Praca: Starszy specjalista


Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 142015

Warunki pracy


  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
  • Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej
  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
  • Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia biurowe
  • Bieżący kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
  • Budynek biurowy: siedziba Izby Administracji Skarbowej przy ul. Powstańców Śl. 24, 26 we Wrocławiu
  • Przy budynku, na parkingu zewnętrznym, znajdują się miejsca dla osób niepełnosprawnych
  • Wejście do budynku od strony ul. Powstańców Śl. przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych
  • Dojazd na wszystkie piętra zapewniony jest dźwigiem osobowym przystosowanym dla osób niepełnosprawnych
  • Na każdym piętrze znajdują się toalety dla osób niepełnosprawnych
  • Budynek konferencyjny (B) również przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych
  • Zaplecze socjalne

Zakres zadań

  • Realizuje ustawowe zadania Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych w celu zapewnienia przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych, w tym przeprowadza postępowania sprawdzające wobec pracowników, wyznaczonych na stanowiska lub otrzymujących prace zlecone, z którymi może łączyć się dostęp do informacji niejawnych, w celu spełnienia ustawowych wymagań dopuszczenia pracowników do pracy na tych stanowiskach
  • Realizuje, koordynuje i nadzoruje realizację w izbie i podległych urzędach zadania z zakresu zarządzania kryzysowego w celu monitorowania zagrożeń i przeciwdziałania wszelkiego rodzaju zjawiskom kryzysowym
  • Realizuje, koordynuje i nadzoruje realizację w izbie i podległych urzędach zadania z zakresu obronności w celu przygotowania izby i podległych urzędów do działalności podczas osiągania wyższych stanów gotowości obronnej
  • Planuje i nadzoruje realizację w izbie i podległych urzędach zadania w obszarze ochrony fizycznej osób i mienia w celu zapewnienia bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej, zapobiegania przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, poprzez zastosowanie środków technicznych i bezpośredniej ochrony fizycznej
  • Realizuje, koordynuje i nadzoruje realizację w izbie i podległych urzędach zadania w obszarze bezpieczeństwa teleinformatycznego w celu określenia zasad oraz metod ochrony informacji prawnie chronionych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego (powyżej 5 lat w obszarze stosowania przepisów dot. informacji prawnie chronionych)
  • Przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • Bardzo dobra znajomość problematyki obronnej i zarządzania kryzysowego,
  • Umiejętność przewidywania zagrożeń,
  • Umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji
  • Umiejętność działania w sytuacjach kryzysowych
  • Bardzo dobra znajomość przepisów dot. informacji prawnie chronionych
  • Umiejętność prowadzenia szkoleń
  • Wiedza z zakresu ochrony osób i mienia
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Poświadczenie bezpieczeństwa z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli poufne
  • Odbycie szkolenia w zakresie obsługi systemów sygnalizacji włamania i napadu, systemów kontroli dostępu i systemów telewizji dozorowej.
  • Umiejętność obsługi systemów informatycznych funkcjonujących w resorcie finansów wymaganych na danym stanowisku.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik administracyjno-biurowy

prace administracyjno-biurowe,obsługa urządzeń biurowych, tj. komputer, drukarka,przyjmowanie i obsługa interesantów,udzielanie informacji interesantom (w tym: telefonicznie, e-mailowo),porządkowanie oraz archiwizacja dokumentacji firmowej,organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami...

Referendarz

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie nietypowe godziny pracy, w tym dyżury praca poza standardowymi godzinami pracy urzędu, co wynika z uczestnictwa między innymi...

Starszy inspektor

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych, - praca administracyjno – biurowa przy użyciu urządzeń, takich jak: komputer,...


Lider / Brygadzista Magazynu

Twój zakres obowiązków Zarządzanie podległym zespołem w celu utrzymania ciągłości łańcucha dostaw Zapewnienie sprawności operacyjnej magazynu i logistyki Optymalizacja procesów magazynowych, transportowych i logistycznych Identyfikacja problemów i znajdowanie skutecznych rozwiązań...

Krawcowa / Szwaczka

Obowiązki Szycie pojedynczych ubrań o dowolnej złożoności od początku do końca Szycie małych partii odzieży Praca z różnymi materiałami, głównie dzianinami Wymagania Doświadczenie w produkcji szwalniczej Znajomość technologii i metod przetwarzania produktów drugiej i...

Drukarz

Obowiązki Druk fleksograficzny, DTF i DTG na odzieży i wykrojonych częściach. Kontrola równowagi i odpowiedzialność za uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych i komponentów. Podstawowa konserwacja sprzętu drukarskiego. Terminowa produkcja wysokiej jakości produktów. Wymagania...

Travel Advisor with French

Your responsibilities: Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers. Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc. Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods. Support customers with travel...