Praca: Podinspektor ds. obsługi i rozliczeń programów


Urząd Gminy w Siemieniu
Podinspektor ds. obsługi i rozliczeń programów
Miejsce pracy: Siemień
Numer: StPr/25/0329
OBOWIĄZKI:
Do głównych zadań na stanowisku należeć będzie:1. udzielanie zainteresowanym osobom oraz podmiotom informacji na temat programów realizowanych z WFOŚ;2. obsługa Programu Priorytetowego Czyste Powietrze;3. obsługa merytoryczna projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych realizowanych przez gminę i zleconych przez Wójta;4. rozliczanie i sprawozdawczość w zakresie środków otrzymanych ze źródeł zewnętrznych;5. obsługa aplikacji CST2021 na potrzeby realizacji wniosków o dofinansowanie;6. przygotowywanie i opiniowanie dokumentów wewnętrznych dotyczących wdrażanych projektów;7. wykonywanie innych zadań wynikających z aktualnych potrzeb pracodawcy i zleconych przez Wójta lub osobę przez niego upoważnioną;8. opracowywanie projektów zarządzeń Wójta, uchwał Rady Gminy zgodnie z powierzonym zakresem czynności oraz ich realizacja;9. wykonywanie innych zadań wynikających z aktualnych potrzeb pracodawcy i zleconych przez Wójta lub osobę przez niego upoważnioną.Zadania dodatkowe:1. Wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi.2. Przygotowywanie i przekazywanie akt z zakresu swojego stanowiska pracy do archiwum zakładowego zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne do ubiegania się o zatrudnienie:1. posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135, z późn. zm.);2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;4. nieposzlakowana opinia;5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.Uwaga: Osoby nie spełniające wszystkich wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu. Wymagania dodatkowe:1. znajomość przepisów prawnych, w tym w szczególności:a) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;b) ustawy o pracownikach samorządowych;c) ustawy o finansach publicznych;d) ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027.2. dyspozycyjność, komunikatywność;3. zdolność do podejmowania decyzji i samodzielnego rozwiązywania problemów;4. zdolności interpersonalne i organizacyjne;5. odporność na stres, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu;6. umiejętność analitycznego myślenia oraz koordynowania działań;7. wysoka kultura osobista, uprzejmość, życzliwość, odpowiedzialność, bardzo dobra organizacja pracy;8. umiejętność obsługi elektronicznego systemu obiegu dokumentów;9. znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego (edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, poczta) oraz urządzeń biurowych;10. poczucie odpowiedzialności za swoja pracę.

Miejsce pracy:

Siemień


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 420 PLN


Opis wynagrodzenia:

Zatrudnienie od 1 stycznia 2026 r.Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu. Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Parczewie

APLIKUJ TERAZ

Starszy Specjalista ds. rozliczeń projektu w Zarządzie Zlewni (k/m)

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: opracowanie comiesięcznego wykazu realizowanych inwestycji, sprawozdawczość i rozliczenia realizowanych inwestycji, weryfikację dokumentacji finansowej zadań inwestycyjnych, opracowanie oraz uaktualnienie programów wieloletnich inwestycji,...

Specjalista ds. kontroli i rozliczeń inwestycji

Twój zakres obowiązków: Weryfikacja poprawności opisanych faktur w systemie SALDEO w tym poprawności kont kosztowych, potrąceń, terminów płatności, zgodności z umową itp. Prowadzenie tabeli rozliczenia inwestycji – uzupełnianie danych kosztowych, danych o płatnościach,...

Specjalista / Specjalista ds. Rozliczeń Towarowych

Kluczowe Zadania: Wystawianie faktur odsprzedażowych w obszarze rozliczeń towarowych. Weryfikacja kompletności sprzedaży i kosztów sprzedaży towarów. Analiza kont bilansowych i uzgadnianie rozrachunków zakupu/wzajemnych. Aktywny udział w zamknięciu miesiąca, kwartału i roku....


Specjalista / Specjalistka ds. sprawozdawczości finansowej w Departamencie Rachunkowości

Twój zakres obowiązków Sporządzanie sprawozdawczości finansowej (pakiety do NBP, w szczególności Finrep, NB300) Obsługa systemu gwarantowania depozytów Sporządzanie raportów z hurtowni danych Koordynowanie wdrożenia procesu raportowania na potrzeby resolution Nasze wymagania...

Przedstawiciel handlowy (branża przemysłowa)

Miejsce pracy: Ukraina (praca zdalna) Opis stanowiska pracy / zadania: Sprzedaż sit przemysłowych na terenie Ukrainy. Aktywne pozyskiwanie klientów z różnych sektorów przemysłowych (m.in spożywczy, chemiczny, kruszywa i minerały, górnictwo, rolnictwo, części zamienne, utrzymanie...

Doradca Klienta w Salonie Optycznym

Twój zakres obowiązków: Kompleksowa opieka procesu obsługi, zadbanie o najlepsze doświadczenia klienta, Sprzedaż produktów z oferty, Doradztwo klientom w zakresie doboru opraw oraz dopasowaniu odpowiedniego typu soczewek korekcyjnych, Prowadzenie dokumentacji związanej z zamówieniami...

Konstruktor

Opis stanowiska: Konstruowanie urządzeń pomocniczych smarowania i chłodzenia maszyn wirujących (sprężarki, turbiny), zbiorników, rurociągów, itp. Przygotowywanie modeli 3D konstruowanych urządzeń Dobór podzespołów, materiałów, wykonywanie obliczeń, analiz ryzyka Opracowywanie...