Praca: Starszy inspektor


Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 141742

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca biurowa
  • praca w terenie
  • krajowe wyjazdy słuzbowe

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych
  • większość czynności wykonywanych w pozycji siedzącej (praca z dokumentami, obsługa komputera, obsługa standardowych urządzeń biurowych)
  • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
  • obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorze ekranowym (powyżej 4 godzin dziennie)
  • praca  wymaga przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach, w których zlokalizowany jest urząd oraz poza nimi
  • prraca wymaga przemieszczania się po terenie o zróżnicowanej nawierzchni: chodniki, trawniki, schody
  • praca wymaga prowadzenia auta służbowego, które nie jest przystowowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo

Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie https://www.gov.pl/web/gddkia/deklaracja-dostepnosci

Zakres zadań

  • Przygotowuje plany i określa koszty budowy, modernizacji i remontów obiektów budowlanych (statutowych Oddziału) w tym Ośrodka socjalnego
  • Przygotowuje, nadzoruje i rozlicza roboty budowlane związane z budową, modernizacją i remontami obiektów budowlanych ( statutowych Oddziału) w tym Ośrodka socjalnego
  • Ocenia stan techniczny obiektów budowlanych (statutowych Oddziału) w tym Ośrodka socjalnego
  • Prowadzi książki obiektów budowlanych przeznaczonych na cele statutowe Oddziału
  • Przygotowuje dokumentację techniczną, kosztorysy inwestorskie oraz specyfikacje techniczne do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych na budowy, modernizacje i remonty obiektów budowlanych (statutowych Oddziału)
  • Przygotowuje niezbędną dokumentację w zakresie zamówień publicznych dla zadań należących do właściwości Wydziału
  • Uczestniczy w kontrolach budynków użyczonych podmiotom zewnętrznym
  • Prowadzi sprawy związane z zawieraniem i realizacją umów w zakresie dostaw mediów

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w zarządzaniu i administrowaniu budynkami i obiektami budowlanymi kubaturowymi
  • Wiedza w zakresie prowadzenia procesu budowlanego
  • Znajomość przepisów: ustawy Prawo budowlane, rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, Prawa zamówień publicznych
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności programów Excel i Word
  • Kompetencje: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • Prawo jazdy kat. B
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w zakresie zamówień publicznych
  • Umiejętności w zakresie sporządzania kosztorysów inwestorskich, przedmiaru robót budowlanych lub specyfikacji technicznej
  • Wiedza w zakresie zarządzania i administrowania budynkami i obiektami budowlanymi kubaturowymi
APLIKUJ TERAZ

Administrator nieruchomości

wprowadzanie danych budynku, właścicieli, instalacji i urządzeń, prowadzenie planów remontów, prowadzenie Ksiązki Obiektu Budowlanego, ewidencja usterek i awarii oraz kontrola realizacji ich napraw, sporządzanie dokumentów, pism, kontakt z właścicielami, kontrahentami, przygotowanie...

Administrator nieruchomości

administrowanie nieruchomościami, rozliczenia mediów, ewidencjonowanie liczników mediów, obsługa klientów, sporządzanie dokumentów, pism, kontak z właścicielami Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:

Administrator / Administratorka Nieruchomości

Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: administrowanie przydzielonymi budynkami, obiektami oraz gruntami na podległym terenie, dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni oraz informowanie o wolnych, pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycja ich wykorzystania,...


Praktykant HR

Zapoznanie się z funkcjonowaniem i procesami zachodzącymi w przedsiębiorstwie Zapoznanie z organizacją działu zasobów ludzkich i z jego miejscem w strukturze organizacyjnej Poznanie zadań realizowanych przez dział People Solutions Center Prowadzenie akt osobowych pracowników zatrudnionych...

Pracownik gospodarczy

Opis stanowiska: ​ Osoba zatrudniona na tym stanowisku b ę dzie odpowiedzialna za utrzymanie czystości w domu studenckim Politechniki Wrocławskiej. Zakres obowiązków: utrzymanie czystości w domu studenckim (mycie podłóg, schodów, drzwi, parapetów, wyposażenia pomieszczeń),...

Inżynier Utrzymania Ruchu

Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Twoja rola: Będziesz odpowiadać za zapewnienie skutecznej i terminowej konserwacji narzędzi i związanego z nimi sprzętu produkcyjnego. Twoje obowiązki będą obejmować m.in.: naprawy bieżące i konserwację maszyn montażowych i testujących,...

Mechanik / Elektromechanik

Zadania wykonywanie napraw i serwisów drobnego sprzętu (zagęszczarki, piły, agregaty, myjki) wykonywanie napraw i serwisów maszyn budowlanych Wymagania wiedza z zakresu mechaniki/elektromechaniki umiejętność samodzielnego diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych...