Praca: Specjalista


Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 142891

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Praca na stanowisku wiążę się nietypowymi godzinami pracy (w tym z dyżurami).


Praca na stanowisku wiąże się z permanentną obsługą klientów zewnętrznych.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Zakres zadań

  • Zapewnia właściwy obieg korespondencji wchodzącej i wychodzącej przy użyciu Elektronicznego Systemu Zarządzania Dokumentami – „EZD”, zgodnie z wymogami Instrukcji Kancelaryjnej i Rzeczowego Wykazu Akt.
  • Przygotowuje bieżącą korespondencję do podpisu i dekretacji Ministra do spraw Społeczeństwa Obywatelskiego, Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, Wiceprzewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, Podsekretarza Stanu oraz kierownictwa departamentu.
  • Prowadzi terminarz spotkań, narad i konferencji Ministra do spraw Społeczeństwa Obywatelskiego, Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, Wiceprzewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, Podsekretarza Stanu oraz kierownictwa departamentu, w tym zapewnia organizację i obsługę techniczną spotkań.
  • Zapewnia obsługę telefoniczną Ministra do spraw Społeczeństwa Obywatelskiego, Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, Wiceprzewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, Podsekretarza Stanu oraz kierownictwa departamentu.
  • Redaguje krótkie pisma, pozyskuje i gromadzi niezbędne informacje, powiela materiały, przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne pracownikom departamentu, monitoruje pocztę elektroniczną.
  • Przechowuje kopie pism wychodzących, akta spraw, przygotowuje i przekazuje dokumentację Departamentu do Archiwum Rady Ministrów KPRM.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 1 roku w zakresie obsługi klienta lub obsługi sekretariatu
  • Przeszkolenie z zakresu obsługi sekretariatu
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie odpowiadającym A1
  • Wiedza z zakresu: zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Kompetencje miękkie: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Kompetencje miękkie: orientacja na klienta, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
APLIKUJ TERAZ

Starszy referent

Warunki pracy Bariery architektoniczne - brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo Godziny pracy: 7:30-15:30 (możliwość zmiany godzin pracy w uzgodnieniu z Komendantem Komisariatu i Komendantem Miejskim Policji w Gdańsku) podane wynagrodzenie brutto + prawo...

Sekretarz

Warunki pracy Warunki pracy · duże obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych, · praca przy komputerze w pozycji siedzącej wymagająca wysiłku statycznego, · częsty i bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym, · wysiłek...

Sekretarka medyczna

obsługa sekretariatu Kliniki współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi oraz personelem medycznym obsługa systemów informatycznych i szpitalnych przestrzeganie obowiązujących procedur dbanie o czystość i porządek na stanowisku pracy wykonywanie zadań zleconych przez bezpośredniego...


Pracownik gospodarczy

wykonywanie prac związanych z utrzymaniem ładu wokół budynku,wykonywanie prac majacych na celu utrzymanie pomieszczeń budynku w należytym stanie, wykonywanie drobnych prac naprawczych w pomieszczeniach Wymagania inne:

Robotnik gospodarczy

Sprzątanie terenów publicznych na terenie gminy Piaseczno.ZATRUDNIENIE DO 01.10.2024 Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne:

Pracownik produkcyjny

-nauka i obsługa urządzeń do obróbki szkła i luster-nauka szlifowania, pakowania oraz fazowania szkła i luster Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Inżynier pożarnictwa

przygotowywanie dokumentacji technicznej wykonawczej i powykonawczej, tworzenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, przygotowywanie przedmiarów, kosztorysów i specyfikacji technicznych, wykonywanie rysunków w programie AutoCad, kopiowanie, skanowanie, składanie Wymagania konieczne: Zawód:...