Praca: Zastępca Kierownika Zakładu Sieci Wodociągowej


Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?

Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!

Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!

Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!

Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:

Zastępca Kierownika Zakładu Sieci Wodociągowej
 

(Pion Wody/Zakład Sieci Wodociągowej)

Miejsce pracy: Warszawa, ul. Stanisława Mikkego 4
Nr ref.: 254/2024


Naszym Pracownikom oferujemy:
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
  • atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
  • kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
  • dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
  • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
  • uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
  • „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
  • dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
Główny zakres obowiązków:
  • przyczynianie się do zapewnienia nadzoru nad skutecznym działaniem Zakładu i przebiegiem procesów znajdujących się w polu działania Zakładu
  • planowanie pracy podległych stanowisk i komórek organizacyjnych, współudział w tworzeniu planu gospodarczego Zakładu
  • koordynacja prac operacyjno-eksploatacyjnych realizowanych w ramach podległych obszarów
  • nadzór nad prawidłową realizacją umów zawartych z wykonawcami zewnętrznymi w zakresie dostaw i usług dotyczących zarządzanego obszaru
  • wdrażanie planów działania Zakładu poprzez wsparcie podejmowania kluczowych decyzji wpływających na realizację zadań, wdrażanie nowych technologii przyczyniających się do rozwoju nadzorowanego obszaru;
  • wdrażanie przyjętych kierunków rozwoju prowadzące do tworzenia nowych rozwiązań i programów
  • inicjowanie przedsięwzięć prowadzących do poprawy sprawności operacyjnej i organizacyjnej nadzorowanego obszaru
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi Spółki, jednostkami organizacyjnymi miasta oraz zewnętrznymi podmiotami gospodarczymi
  • nadzór nad utrzymaniem w sprawności urządzeń, znajdujących się na podległym terenie. Kontrolowanie utrzymania w należytym stanie operacyjnym obiektów
  • zarządzanie zasobami ludzkimi, w tym motywowanie i rozwój podległych pracowników do osiągania coraz lepszych efektów pracy
  • uczestniczenie w pracach komisji przetargowych i zespołach zadaniowych powoływanych przez Zarząd Spółki
  • koordynacja i nadzór nad pracami związanymi z ewidencją i przekazaniem dokumentacji do rozliczenia zadań inwestycyjnych, remontowych i interwencyjnych
  • reprezentowanie Spółki zgodnie z udzielonym przez Zarząd pełnomocnictwem
  • prowadzenie pojazdu służbowego w samoobsłudze
  • przeprowadzanie ocen pracowniczych oraz nadzór i koordynacja procesu przeprowadzania tych ocen, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie regulacjami wewnętrznymi
  • udział w procesie wyznaczania celów dla jednostek funkcjonalnych/komórek organizacyjnych oraz podległych Pracowników, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie regulacjami wewnętrznymi
  • planowanie, prowadzenie ewidencji oraz kontrola czasu pracy podległych Pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami o czasie pracy
  • organizowanie procesu pracy zgodnie z wymogami bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi oraz egzekwowanie od podległych Pracowników przestrzegania przepisów i zasad w tym zakresie
  • sporządzanie i aktualizacja zakresów czynności i odpowiedzialności podległych Pracowników;
  • wykonywanie kontroli funkcjonalnej, realizowanej: w trakcie bieżącej działalności, obejmującej wszystkie zadania i obowiązki służbowe podległych pracowników, w całym obszarze działalności jednostki funkcjonalnej/ podstawowej komórki organizacyjnej oraz bezpośrednio wobec osób kierujących podstawowymi/ wewnętrznymi komórkami organizacyjnymi jednostki funkcjonalnej/ podstawowej komórki organizacyjnej
  • zarządzanie ryzykiem w zakresie realizowanych celów rocznych i zadań związanych z działalnością jednostki funkcjonalnej/komórki organizacyjnej, w szczególności identyfikowanie ryzyka, jego ocenianie, postępowanie z ryzykiem oraz monitorowanie i raportowanie w ramach systemu zarządzania ryzykiem w Spółce, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami wewnętrznymi.
Nasze wymagania:
  • wykształcenie wyższe kierunkowe (inżynieria środowiska/ochrona środowiska/zarządzanie w ochronie środowiska)
  • ukończone studia w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi lub pokrewne
  • doświadczenie zawodowe min. 7 lat lub 5 lat w tym przynajmniej 3 lata doświadczenia w zakresie zarządzania ludźmi lub specjalizacji branżowej/obszarowej
  • znajomości prawa budowlanego
  • podstawowa wiedza z zakresu prowadzenia procesu inwestycyjnego
  • znajomość prawa zamówień publicznych
  • umiejętność planowania i wyznaczania zadań, określania priorytetów oraz stawiania celów
  • znajomość obsługi Word, Excel na poziomie zaawansowanym
  • umiejętność czytania rysunku technicznego sieci wod-kan
  • znajomość materiałów stosowanych do budowy, przebudowy i remontów sieci wodociągowej wraz z armaturą z wykorzystaniem technologii bezwykopowych
  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, świadomość biznesowa, odporność na stres, myślenie analityczne

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

1. Informacja o Administratorze

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informujemy, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie, przy pl. Starynkiewicza 5.

2. Inspektor ochrony danych

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A.: iodo@mpwik.com.pl

3. Cel i podstawy przetwarzania

Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] będą przetwarzane na ich podstawie w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego[2].

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

4. Odbiorcy danych osobowych

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione dostawcom systemów IT, z którymi współpracuje Administrator w zakresie pozyskiwania kandydatów do pracy.

5. Okres przechowywania danych

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody na przetwarzanie jedynie na potrzeby obecnej rekrutacji - przez okres jej trwania,
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody dla obecnej i przyszłych rekrutacji - przez okres 12 miesięcy.
6. Prawa osób, których dane dotycząPosiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.

7. Informacja o wymogu podania danychPodanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym tj.: imię, nazwisko, imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez Panią/Pana, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

8. Podstawy prawne

[1]. Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm.) (dalej: Kp) oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. 2018 poz.2369).”;

[2]. Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp w zw z. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO). W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

[3]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO;

[4]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
APLIKUJ TERAZ

Zastępca Kierownika Oddziału Dyspozytorni i Pogotowia

(Pion Wody/Zakład Sieci Wodociągowej/Oddział Dyspozytorni i Pogotowia) Naszym Pracownikom oferujemy: zatrudnienie w ramach umowy o pracę pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele...


Specjalista ds. Produktu i Rozwoju Rynku (Zootechnik)

Tryb pracy: hybrydowy Teren całej Polski + praca w siedzibie firmy (woj. łódzkie) + home office Twoje obowiązki: Zarządzanie ofertą i rozwijanie nowych produktów. Wzmacnianie pozycji rynkowej produktów. Tworzenie informacji produktowych. Prowadzenie szkoleń i prezentacji. Wdrażanie...

Specjalista ds. Produktu i Rozwoju Rynku (Zootechnik)

Tryb pracy: hybrydowy Teren całej Polski + praca w siedzibie firmy (woj. łódzkie) + home office Twoje obowiązki: Zarządzanie ofertą i rozwijanie nowych produktów. Wzmacnianie pozycji rynkowej produktów. Tworzenie informacji produktowych. Prowadzenie szkoleń i prezentacji. Wdrażanie...

Specjalista ds. Produktu i Rozwoju Rynku (Zootechnik)

Tryb pracy: hybrydowy Teren całej Polski + praca w siedzibie firmy (woj. łódzkie) + home office Twoje obowiązki: Zarządzanie ofertą i rozwijanie nowych produktów. Wzmacnianie pozycji rynkowej produktów. Tworzenie informacji produktowych. Prowadzenie szkoleń i prezentacji. Wdrażanie...

Specjalista ds. Produktu i Rozwoju Rynku (Zootechnik)

Tryb pracy: hybrydowy Teren całej Polski + praca w siedzibie firmy (woj. łódzkie) + home office Twoje obowiązki: Zarządzanie ofertą i rozwijanie nowych produktów. Wzmacnianie pozycji rynkowej produktów. Tworzenie informacji produktowych. Prowadzenie szkoleń i prezentacji. Wdrażanie...