Koordynator Stoiska
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i...
Koordynator Stoiska
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami poprzez...
Koordynator Stoiska
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami poprzez...
Pracownik ds. inwentaryzacji
Inwentaryzacje są przeprowadzane na terenie Polski Opis stanowiska: Poszukujemy rzetelnych i odpowiedzialnych osób do pracy przy inwentaryzacjach w sklepach detalicznych na terenie całej Polski. Praca polega na liczeniu towarów za pomocą skanera. Należy liczyć się z częstymi zmianami...
Pracownik ds. inwentaryzacji
Inwentaryzacje są przeprowadzane na całym terenie Niemiec Nie wymagamy doświadczenia ani znajomości języka obcego! Czym jest inwentaryzacja? Inwentaryzacja polega na skanowaniu i liczeniu towaru w sklepach detalicznych za pomocą nowoczesnych skanerów. Twoim zadaniem będzie precyzyjne...
Specjalista ds. Oceny Reklam Internetowych z Językiem Polskim
Praca zdalna na zasadach freelancera. Twoje zadania obejmowały będą ocenianie i doskonalenie internetowych reklam, analizę ich zawartości, jakości i układu w kontekście wyników wyszukiwania oraz użycia odpowiedniego języka. Twoim celem będzie poprawa doświadczenia użytkowników...
Specjalista ds. Oceny Reklam Internetowych z Językiem Niemieckim
Praca zdalna na zasadach freelancera. Twoje zadania obejmowały będą ocenianie i doskonalenie internetowych reklam, analizę ich zawartości, jakości i układu w kontekście wyników wyszukiwania oraz użycia odpowiedniego języka. Twoim celem będzie poprawa doświadczenia użytkowników...