Specjalista ds. Zakupów
Realizowanie zadań zgodnie z danymi w oparciu o procedurę zamówień spółki, Współpraca z firmami handlowymi (podwykonawcami, dostawcami, usługodawcami) w trakcie uzgadniania sposobu realizacji zamówień, Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia jak najsprawniejszej obsługi...
Specjalista ds. Zakupów Marki Własnej
Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów Kompleksowe negocjacje warunków współpracy Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów Koordynowanie...
Specjalista ds. logistyki (zakupów)
Będziesz odpowiadać za: realizowanie zakupów w ramach wybranej kategorii zakupowej (np. części tramwajowe, materiały torowo- budowlane), terminową realizację zapotrzebowania pod planowane zużycie materiałów, opracowanie harmonogramów dostaw, regulowanie terminów dostaw, analizę...
Pracownik ds. inwentaryzacji
Inwentaryzacje są przeprowadzane na terenie Polski Opis stanowiska: Poszukujemy rzetelnych i odpowiedzialnych osób do pracy przy inwentaryzacjach w sklepach detalicznych na terenie całej Polski. Praca polega na liczeniu towarów za pomocą skanera. Należy liczyć się z częstymi zmianami...
Pracownik ds. inwentaryzacji
Inwentaryzacje są przeprowadzane na całym terenie Niemiec Nie wymagamy doświadczenia ani znajomości języka obcego! Czym jest inwentaryzacja? Inwentaryzacja polega na skanowaniu i liczeniu towaru w sklepach detalicznych za pomocą nowoczesnych skanerów. Twoim zadaniem będzie precyzyjne...
Specjalista ds. Oceny Reklam Internetowych z Językiem Polskim
Praca zdalna na zasadach freelancera. Twoje zadania obejmowały będą ocenianie i doskonalenie internetowych reklam, analizę ich zawartości, jakości i układu w kontekście wyników wyszukiwania oraz użycia odpowiedniego języka. Twoim celem będzie poprawa doświadczenia użytkowników...
Specjalista ds. Oceny Reklam Internetowych z Językiem Niemieckim
Praca zdalna na zasadach freelancera. Twoje zadania obejmowały będą ocenianie i doskonalenie internetowych reklam, analizę ich zawartości, jakości i układu w kontekście wyników wyszukiwania oraz użycia odpowiedniego języka. Twoim celem będzie poprawa doświadczenia użytkowników...