Referent działu penitencjarnego ds. zatrudnienia
obsługa komputera, kserokopiarki oraz innych sprzętów biurowych; prowadzenie dokumentacji w zakresie zatrudniania osadzonych, zapoznanie z obiegiem dokumentów w zakładzie karnym, prowadzenie dokumentacji do archiwum zakładowego Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie...
Młodszy referent
zgodnie z programem stażu/NABÓR NA STAŻ RM dla os. do 30 r.ż./ Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
Referent ds. marketingu
współpraca z agencjami marketingowymi, graficznymi i drukarniami,współtworzenie materiałów reklamowych, tekstów promocyjnych, treści do mediów społecznościowych,współpraca z instytucjami wspieranymi przez bank,przygotowywanie planu promocji wybranych produktów,tworzenie raportów,...
Specjalista ds. finansowych
Zadania księgowanie faktur VAT w systemie Invoice4u kontrola pod względem formalno-prawnym i ilościowym dokumentów źródłowych będących podstawą do wystawiania faktur zakupowych i sprzedażowych rozliczenia i monitoring należności i zobowiązań sporządzanie analiz i raportów...
Inżynier budowy
Zadania przygotowanie i prowadzenie dokumentacji kontraktowej będącej wsparciem Kierownika budów wsparcie techniczne Kierowników budów w zakresie weryfikacji dokumentacji projektowych na etapie przetargu/realizacji wsparcie Kierowników w trakcie przygotowania wycen robót na etapie przetargu...
Specjalista / Specjalistka ds kalkulacji
Zadania przygotowanie kalkulacji zarządzanie danymi w projektach w zakresie kosztów przygotowanie raportów bieżąca analiza kosztów w projektach kalkulacja robót w programie NORMA, Excel oraz iTWO Wymagania wykształcenie wyższe lub student /-tka ostatniego roku zaocznych studiów...
FP&A Analyst with Spanish
What the day will look like Dive into month-end processes, data crunching, consolidate results and provide meaningful insights to business managers Assist in the production of the monthly revenue and cost forecast and annual budgeting process Support preparation of revenue and cost...