Praca: Specjalista


Urząd Statystyczny w Bydgoszczy
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Ogłoszenie o naborze Nr 142316

Warunki pracy

Budynek: Urząd Statystyczny w Bydgoszczy, ul. Ks. Stanisława Konarskiego 1-3


•       Siedziba Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy mieści się budynku, którego zarządcą jest Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki. Bezpośrednio przy wejściu do budynku od ul. Ks. Stanisława Konarskiego są dwa miejsca postojowe dla pojazdów osób z niepełnosprawnością.


•       Pomieszczenia Urzędu Statystycznego rozmieszczone zostały na parterze, I i VII piętrze oraz w części piwnicznej budynku. Do budynku prowadzą schody oraz podjazd dla wózków.


•       Wejście główne do budynku znajduje się przy ul. Ks. Stanisława Konarskiego. Wejście jest wyposażone w drzwi przesuwne z czujnikami ruchu, co umożliwia ich automatyczne otwieranie. Portiernia budynku znajduje się po prawej stronie od wejścia głównego.


•       Budynek, w którym mieści się siedziba Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy jest w znacznym stopniu dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Pozbawiony jest progów utrudniających poruszanie się na wózkach inwalidzkich, a także wyposażony jest w szerokie drzwi prowadzące na poszczególne piętra Urzędu.


•       W budynku znajduje się 5 wind pasażerskich wyposażonych w drzwi przesuwne, które są dostosowane dla osób z niepełnosprawnością w tym poruszających się na wózku inwalidzkim.


•       Punkt obsługi klienta, sala konferencyjna i biblioteka w siedzibie Urzędu Statystycznego
w Bydgoszczy są wyposażone w pętlę indukcyjną dla osób niedosłyszących oraz oznaczenia na drzwiach w alfabecie Braille’a. Biblioteka jest wyposażona w lupę powiększającą oraz program do czytania tekstów dla osób niedowidzących i niewidomych.


•       Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze holu głównego w korytarzu po prawej stronie od wind.


•              Urząd zapewnia dostęp do tłumacza języka migowego przy załatwianiu spraw w Urzędzie w ciągu 3 dni roboczych. W pozostałych pomieszczeniach Urzędu i w budynku (z wyjątkiem wind) nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a, ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących

Zakres zadań

  • wykonuje zadania inspektora ochrony danych ( IOD) oraz realizuje zadania określone w wewnętrznych regulacjach, w tym wynikające z obowiązującego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji,
  • przygotowuje na podstawie podjętej przez Dyrektora Urzędu decyzji, upoważnienia, pełnomocnictwa ( oraz prowadzi ich rejestr) dla pracowników Urzędu,
  • opiniuje projekty wytworzonych w Urzędzie dokumentów ( w tym wewnętrznych aktów prawnych oraz umów ).

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej, w obsłudze administracji
  • Znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie statystyki publicznej,
  • Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania administracji publicznej oraz finansów publicznych,
  • Bardzo dobra znajomość MS Word, MS Excel, MS PowerPoint,
  • Komunikatywność,
  • Umiejętność analizowania danych i logicznego myślenia,
  • Znajomość Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
  • Znajomość krajowych przepisów dotyczących ochrony dany osobowych,
  • Fachowa wiedza na temat praktyk w zakresie ochrony danych osobowych,
  • Kurs, szkolenia lub studia podyplomowe związane z bezpieczeństwem informacji i/lub ochroną danych osobowych,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później,
  • Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie w zakresie aplikacji wspomagających realizację zadań na stanowisku,
  • przeszkolenie w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań inspektora ochrony danych osobowych,
  • znajomość zagadnień związanych z kontrolą zarządczą w administracji publicznej
  • znajomość zagadnień związanych z przeprowadzaniem kontroli i audytu,
  • znajomość metod prowadzenia analizy ryzyka w bezpieczeństwie informacji i ochronie danych osobowych,
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. ewidencji i świadczeń w dziale ewidencji i świadczeń

szczegóły oferty:https://mup.olsztyn.ibip.pl/public/getFile?id=1036645Zadania wykonywane na stanowisku:1. Obsługa bezrobotnych z prawem, bez prawa do zasiłku oraz poszukujących pracy: - wydawanie decyzji o nabyciu bądź utracie statusu bezrobotnego oraz prawa do świadczeń z tytułu...

Specjalista administracji publicznej

Nauka:-archiwizowania dokumentów,- obsługi urządzeń biurowych,- sporządzania dokumentacji kancelaryjno-biurowych,- przygotowania terminarza spotkań,- przyjmowania interesantów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Fundusz Pracy

Starszy inspektor

Warunki pracy praca biurowa w siedzibie urzędu, praca w systemie podstawowym, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dobowego czasu pracy, praca na I piętrze, parking przed siedzibą urzędu, podjazd dla wózków inwalidzkich do siedziby urzędu, toaleta dostosowana dla osób...


Specjalista ds. finansowych

Zadania księgowanie faktur VAT w systemie Invoice4u kontrola pod względem formalno-prawnym i ilościowym dokumentów źródłowych będących podstawą do wystawiania faktur zakupowych i sprzedażowych rozliczenia i monitoring należności i zobowiązań sporządzanie analiz i raportów...

Inżynier budowy

Zadania przygotowanie i prowadzenie dokumentacji kontraktowej będącej wsparciem Kierownika budów wsparcie techniczne Kierowników budów w zakresie weryfikacji dokumentacji projektowych na etapie przetargu/realizacji wsparcie Kierowników w trakcie przygotowania wycen robót na etapie przetargu...

Specjalista / Specjalistka ds kalkulacji

Zadania przygotowanie kalkulacji zarządzanie danymi w projektach w zakresie kosztów przygotowanie raportów bieżąca analiza kosztów w projektach kalkulacja robót w programie NORMA, Excel oraz iTWO Wymagania wykształcenie wyższe lub student /-tka ostatniego roku zaocznych studiów...

FP&A Analyst with Spanish

What the day will look like Dive into month-end processes, data crunching, consolidate results and provide meaningful insights to business managers Assist in the production of the monthly revenue and cost forecast and annual budgeting process Support preparation of revenue and cost...