie list płac, naliczanie wynagrodzeń z potrąceniami ustawowymi oraz komorniczymi, naliczanie zasiłków, wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i...
Kierownik ds. Nadzoru Budowlanego
prowadzenie prac budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową i wytycznymi technicznymi koordynowanie podwykonawców oraz nadzorowanie zespołów wykonawczych opracowywanie harmonogramów oraz nadzór nad ich realizacją kontrolowanie jakości robót, przestrzegania norm i terminowości...
Lekarz Specjalista Neurolog
Twoja Rola Opieka Kliniczna: Kompleksowa diagnostyka, leczenie i opieka nad pacjentami. Konsultacje Szpitalne: Prowadzenie konsultacji neurologicznych dla pacjentów oddziału. Obieg Dokumentów: Terminowe i precyzyjne prowadzenie dokumentacji medycznej. Komunikacja: Przekazywanie pacjentom i ich...
