Praca: Referent


Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Biłgoraj
Ogłoszenie o naborze Nr 142230

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


Praca administracyjno – biurowa z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca bezpośredniej i telefonicznej obsługi klientów zewnętrznych. Praca wymaga sprawności obu rąk. Stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:


Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.


Siedziba Urzędu Skarbowego w Biłgoraju znajduje się przy ul. T. Kościuszki 78 w Biłgoraju i jest budynkiem wielokondygnacyjnym. Budynek nie jest wyposażony w windy.

Zakres zadań

  • Wprowadza do Centralnego Rejestru Czynności Majątkowych- informacje podatkowe wpływające z kancelarii notarialnych i sądów, do baz danych SSP-zeznań podatkowych i zgłoszeń o nabyciu rzeczy lub praw majątkowych, w celu zapewnienia kompletności i aktualności danych,
  • Rozpatruje informacje podatkowe, poprzez ustalanie wartości rynkowych rzeczy lub praw majątkowych będących przedmiotem opodatkowania podatkiem od czynności cywilnoprawnych, celem ustalenia czy podatek pobrany został w należytej wysokości,
  • Prowadzi postępowania podatkowe, przygotowuje projekty decyzji w przedmiocie podatku od czynności cywilnoprawnych, w celu określenia wysokości zobowiązania podatkowego,
  • Udziela podatnikom informacji, wydaje druki i przyjmuje składane dokumenty, w celu zapewnienia kompleksowej i merytorycznej obsługi podatnika.
  • Przeprowadza czynności sprawdzające, mające na celu stwierdzenie formalnej poprawności deklaracji składanych przez płatników podatku od czynności cywilnoprawnych, w zakresie niezbędnym do stwierdzenia zgodności z przedłożonymi dokumentami oraz ustalenie, czy podatek został pobrany w prawidłowej wysokości,
  • Kompletuje, ewidencjonuje i przekazuje do składnicy akt urzędu dokumenty, w celu właściwego ich przechowywania,
  • Opracowuje i przekazuje do właściwej komórki informacje w zakresie PPR i pomocy de minimis.
  • Wykonuje eksporty informacji elektronicznych do właściwych urzędów skarbowych,

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • znajomość ustaw: Ustawa o podatku od czynności cywilnoprawnych,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Komunikatywność,
  • Umiejętność działania w sytuacja stresowych,
  • Otwarty stosunek do klienta,
  • Biegła obsługa komputera,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Referent

Warunki pracy Praca wykonywana jest pod presją czasu, praca wymaga umiejętności szybkiego podejmowania decyzji i asertywności. Praca biurowa wykonywana w pomieszczeniach stałej pracy, oświetlonych światłem naturalnym i sztucznym z wentylacją grawitacyjną. Budynek przystosowany jest dla...

Specjalista do spraw rachunkowości podatkowej

wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:

Główny specjalista

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe Zagrożenie korupcją Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz Zakres zadań...


Pielęgniarka / Pielęgniarz (Endoskopia)

Praca w Szpitalu LUX MED ONKOLOGIA ul. Szamocka 6 My zadbamy o: stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce; zatrudnienie na podstawie różnorodnych form współpracy; pracę w systemie zmian z możliwością dopasowania grafiku do Twojej dyspozycyjności;...

Pomiarowiec / Specjalista ds. Kontroli Jakości

Zadania: Przeprowadzanie kontroli jakości produkowanych wyrobów (w laboratorium fizycznym Dobór odpowiedniego sprzętu pomiarowego Wymagania: Umiejętność obsługi sprzętu pomiarowego (np. komparator, twardościomierz, zrywarka) Znajomość specyfiki pomiarów na współrzędnościowej...

Diagnosta do Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów (m/k)

Opis stanowiska: umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów technicznych, wsparcie diagnostyki oraz napraw układów elektrycznych i mechanicznych pojazdów zgodnie z zaleceniami producenta, obsługa narzędzi diagnostycznych, utrzymanie prawidłowego stanu technicznego...

Agent Nieruchomości

Podział czasu pracy: 50% Praca w biurze 50% Spotkania z klientami Jeżeli jesteś osobą, która: Interesuje się rynkiem nieruchomości oraz zagadnieniami finansowymi Potrafi efektywnie realizować swoje plany życiowe Ma zdolność do ustalania priorytetów i szeregowania zadań Posiada...