Praca: Kierownik projektów marketingowych


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Kierownik projektów marketingowych
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/5479
OBOWIĄZKI:
Wspieranie Marketing Content Post-Production Lead w tworzeniu i bieżącym zarządzaniu wewnętrznym zespołem Shopper Marketing Content Production prowadzącym projekty dla sektora europejskiego, w tym ustanowienie wewnętrznych procedur i sposobów pracy, współpraca z innymi zespołami marketingowymi, takimi jak wewnętrzna agencja, działy projektowania lub produkcji oraz europejski zespół ds. transformacji.Zarządzanie projektami związanymi z konkretnymi zadaniami Shopper Marketing Production o średnim i niskim poziomie złożoności (realizowanymi przez wewnętrzny zespół Shopper Content Editors). Stanowisko to, wraz z całym zespołem In-House Shopper Content Team, stanie się częścią większego ekosystemu treści PepsiCo EU.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: w obszarze marketingu i zarządzania marką
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: obsługa komputera MS Ofice


Wymagania inne:

2 lata dośw. na stan. koordynator projektów marketingowych + 3 lata dośw. na stan. przedstawiciela ds. rozwoju sprzedaży. Wyksz. wyższe w obszarze Marketingu i Zarządzania marką. Bardzo dobra znajomość narzędzi: Power Automate, MS Office, Monday.com, Adobe Creative Suite, B2B Design Tracking Interfaces (WAVE – BRIDGE), umiejętność kreatywnego myślenia i pracy w dużym środowisku międzynarodowym.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 12 744 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Kierownik ds. marketingu cyfrowego / Digital Marketing Manager

CEL PRACY proponowanie, przygotowywanie i rozwijanie strategii i planu marketingu cyfrowego dla poszczególnych marek, grup produktów firmy planowanie, przygotowywanie we współpracy z Brand Managerami materiałów promocyjnych i narzędzi cyfrowych oraz zapewnienie prawidłowego ich wdrażania...

Kierownik / Kierowniczka ds. mediów i digitalu

Twój zakres obowiązków: Współudział w tworzeniu strategii mediowej dla brandów z portfolio Polpharmy (suplementy diety, kosmetyki, wyroby medyczne) oraz jej implementacja w odpowiednich kanałach offline (głównie TV) oraz online Prowadzenie i koordynowanie szerokiego spektrum projektów w...

Kierownik Działu Marketingu

Aplikuj do nas jeśli: posiadasz powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku; wiesz co to USP, RTB i jak budować architekturę marek; masz doświadczenie w prowadzeniu kilkuosobowych zespołów; posiadasz doświadczenie w zarządzaniu projektami; masz umiejętność...


Specjalista ds. badań materiałowych

Kluczowe obowiązki: Wykonywanie badań nieniszczących w zakresie posiadanych uprawnień. Sporządzanie raportów z przeprowadzanych badań. Nasze oczekiwania: Wykształcenie wyższe. Minimum 2 lata doświadczenia w wykonywaniu badań nieniszczących. Mile widziane doświadczenie w wykonywaniu...

Technik Farmaceutyczny

Do Twoich zadań należeć będzie: przestrzeganie najwyższych standardów obsługi pacjenta prawidłowe przyjmowanie i realizowanie recept przyjmowanie i kontrola ilości towaru, wprowadzanego na teren apteki monitorowanie stanów oraz terminów ważności preparatów w magazynie aptecznym...

Technik Farmaceutyczny

Do Twoich zadań należeć będzie: przestrzeganie najwyższych standardów obsługi pacjenta prawidłowe przyjmowanie i realizowanie recept przyjmowanie i kontrola ilości towaru, wprowadzanego na teren apteki monitorowanie stanów oraz terminów ważności preparatów w magazynie aptecznym...

Technik Farmaceutyczny

Do Twoich zadań należeć będzie: przestrzeganie najwyższych standardów obsługi pacjenta prawidłowe przyjmowanie i realizowanie recept przyjmowanie i kontrola ilości towaru, wprowadzanego na teren apteki monitorowanie stanów oraz terminów ważności preparatów w magazynie aptecznym...