Praca: Starszy Inspektor / Specjalista w Wydziale ds. Administracyjnych i Budynków Administracyjnych


Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?

Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!

Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!

Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!

 

Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:

 

Starszy Inspektor / Specjalista w Wydziale ds. Administracyjnych i Budynków Administracyjnych
 

(Pion Administracyjno-Techniczny/ Dział Obsługi Administracyjnej/ Wydział ds. Administracyjnych i Budynków Administracyjnych)

Miejsce pracy: Warszawa, ul. Zaruskiego 4
Nr ref.: 251/2024


Naszym Pracownikom oferujemy:
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
  • atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
  • kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
  • dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
  • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
  • uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
  • „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
  • dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
Główny zakres obowiązków:
  • przygotowywanie zapotrzebowań na dostawę / usługę / robotę budowlaną do postepowań w tym opracowywanie opisów przedmiotu zamówienia, kalkulacji oraz inicjowanie postępowania zgodnie z regulaminem
  • sprawowanie nadzoru nad realizacją umów zawartych w drodze postępowania na dostawy i usługi
  • przygotowywania i przekazywanie dokumentacji przetargowej do zainteresowanych komórek organizacyjnych
  • uczestniczenie w pracach komisji
  • udział w przygotowaniu materiałów do planu gospodarczego
  • realizacja zakupów gotówkowych oraz interwencyjnych
  • ustalanie warunków, terminów i sposobu realizacji zamówień
  • utrzymywanie kontaktów z dostawcami i usługodawcami oraz prowadzenie ewidencji
  • opiniowanie materiałów w zakresie zamówień publicznych pod względem merytorycznym
  • nadzorowanie rozliczeń finansowych oraz poświadczenie faktur i rachunków pod względem merytorycznym
  • uczestnictwo w pracach zespołów zadaniowych, konsultacjach i spotkaniach
  • inicjowanie oraz wdrażanie usprawnień w pracy Wydziału
Nasze wymagania:
  • wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe kierunkowe (prawo, administracja, zarządzanie, ekonomia) lub ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych
  • min. 3 letnie doświadczenie zawodowe, preferowane na analogicznych stanowiskach
  • doświadczenie zawodowe przy kompleksowej obsłudze procesu zamówień publicznych – min. 2 lata, mile widziane doświadczenie po stronie Zamawiającego w dużych firmach o złożonych strukturach organizacyjnych
  • znajomość Prawa Zamówień Publicznych i powiązanych aktów prawnych
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office z naciskiem na MS Excel – poziom tabel przestawnych, formuł logicznych, zestawień i baz)
  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętność pracy w zespole
  • współodpowiedzialność za pracę zespołu
  • umiejętność przekazywania informacji o postępach realizacji zadań i przedstawianie aktywnej postawy w ustalaniu celów
  • komunikatywność, zaangażowanie oraz dobra organizacja pracy własnej
  • czytelny sposób porozumiewania się stosowny do sytuacji i odbiorcy
  • nastawienie zadaniowe, rzetelność oraz umiejętność ustalania priorytetów
  • otwartość na zmiany i świadomość ich wpływu na funkcjonowanie organizacji

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przestawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

1. Informacja o Administratorze

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informujemy, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie, przy pl. Starynkiewicza 5.

2. Inspektor ochrony danych

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A.: iodo@mpwik.com.pl

3. Cel i podstawy przetwarzania

Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] będą przetwarzane na ich podstawie w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego[2].

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

4. Odbiorcy danych osobowych

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione dostawcom systemów IT, z którymi współpracuje Administrator w zakresie pozyskiwania kandydatów do pracy.

5. Okres przechowywania danych

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody na przetwarzanie jedynie na potrzeby obecnej rekrutacji - przez okres jej trwania,
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody dla obecnej i przyszłych rekrutacji - przez okres 12 miesięcy.
6. Prawa osób, których dane dotycząPosiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.

7. Informacja o wymogu podania danychPodanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym tj.: imię, nazwisko, imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez Panią/Pana, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

8. Podstawy prawne

[1]. Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm.) (dalej: Kp) oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. 2018 poz.2369).”;

[2]. Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp w zw z. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO). W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

[3]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO;

[4]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
APLIKUJ TERAZ

Starszy inspektor

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych, praca w terenie. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: praca w...

Starszy inspektor

Warunki pracy Praca w siedzibie Urzędu lub w terenie. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych. Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy. Warunki architektoniczne budynku Urzędu: drzwi odpowiedniej szerokości, winda, toalety i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych....

Starszy inspektor

Warunki pracy Warunki pracy · duże obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych, · praca przy komputerze w pozycji siedzącej wymagająca wysiłku statycznego, · częsty i bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym, · wysiłek...


Mechanik Utrzymania Ruchu

Zakres obowiązków: wykonywanie napraw maszyn (w tym pras hydraulicznych, kompresyjnych i wtryskowych) oraz usuwanie bieżących awarii pod kątem mechanicznym wykonywanie przeglądów maszyn i urządzeń zgodnie z harmonogramem przeglądów prowadzenie prac konserwacyjnych i prewencyjnych w celu...

Stażysta w Dziale Laboratorium

Zadania: Wykonywanie pomiarów zgodnie z zakresem kontroli Nadzoruje działania korygujące Nadaje w systemie status po dokonanej kontroli Bieżące wsparcie działu laboratoryjnego Wymagania: Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowany kierunek techniczny) Dyspozycyjność 3-4 dni w...

Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe. Programy rozwojowe. Rekrutacje wewnętrzne. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i przekonywania Zainteresowanie nowinkami technologicznymi Chęć współpracy w zespole

Kontroler jakości w firmie produkcyjnej

Twoje zadania: analizowanie wymagań jakościowych dla produktu i procesu; prowadzenie zestawień wyników analiz jakościowych oraz opracowywanie statystyk i raportów jakościowych; bieżące analizowanie błędów i rozwiązywanie pojawiających się problemów jakościowych, ustalanie...