Praca: Pracownik działu IT Helpdesk - Specjalista ds. wsparcia IT


Działamy w branży IT od ponad 20 lat. Zajmujemy się usługami outsourcingu IT dla naszych Partnerów oraz realizacją zaawansowanych projektów z obszaru IT.
Pracownik działu IT Helpdesk - Specjalista ds. wsparcia IT
Miejsce pracy: Gdynia
Podstawowe wymaganie wobec kandydata to:
  • Wykształcenie techniczne (informatyka lub pokrewne)
  • Wiedza techniczno-informatyczna (Systemy Windows/Windows Server , popularne aplikacje biurowe, O365, AD oraz problematyka sieciowa)
  • Umiejętność identyfikacji oraz rozwiązywania problemów
  • Samodzielność
  • Komunikatywność
  • Odpowiedzialne podejście do pracy
  • Otwartość na rozwój
  • Prawo jazdy kat.B.
  • Znajomość języka angielskiego minimum na poziomie rozumienia dokumentacji technicznej
  • Kultura osobista
Główne zadania na stanowisku to:
  • Zdalne i bezpośrednie wsparcie IT dla naszych Klientów
  • Obsługa zgłoszeń dotyczących szeroko rozumianej infrastruktury IT (komputery, drukarki, urządzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej)
  • Przygotowanie nowych stanowisk (sprzęt komputerowy , oprogramowanie biurowe)
  • Zarządzeni dostępami i nadawanie uprawnień
  • Udział w realizacji nowych projektów IT
  • Współpraca z administratorami systemów
  • Współpraca ze specjalistycznymi zespołami wsparcia.
Co oferujemy:
  • Ciekawą pracę z najnowszymi technologiami IT
  • Atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia, adekwatne do posiadanych kompetencji
  • Możliwości rozwoju zawodowego i szkoleń
  • Praca w kameralnym i przyjaznym zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik wsparcia informatycznego (help desk)

- monitorowanie prawidłowego działania systemów informatycznych;- przestrzeganie zasad/standardów cyberbezpieczeństwa;- podejmowanie szybkich działań w celu rozwiązania problemów technicznych- reagowanie na awarie systemów/aplikacji- udzielanie pomocy w zarządzaniu I administrowaniu...

Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...

Starszy specjalista ds. zarządzania incydentem

- Zarządzanie incydentami IT o wysokim priorytecie oraz przygotowanie i dystrybucja komunikacji dotyczącej ww incydentów. Zarządzanie pracą zespołów technicznych w trakcie trwania incydentu IT o wysokim priorytecie oraz upewnienie się, że proces rozwiązywania incydentu przebiega według...


Samodzielny Księgowy / Samodzielna Księgowa

Opis Uczestnictwo w przygotowywaniu sprawozdania finansowego Przygotowywanie raportów dla GUS, NBP, Urzędu Skarbowego i innych instytucji Przygotowywanie deklaracji VAT – JPK Przygotowywanie deklaracji CIT Kontrola płatności i księgowań Współpraca z Zespołem Księgowym i Dyrektorem...

Magazynier surowców

Zakres obowiązków (opis stanowiska): przyjmowanie towarów do magazynu samodzielne prowadzenie gospodarki magazynowej rozpakowywanie dostaw i sprawdzanie ich zgodności z dokumentacją organizowanie przestrzeni magazynowej i odpowiedniego składowania produktów przygotowywanie zamówień do...

Szlifierz

Jakie są WYMAGANIA na to stanowisko? Dokładność, umiejętność działania w zespole Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1) Wiedza techniczna i zainteresowanie produktami high-tech. Doświadczenie z maszynami konwencjonalnymi i sterowanymi CNC - będzie zaletą! Przykładowe...

Szlifierz - Polernik

Czym będziesz się zajmował szlifowaniem i obróbką ręczna i maszynową elementów kompozytowych szpachlowanie i polerowanie elementów kompozytowych obsługą narzędzi szlifujących Wymagania min. 6 miesięcy doświadczenia na podobnym stanowisku dyspozycyjność do pracy w systemie...