Praca: Pracownik Recepcji Medycznej


Kim jesteśmy?

Jesteśmy kameralną placówką medyczną skupiającą w swoich szeregach pasjonatów swoich profesji: kardiologów, ortopedów, dietetyków, fizjologów i fizjoterapeutów. Wzajemny szacunek do swojej pracy i pracy innych współpracowników pozwala zająć się pacjentem kompleksowo i skutecznie leczyć różnorodne schorzenia. Wiedza, doświadczenie i ciągły głód samorozwoju ciągle poszerza nasz horyzont i sprawia, że placówka systematycznie się rozwija.

W naszej firmie kierujemy się następującymi wartościami oraz zasadami (nasza kultura organizacyjna):
  • Na pierwszym miejscu stawiamy …WSPÓŁPRACĘ ORAZ  WZAJEMNY SZACUNEK DO PRACY I PRACOWNIKÓW
  • Równie ważna jest dla nas DOBRA, SWOBODNA’ ATMOSFERA W PRACY
  • A także SZCZEROŚĆ i UCZCIWOŚĆ wobec siebie nawzajem
  • Cenimy CHĘĆ ROZWOJU I SAMODOSKONALENIA SIĘ
  • Oczekujemy POZYTYWNEGO NASTAWIENIA DO PRACY I SIEBIE NAWZAJEM
  • Uważamy, że PIENIĄDZE SĄ KONSEKWENCJĄ NASZEJ PRACY

Jeśli nasze wartości są Ci bliskie oraz szukasz miejsca pracy, które będzie dla Ciebie drugim domem, to zapraszamy do złożenia swojej propozycji współpracy.

Pracownik Recepcji Medycznej
Miejsce pracy: Warszawa, Ochota, Blisko Żwirki i Wigury
Jeśli:
  • Rozmawiając z ludźmi czujesz się jak przysłowiowa „ryba w wodzie” a dobre słowo od profesjonalnie obsłużonego klienta daje Ci satysfakcję i paliwo do działania
  • Kontakt ze sporą ilością pacjentów raczej Cię napędza niż męczy i przytłacza
  • Potrafisz komunikować się w sposób klarowny i precyzyjny, bez niepotrzebnego ‘lania wody’
  • Jesteś osobą zorganizowaną i skrupulatną, lubisz utrzymywać wokół siebie ład i porządek
  • Wszechstronność, cierpliwość i zrozumienie to twoje drugie imię, potrafisz sprawnie wystawić fakturę, załagodzić sytuację jeśli zniecierpliwiony klient musi poczekać 20 min. dłużej na swoją kolej i w międzyczasie odebrać telefon i doradzić zmartwionemu klientowi, który specjalista z naszych szeregów zaopiekuję się nim najlepiej
  • Masz w sobie żyłkę dobrego stratega, wiesz co zrobić żeby proces działał lepiej i sprawniej i chętnie się tym dzielisz
  • Lubisz pracę przy komputerze z telefonem w ręce i nie zniechęcają Cię powtarzalne czynności
  • Lubisz być odpowiedzialnym za swój kawałek ogródka, decydować o procesach, które wykonujesz na co dzień i bierzesz za to pełną odpowiedzialność, czyli, innymi słowy, jesteś odpowiedzialny
  • Lubisz ludzi, a ułatwianie życia innym daje Ci autentyczną radość i poczucie sprawczości
  • Nicnierobienie nie leży w Twojej naturze
To być może jesteś tą osobą, której szukamy.
 
Szukamy bowiem pasjonatki do rozmowy z pacjentami (telefonicznej/bezpośredniej/mailowej) w naszej przychodni, która będzie równocześnie samodzielnym pracownikiem na stanowisku recepcjonistki medycznej.

Czym będziesz się zajmować, jeśli do nas dołączysz?

Centrum Diagnostyki Sportowej SPORTSLAB to placówka, która z jednej strony pomaga ludziom uporać się z bólem czy niepokojącymi objawami zdrowotnymi, z drugiej zaś dopinguje zdrowych zawodników do szybszego osiągania swoich celów sportowych. Naszym wyzwaniem jest profesjonalna obsługa ludzi, którzy szukają pomocy w naszej placówce, w taki sposób, by czuli się odpowiednio zaopiekowani. Stanowisko recepcjonistki stanowi istne ‘centrum dowodzenia’ takiego procesu.
 
Czyli w praktyce Twoje obowiązki to:
  • Będziesz obsługiwać pacjentów w sposób bezpośredni oraz telefonicznie (umawiać pacjentów na wizyty, sugerować odpowiedni proces leczenia, potwierdzać obecność pacjenta na wizycie)
  • Będziesz pobierać płatność za wykonane w placówce usługi i wystawiać za nie paragony lub faktury
  • Będziesz dbać o odpowiednią dokumentację odbytych wizyt w systemie, na którym pracujemy
  • Będziesz przygotowywać stanowisko pracy specjalistom, zanim rozpoczną pracę w danym dniu (zadbasz o papier w drukarce, włączysz odpowiedni sprzęt, sprawdzisz czy wszystkie niezbędne elementy są na swoim miejscu)
  • A poza tym będziesz dbać o ogólny wizerunek placówki (np. jeśli w toalecie skończy się papier toaletowy, wymienisz go na nowy)
  • Będziesz na bieżąco koordynować grafik lekarzy, eliminować potencjalne ‘konflikty’ w kalendarzu
  • Będziesz też odpowiednio koordynować proces od przyjścia pacjenta do placówki do ustalenia dalszego procesu leczenia
  • Będziesz udzielać pacjentom informacji o usługach medycznych wykonywanych w naszej placówce
  • A poza tym będziesz czynnie uczestniczyć w większych projektach mających na celu pozyskanie i obsługę większych grup pacjentów (koordynacja pracy przy obsłudze pacjentów dla badań naukowych, szukanie zainteresowanych współpracą grup sportowych i ich obsługa)
  • Będziesz mieć też bardzo dużo przestrzeni na własne pomysły, jak jeszcze lepiej wykorzystać wspólne działania dla rozwoju naszej firmy, których to pomysłów z chęcią wysłuchamy i pomożemy je wdrożyć w życie
Zgłoś się do nas, jeśli:
  • Zgadzasz się ze wszystkimi zagadnieniami z pierwszej części ogłoszenia
  • W przeszłości pracowałeś na stanowisku związanym z bezpośrednią obsługą klienta i ta praca sprawiała Ci radość
  • Potrafisz posługiwać się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym w mowie i w piśmie (obsłużyć anglojęzycznego pacjenta)
  • Czujesz się swobodnie w komunikacji z pacjentem
  • Szybko przyswajasz wiedzę z zakresu wykonywanych przez nas usług medycznych
  • Jesteś dopasowany do naszego zespołu i stylu bycia przychodni SPORTSLAB (dokładnie zapoznaj się z opisem naszej kultury organizacyjnej podanej poniżej i uczciwie oceń, czy do nas pasujesz).
Uwaga: Nie wymagamy abyś od razu wszystko potrafił/potrafiła – jeśli chcesz się uczyć, to bez problemu nauczymy Cię tego, co musisz wiedzieć, aby pracować w naszym zespole.
 
Choć oczywiście bardzo chętnie zobaczymy u Ciebie następujące umiejętności i cechy:
  • Poprawne wysławianie się w j.polskim (fajnie, jeśli jesteś osobą komunikatywną)
  • Umiejętność komunikacji w j. angielskim (w mowie i piśmie)
  • Mile widziane są osoby zorganizowane, opanowane i dbające o porządek wokół siebie
  • Ważną dla nas cechą jest pozytywne nastawienie (optymista/realista)
Kim jesteśmy?

Jesteśmy kameralną placówką medyczną skupiającą w swoich szeregach pasjonatów swoich profesji: kardiologów, ortopedów, dietetyków, fizjologów i fizjoterapeutów. Wzajemny szacunek do swojej pracy i pracy innych współpracowników pozwala zająć się pacjentem kompleksowo i skutecznie leczyć różnorodne schorzenia. Wiedza, doświadczenie i ciągły głód samorozwoju ciągle poszerza nasz horyzont i sprawia, że placówka systematycznie się rozwija.

 

Oferujemy:
  • Pracę w zespole, gdzie każdy szanuje to co robisz, bo to co robisz jest naprawdę ważne
  • Umowę o pracę lub B2B
  • Wynagrodzenie brutto (zależnie od umiejętności i doświadczenia) w przedziale 5 100  zł - 6 850  zł (czyli 3 800 zł - 5 000  zł ‘na rękę’ na umowie o pracę)
  • Jasno określoną ścieżkę rozwoju
  • Forma umowy: okres wdrożenia na czas określony, potem na stałe – czyli na czas nieokreślony
  • Czas pracy: pełny wymiar czasowy (40 godz. tygodniowo )
  • Praca w systemie zmianowym (8 godzin dziennie w zakresie, kiedy działa przychodnia, czyli pomiędzy 8.00 a  20.00 – konkretne godziny pracy ustalimy wraz z członkami zespołu)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych. Dołącz do nas jeśli: lubisz pracę z ludźmi i z każdym znajdziesz...

Rejestratorka medyczna

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie Wymagania inne:

Rejestratorka medyczna

Kompleksowa obsługa rejestracji medycznej. Umawianie terminów, prowadzenie dokumentacji.System i rozkład czasu pracy: jednozmianowa w godzinach od 10 do 18.Adres miejsca pracy: ul. Niepodległości 59/2; 73-110 Stargard. Wymagania konieczne: Wykształcenie: gimnazjalne Wymagania inne:


Pracownik dojarni

Warunki pracy Praca na hali udojowej przy obsłudze stada 300 krów. Wymagania Nie wymagamy doświadczenia - istnieje możliwość przyuczenia.

Opiekun cieląt

Opis stanowiska Pojenie i karmienie cieląt w różnych grupach wiekowych. Utrzymywanie czystości klatek i sprzętu. Wsparcie w utrzymywaniu porządku w pomieszczeniach hodowlanych. Wymagania Również mile widziane są osoby bez doświadczenia, oferujemy przeszkolenie.

Kierownik Biura Gwarancji

Twój zakres obowiązków Zarządzanie Zespołem Biura Gwarancji, Organizowanie i monitorowanie pracy podległego Zespołu, Opracowanie i nadzorowanie budżetu podległego Biura, Kompleksowe nadzorowanie procesów obsługi gwarancyjnej zrealizowanych inwestycji, w szczególności procesu...

Specjalista ds. płac

Zadania: naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac dla ok. 200 osób, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie rozliczeń i zestawień do ZUS, US, GUS, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników, wystawianie dokumentów RP7, ZUS Z-3, kompleksowe prowadzenie...