Praca: Specjalista ds. Harmonogramowania Projektów Budowlanych (Primavera P6, MS Project)


INPLAG Spółka z o.o. jest firmą branży instalacji sanitarnych, elektrycznych oraz fotowoltaicznych. Realizujemy projekty kompleksowo, dzięki czemu zapewniamy swoim klientom fachową i rzetelną obsługę na każdym etapie realizacji inwestycji – od oferty, przez projekt, wykonawstwo, obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną.

Specjalista ds. Harmonogramowania Projektów Budowlanych (Primavera P6, MS Project)
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska:
  • Zarządzanie harmonogramami projektów, monitorowanie zasobów i budżetu,
  • Wykrywanie potencjalnych ryzyk i przeszkód,
  • Nadzór nad terminowością kontraktów,
  • Raportowanie postępów,
  • Współpraca z różnymi działami projektu,
  • Generowanie analiz i zestawień,
  • Udział w naradach dotyczących harmonogramów prac.
Kwalifikacje:
  • Wymagana znajomość Primavera P6 i MS Project,
  • Minimum dwa lata doświadczenia w planowaniu lub aktualizacji harmonogramów budowlanych,
  • Umiejętność analizowania danych,
  • Dobre umiejętności komunikacyjne, teamwork, zarządzanie stresem,
  • Samodzielność w rozwiązywaniu problemów.
Co oferujemy:
  • Pracę nad interesującymi projektami w dynamicznej firmie inżynieryjnej,
  • Stabilność zatrudnienia i atrakcyjne warunki,
  • Szansę na rozwój zawodowy.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Harmonogramowania Projektów Budowlanych (Primavera P6, MS Project)

Opis stanowiska: Zarządzanie harmonogramami projektów, monitorowanie zasobów i budżetu, Wykrywanie potencjalnych ryzyk i przeszkód, Nadzór nad terminowością kontraktów, Raportowanie postępów, Współpraca z różnymi działami projektu, Generowanie analiz i zestawień, Udział w naradach...

Specjalista ds. Harmonogramowania Projektów Budowlanych (Primavera P6, MS Project)

Opis stanowiska: Zarządzanie harmonogramami projektów, monitorowanie zasobów i budżetu, Wykrywanie potencjalnych ryzyk i przeszkód, Nadzór nad terminowością kontraktów, Raportowanie postępów, Współpraca z różnymi działami projektu, Generowanie analiz i zestawień, Udział w naradach...

Pracownik ds. monitorowania projektów inwestycyjnych

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: kompleksowe monitorowanie projektów inwestycyjnych m.in. w zakresie budżetu, ryzyk, statusu i harmonogramu, metodyczne wsparcie zespołów projektowych w zarządzaniu projektami, programami i portfelami inwestycyjnymi, metodyczne wsparcie zespołów...


Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej

Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...

Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej

Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...

Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej

Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...

Specjalista ds. Produktu i Marketingu w Branży Zootechnicznej

Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...