Praca: Specjalista ds. Marketingu


Interhandler Sp. z o.o. jest wyłącznym autoryzowanym dystrybutorem maszyn JCB na rynek polski. Oferuje maszyny budowlane, maszyny do przewozu materiałów i transportu wewnętrznego, osprzęty, części zamienne oraz usługi serwisowe i profesjonalne doradztwo.
 
Aktualnie firma poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Specjalista ds. Marketingu
Miejsce pracy: Toruń
Opis stanowiska:
  • wdrażanie i nadzorowanie realizacji planów marketingowych
  • planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach
  • opracowywanie materiałów promocyjnych
  • obsługa strony internetowej firmy i kont w mediach społecznościowych (tj. Facebook, LinkedIn  YouTube i Instagram)
  • przygotowywanie akcji promocyjnych
  • kształtowanie wizerunku firmy w mediach
  • mierzenie skuteczności działań marketingowych
  • ścisła współpraca z działem sprzedaży
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe
  • wiedza z zakresu marketingu, PR, mediów społecznościowych, marketingu internetowego
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • znajomość kanałów w social mediach
  • język angielski w stopniu dobrym, umożliwiającym swobodną komunikację w mowie oraz w piśmie
Dodatkowym atutem będzie:
  • znajomość programów graficznych: (np. Photoshop)
  • znajomość narzędzi analitycznych Google, takie jak Analytics, Ads, Search
  • prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
  • stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę + premia)
  • niezbędne narzędzia pracy
  • opieka medyczna Medicover
  • dofinansowanie do kart Multisport
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • karty okolicznościowe i jubileuszowe
  • owocowe środy
KKlikając w przycisk „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Interhandler Sp. z o. o. zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu (zgoda obejmuje również dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub innych przepisach prawa, np. Twoje zainteresowania, wizerunek), a które dobrowolnie podałeś.

Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę:„Zgadzam się na przetwarzanie przez Interhandler Sp. z o. o. w Toruniu danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”

W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem rodo@ih.interhandler.pl

Twoje dane osobowe przechowujemy przez okres nie dłuższy, niż jest to konieczne dla prawidłowego przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, a gdy wyraziłeś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach, przez okres 1 roku.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. Twoje zainteresowania, wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne. Brak zgody lub jej wycofanie nie będzie przyczyną traktowania Ciebie w sposób niekorzystny w trakcie procesu rekrutacji oraz po podjęciu decyzji o zatrudnieniu, a także nie będzie powodować wobec Ciebie jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie może stanowić przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia, wypowiedzenie umowy o pracę lub jej rozwiązanie bez wypowiedzenia przez pracodawcę.

Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.O szczegółowych zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych przez Interhandler Sp. z o .o. oraz o przysługujących prawach związanych z przetwarzaniem wspomnianych danych, możesz dowiedzieć się więcej na stronie internetowej www.interhandler.pl.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Marketingu

Obowiązki: Tworzenie i realizacja strategii marketingowych. Pisanie tekstów na stronę internetową, do mediów społecznościowych i newsletterów. Zarządzanie materiałami reklamowymi i POS. Tworzenie zapytań ofertowych. Administracja dokumentacją w dziale marketingu. Współpraca z innymi...

Specjalista / Specjalistka ds. marketingu

Do Twoich obowiązków będzie należało: Udział w tworzeniu i realizacji działań marketingowych Redagowanie treści na stronę www, do mediów społecznościowych i newslettera Opieka nad materiałami reklamowymi i POS-ami Składanie zapytań ofertowych Opieka nad przepływem dokumentów w...

Specjalista do spraw marketingu

Produkcja materiałów video, promocja materiałów przez social media, strony www, portale video. Wymagania konieczne: Zawód: Specjalista do spraw marketingu i handlu Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: komunikatywność Uprawnienia: obsługa klienta Uprawnienia:...


Pracownik ds. inwentaryzacji

Inwentaryzacje są przeprowadzane na terenie Polski Opis stanowiska: Poszukujemy rzetelnych i odpowiedzialnych osób do pracy przy inwentaryzacjach w sklepach detalicznych na terenie całej Polski. Praca polega na liczeniu towarów za pomocą skanera. Należy liczyć się z częstymi zmianami...

Pracownik ds. inwentaryzacji

Inwentaryzacje są przeprowadzane na całym terenie Niemiec Nie wymagamy doświadczenia ani znajomości języka obcego! Czym jest inwentaryzacja? Inwentaryzacja polega na skanowaniu i liczeniu towaru w sklepach detalicznych za pomocą nowoczesnych skanerów. Twoim zadaniem będzie precyzyjne...

Specjalista ds. Oceny Reklam Internetowych z Językiem Polskim

Praca zdalna na zasadach freelancera. Twoje zadania obejmowały będą ocenianie i doskonalenie internetowych reklam, analizę ich zawartości, jakości i układu w kontekście wyników wyszukiwania oraz użycia odpowiedniego języka. Twoim celem będzie poprawa doświadczenia użytkowników...

Specjalista ds. Oceny Reklam Internetowych z Językiem Niemieckim

Praca zdalna na zasadach freelancera. Twoje zadania obejmowały będą ocenianie i doskonalenie internetowych reklam, analizę ich zawartości, jakości i układu w kontekście wyników wyszukiwania oraz użycia odpowiedniego języka. Twoim celem będzie poprawa doświadczenia użytkowników...