Praca: Koordynator Działań Oddziału


POSZUKUJEMY
KOORDYNATORA DZIAŁAŃ FUNDACJI
REALIZOWANYCH PRZEZ PRACOWNIKÓW I WSPÓŁPRACOWNIKÓW
NA DWÓCH ODDZIAŁACH ONKOLOGICZNYCH SZPITALA DZIECIĘCEGO



Nasza historia zaczęła się w Szpitalu im. Marii Konopnickiej w Łodzi, na ul. Spornej. To tu, na oddziale pediatrycznym, narodziła się nasza fundacja. Była zima 1997 r.

Pobyt dziecka w szpitalu może trwać nawet wiele miesięcy, a nawet lat. Wsparcie dla nich realizują nasi psycholodzy, terapeuci oraz pracownicy socjalni. Prowadzimy zajęcia edukacyjne, arteterapeutyczne i rozwijające pasje. Jest to praca, która odbywa się każdego dnia, od ponad 25 lat.

Jesteśmy jedną z największych i najbardziej znanych organizacji pożytku publicznego w województwie łódzkim. Pracują u nas ludzie z misją pomagania, dla których ważne są dzieci i ich dobro. Wierzymy, że wszystkie dzieci, których życie jest ograniczone lub zagrożone, a także ich rodziny powinny otrzymać specjalistyczną pomoc.

Zespół całej Fundacji liczy ponad 160 osób, a na oddziale 7.
Koordynator Działań Oddziału
Miejsce pracy: Łódź, ul. Piotrkowska 17
Nr ref.: PP/0109/2024
KOORDYNATOR odpowiada za:
  • planowanie, organizację i bieżący monitoring wszystkich działań realizowanych przez zespół zgodnie z potrzebami pacjentów Oddziałów,
  • współpracę z kadrą szpitala, pozyskiwanie informacji o potrzebach rodzin, podejmowanym leczeniu i niezbędnym w związku z tym wsparciem socjalno-bytowym,
  • inicjowanie (na podstawie ustalonych z rodzinami i kadrą potrzeb) działań, które ułatwiają pobyt pacjentom i rodzinom na Oddziałach (np. wyposażenia sal czy aut w niezbędny sprzęt),
  • współpracę z pracownikiem socjalnym szpitala, ustalanie zakresu pomocy, realizację działań zgodnie z posiadanym lub pozyskanym z programów pomocowych budżetem,
  • organizację działań i współpracę z wolontariuszami,
  • udział w superwizjach pracy własnej i zespołu, wdrażanie rozwiązań, które pozwalają zarządzać emocjami pracowników,
  • dbanie o dostęp do informacji o realizowanych działaniach, organizowanie akcji informacyjnych,
  • zarządzanie budżetem oraz prowadzenie magazynu (w tym przychód i rozchód darów),
  • raportowanie na potrzeby zarządu Fundacji.
WYMAGANIA:
  • na tym stanowisku najważniejsze jest doświadczenie w organizacji pomocy lub pracy socjalnej. Niezbędna wydaje się umiejętność planowania i organizacji pracy, elastyczne dostosowanie się do wymagań sytuacji i zdrowia dzieci,
  • ważna jest dla nas dyspozycyjność i motywacja do pracy,
  • będziemy też oczekiwali umiejętności budowania zaangażowania i pracy zespołowej - wspólna praca dla dobra dzieci jest warunkiem koniecznym, aby z powodzeniem pracować w naszej Fundacji.
ZAPEWNIMY CI:
  • współpracę z profesjonalnym zespołem,
  • zaplanowany proces wdrożenia do pracy,
  • rozwój zawodowy, a także samodzielność podejmowania decyzji i możliwość działania,
  • stałe warunki współpracy (umowa zlecenie lub B2B).
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: „Zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich powyższych danych osobowych przez Fundację Gajusz zwanej dalej administratorem, w celu realizacji procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”.
APLIKUJ TERAZ

Koordynator

- koordynacja pracy zespołu brygadzistów- kontrola jakości zarządzania zespołem pracowników przez brygadzistów- ustalanie planów pracy z kierownictwem wyższego szczebla- reprezentacja interesów zespołu brygadzistów przed kierownictwem firmy- kontakt z brygadzistami w języku Malayalam-...

Koordynator

Ustalanie harmonogramu działań w związku z projektem; zarządzanie zespołem, wyznaczanie im zadań; monitorowanie pracy całego personelu, a także poszczególnych etapów wykonania projektu. Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne:

Lider Zespołu

Podejmowanie kluczowych decyzji zarządczych Wdrażanie innowacyjnych rozwiązań oraz współpraca nad strategią rozwoju firmy. Przeprowadzanie analizy finansowo-ekonomicznej. Monitorowanie i optymalizacja procesów biznesowych. Nadzór nad realizacja planów i strategii firmy. Identyfikacja i...


Specjalista ds. Produktu i Rozwoju Rynku (Zootechnik)

Tryb pracy: hybrydowy Teren całej Polski + praca w siedzibie firmy (woj. łódzkie) + home office Twoje obowiązki: Zarządzanie ofertą i rozwijanie nowych produktów. Wzmacnianie pozycji rynkowej produktów. Tworzenie informacji produktowych. Prowadzenie szkoleń i prezentacji. Wdrażanie...

Specjalista ds. Produktu i Rozwoju Rynku (Zootechnik)

Tryb pracy: hybrydowy Teren całej Polski + praca w siedzibie firmy (woj. łódzkie) + home office Twoje obowiązki: Zarządzanie ofertą i rozwijanie nowych produktów. Wzmacnianie pozycji rynkowej produktów. Tworzenie informacji produktowych. Prowadzenie szkoleń i prezentacji. Wdrażanie...

Specjalista ds. Produktu i Rozwoju Rynku (Zootechnik)

Tryb pracy: hybrydowy Teren całej Polski + praca w siedzibie firmy (woj. łódzkie) + home office Twoje obowiązki: Zarządzanie ofertą i rozwijanie nowych produktów. Wzmacnianie pozycji rynkowej produktów. Tworzenie informacji produktowych. Prowadzenie szkoleń i prezentacji. Wdrażanie...

Specjalista ds. Produktu i Rozwoju Rynku (Zootechnik)

Tryb pracy: hybrydowy Teren całej Polski + praca w siedzibie firmy (woj. łódzkie) + home office Twoje obowiązki: Zarządzanie ofertą i rozwijanie nowych produktów. Wzmacnianie pozycji rynkowej produktów. Tworzenie informacji produktowych. Prowadzenie szkoleń i prezentacji. Wdrażanie...