Praca: Starszy specjalista


Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 142594

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.
  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
  • Zagrożenie korupcją.
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
  • Budynek przy ul. Brackiej 4  jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję budynku utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. W budynku brak jest windy umożliwiającej wjazd osobie na wózku inwalidzkim. W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Przeprowadza kontrole i wizyty monitoringowe projektów w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego (FERS) oraz kontrole trwałości rezultatów oraz trwałości projektu w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER), w tym: przygotowuje kontrole (w szczególności: przygotowuje dokumentację, analizuje niezbędne materiały, wybiera próbę dokumentacji do kontroli); przeprowadza kontrole i wizyty monitoringowe projektów konkurencyjnych oraz projektów w trybie niekonkurencyjnym i kontrole trwałości; nadzoruje kontrole zlecane podmiotom zewnętrznym; sporządza informacje pokontrolne z przeprowadzonych kontroli; sporządza zalecenia pokontrolne/rekomendacje/propozycje działań naprawczych; monitoruje wdrożenie zaleceń pokontrolnych/rekomendacji; rejestruje dane z przeprowadzonych kontroli w systemie CST2021/SL2014.
  • Opracowuje system kontroli oraz nadzoruje jego realizację w ramach FERS, w tym: przygotowuje oraz monitoruje realizację Rocznego Planu Kontroli Instytucji Pośredniczącej; przygotowuje sprawozdania z realizacji Rocznych Planów Kontroli oraz kwartalne analizy ryzyka w ramach Rocznych Planów Kontroli; prowadzi ustalenia z Instytucją Zarządzającą FERS w zakresie Rocznych Planów Kontroli oraz analizy ryzyka.
  • Bierze udział w kontrolach i audytach realizowanych przez organy zewnętrzne oraz analizuje ustalenia kontrolne, w tym: wspiera organizacyjnie proces kontroli/audytu prowadzonych przez instytucje zewnętrzne; monitoruje proces wdrożenia otrzymanych zaleceń pokontrolnych/po audycie; ewidencjonuje/rejestruje dane z przeprowadzonych kontroli lub audytów.
  • Informuje, potwierdza i usuwa nieprawidłowości w ramach FERS, w tym: przekazuje informacje nt. nieprawidłowości do wydziałów właściwych ds. poświadczania wydatków; współpracuje z organami zewnętrznymi w zakresie nieprawidłowości (m.in. OLAF, prokuratura, CBA); udziela wyjaśnień w zakresie korygowania wydatków; koordynuje i/ lub weryfikuje proces nakładania korekt finansowych.
  • Bierze udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w zakresie właściwości komórki organizacyjnej w ramach FERS, w tym: przeprowadza rozeznania rynku; szacuje wartość zamówienia; sporządza opis przedmiotu zamówienia; opracowuje projekt umowy, uczestniczy w postępowaniach jako członek komisji przetargowych; nadzoruje wykonanie umowy; bierze udział w przeprowadzaniu odbioru przedmiotu umowy.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w tym co najmniej 1 rok w prowadzeniu kontroli projektów współfinansowanych ze środków UE
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B1)
  • ­znajomość zagadnień dotyczących Europejskiego Funduszu Społecznego
  • ­znajomość Wytycznych i dokumentów programowych dotyczących FERS
  • ­znajomość Wytycznych i dokumentów programowych dotyczących kontroli trwałości projektu i rezultatów w ramach PO WER
  • ­znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
  • ­znajomość procedur postępowania kontrolnego
  • ­znajomość ustawy o finansach publicznych
  • ­znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • ­znajomość ustawy o rachunkowości
  • ­umiejętność analizy i syntezy informacji
  • ­umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • ­umiejętność współpracy
  • ­komunikatywność
  • ­rzetelność
  • ­umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • ­w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Audytor Wewnętrzny

Do obowiązków pracownika m.in. będzie należało: opracowywanie rocznych planów audytu wewnętrznego na zasadach określonych w obowiązujących przepisach prawa, realizowanie zadań audytowych wynikających z planu audytu, realizowanie zadań pozaplanowych zleconych przez Rektora lub zleconych...

Senior Auditor

Key Responsibilities: Participating in operational, compliance and financial audits evaluating the adequacy of controls for Aon business units and/or key business processes. Included in this responsibility are: Demonstrating knowledge and understanding of assigned areas under review, including...

Starszy specjalista

Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe. Zagrożenie korupcją. Permanentna obsługa...


Kierownik Oddziału Sklepu Internetowego

Twoje zadania: zarządzanie zespołem i sklepem internetowym, odpowiedzialność za realizację procesów i zapewnienie standardów funkcjonowania sklepu, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, wdrażanie i zapewnianie prawidłowego funkcjonowania ustalonych procesów oraz standardów,...

Mechanik

Opis stanowiska montaż, sprawdzanie i testowanie systemów mechanicznych na pokładach luksusowych jachtów, np. generatorów, pomp, instalacji paliwowych diagnozowanie stanu elementów, układów i urządzeń mechanicznych Wymagania doświadczenie na podobnym stanowisku znajomość obsługi...

Technolog / Technolożka ds. wdrożeń komponentów z drewna

Twój zakres obowiązków: projektowanie nowych procesów technologicznych dla obróbki drewna litego i produkcji elementów ze sklejki przeprowadzanie testów technologicznych i nadzór nad nimi praca z narzędziami takimi jak CatiaV6 i platforma 3dExperience tworzenie procesów technologicznych w...

Team Manager with French

Specific Job Responsibilities Proactively manages and is responsible for all Health and Safety issues for the team, ensuring a safe working environment for everyone. Takes personal responsibility to understand and comply with all company and client security requirements and policies. Ensures that...