Praca: Inspektor ds. księgowości budżetowej


Burmistrz Miasta Luboń ogłasza nabór na stanowisko:
Inspektor ds. księgowości budżetowej
Miejsce pracy: Luboń
I. Zakres podstawowych zadań:
  • Prowadzenie rejestru środków trwałych, pozostałych środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych.
  • Kwalifikowanie zakupów do ujęcia w Ewidencji kont 013 i 020.
  • Sporządzanie sprawozdań GUS SG-1 (w zakresie środków trwałych).
  • Ustalanie zobowiązania Vat Urzędu i nadzór nad jednostkami podległymi Miastu w zakresie zobowiązań Vat.
  • Rozliczanie delegacji służbowych.
  • Wystawianie not księgowych.
  • Kontrola jednostek podległych Miastu w zakresie realizacji dochodów i wydatków.
  • Dekretacja budżetowa dokumentów księgowych.
  • Bieżąca analiza obowiązujących przepisów w zakresie wykonywanych czynności, oraz zgłaszanie na bieżąco przełożonym wprowadzonych ustawowych zmian celem dostosowania ich do obowiązującego stanu prawnego.
II. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:
  • niezbędne:
    • Wykształcenie wyższe – ekonomiczno/finansowe.
    • Staż pracy i doświadczenie w księgowości – 3 lata.
    • Obywatelstwo polskie.
    • Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
    • Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne.
    • Posiadanie ogólnej znajomości zasad księgowości budżetowej, planu kont, klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych.
    • Posiadanie wystarczającej wiedzy i umiejętności do prowadzenia księgowości komputerowej i samodzielnej obsługi programów komputerowych do prowadzenia księgowości.
    • Posiadanie umiejętności sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia.
    • Biegła obsługa komputera (Microsoft Office, środowisko Windows, Internet)
  • dodatkowe:
    • ekonomiczne jednolite studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe.
    • doświadczenie w pracy w administracji samorządowej ( podobne stanowisko pracy) 
    • znajomość zagadnień JST,
    • komunikatywność, konsekwencja w realizacji zadań, dokładność, sumienność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa,
    • wysoki poziom zaangażowania w powierzone obowiązki, odporność na stres dyspozycyjność i zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole.
III. Warunki pracy na stanowisku pracy:
  • praca w wymiarze pełnego etatu,
  • praca w pozycji siedzącej, wymagającej szczególnej koncentracji,
  • praca w budynku nieprzystosowanym do potrzeb osoby niepełnosprawnej, jednocześnie wymagająca wyjść poza budynek,
  • praca w zespole i w warunkach stresu,
  • praca wymagająca znajomości przepisów prawa, w tym ustaw: z zakresu finansów publicznych, o samorządzie gminnym,  instrukcja kancelaryjna.
  • wynagrodzenie zasadnicze od 4 500 zł do 5 600 zł brutto (plus do 20% dodatku za staż pracy).
APLIKUJ TERAZ

Księgowy

•Prowadzenie ksiąg rachunkowych (mile widziana ich znajomość) i PKPiR,•Dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowych,•Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym,•Przygotowywanie deklaracji podatkowych i innych niezbędnych ewidencji oraz ich wysyłka do...

Księgowy

Samodzielny księgowy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: księgowość, finanse Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Uprawnienia: dobra znajomość pakietu MS Office Wymagania inne: Obsługa "WFIRMA"

Księgowy

prowadzenie KPiR, VAT Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: ekonomia - rachunkowość Wymagania inne: znajomość przepisów i technik księgowania w zakresie KPiR oraz VAT, umiejetność pracy w programie KPiR oraz VAT


Technik obiektu

Twój zakres obowiązków prace mające na celu utrzymanie budynku w należytej sprawności technicznej wykonywanie przeglądów technicznych, konserwacja oraz naprawa instalacji i urządzeń drobne prace ogólnobudowlane utrzymanie ciągłości pracy urządzeń elektrycznych, chłodniczych,...

Specjalista ds. Obsługi Pacjenta

Opieka nad pacjentem w placówce: Weryfikacja tożsamości pacjentów i zarządzanie wizytami w systemie Rejestracja wizyt Zbieranie deklaracji, dokumentacji medycznej oraz upoważnień pacjentów Wsparcie pacjentów w aplikacji: Pomoc w instalacji i obsłudze aplikacji Informowanie o...

Kierowca CE + HDS

Główne obowiązki Przewóz surowca drzewnego Krótkie trasy krajowe do 200 km w jedną stronę z codziennym powrotem do domu (system 2-zmianowy) Oczekujemy Prawo jazdy kat. C+E Doświadczenia w prowadzeniu samochodów ciężarowych Uprawnienia UDT na HDS

Kierowca CE + HDS

Główne obowiązki Przewóz surowca drzewnego Krótkie trasy krajowe do 200 km w jedną stronę z codziennym powrotem do domu (system 2-zmianowy) Oczekujemy Prawo jazdy kat. C+E Doświadczenia w prowadzeniu samochodów ciężarowych Uprawnienia UDT na HDS