Praca: Specjalista do spraw rekrutacji pracowników


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/5590
OBOWIĄZKI:
Aktywne poszukiwanie kandydatów:Budowanie sieci kontaktów w Turcji poprzez platformy LinkedIn, specjalistyczne fora i grupy zawodowe.Używanie nowoczesnych narzędzi do wyszukiwania kandydatów. Kontaktowanie się z pasywnymi kandydatami poprzez wiadomości bezpośrednie i zaproszenia do nawiązania kontaktu. Promowanie oferty pracy: Tworzenie atrakcyjnych opisów stanowisk dostosowanych do rynku tureckiego (uwzględniając różnice kulturowe i językowe). Publikowanie ogłoszeń na popularnych portalach pracy w Turcji.Wykorzystanie social media do promowania ofert pracy (np. Facebook, Instagram).Budowanie marki pracodawcy: Promowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród potencjalnych kandydatów z Turcji. Tworzenie treści marketingowych dotyczących kultury organizacyjne.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Język: turecki, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Komunikatywność, łatwość nawiązywania relacji z ludźmi, uprzejmość
Uprawnienia: Kadry, rekrutacja i ocena pracowników w oparciu o kompetencje
Uprawnienia: umiejętność planowania i organizacji pracy


Wymagania inne:

Znajomość prawa pracy: przepisy dotyczące zatrudnienia, umowy o pracę, terminy wypowiedzeń. Znajomość pakietu Office, systemów rekrutacyjnych (np. SAP SuccessFactors, Workday) oraz narzędzi do sourcingu kandydatów (np. LinkedIn Recruiter).

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Specjalista do spraw rekrutacji osób z niepełnosprawnościami

Opis stanowiska: Samodzielne pozyskiwanie z rynku Osób z Niepełnosprawnościami z wykorzystywaniem różnorodnych metod pozyskiwania kandydatów, w tym poszukiwań bezpośrednich (direct search, social media). Dbałość o najwyższą jakość współpracy z managerami. Budowanie bazy Osób z...

Rekruter

Rekrutacja pracowników Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Język: bengalski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - A1 - początkujący Wymagania inne: [Umiejętność 2] : znajomość języka bengalskiego do komunikacji z pracownikami przechodzącymi...

Specjalista ds. HR

Zakres obowiązków: Organizacja oraz prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska wynikające z zapotrzebowania firmy. Aktywne pozyskiwanie kandydatów poprzez wykorzystanie różnorodnych metod oraz narzędzi np. Social media. Udział w badaniu kompetencji pracowników oraz planowaniu ich...


Pracownik ds. inwentaryzacji

Inwentaryzacje są przeprowadzane na całym terenie Niemiec Nie wymagamy doświadczenia ani znajomości języka obcego! Czym jest inwentaryzacja? Inwentaryzacja polega na skanowaniu i liczeniu towaru w sklepach detalicznych za pomocą nowoczesnych skanerów. Twoim zadaniem będzie precyzyjne...

Pracownik ds. inwentaryzacji

Inwentaryzacje są przeprowadzane na terenie Polski Opis stanowiska: Poszukujemy rzetelnych i odpowiedzialnych osób do pracy przy inwentaryzacjach w sklepach detalicznych na terenie całej Polski. Praca polega na liczeniu towarów za pomocą skanera. Należy liczyć się z częstymi zmianami...

Doradca Turystyczny z językiem francuskim

Pierwszy punkt kontaktu dla klientów z zapytaniami dotyczącymi podróży premium. Doradztwo w zakresie lotów, produktów, usług online, metod płatności oraz programów lojalnościowych. Pomoc w zakupie biletów lotniczych i obsługa różnych form płatności. Wsparcie klientów w...

Konsultant ds. Podróży ze znajomością języka szwedzkiego

Pierwszy punkt kontaktu dla klientów w sprawie podróży. Doradztwo w zakresie lotów, produktów, serwisów online, metod płatności oraz programów lojalnościowych. Wsparcie w zakupie biletów lotniczych i obsługa różnych form płatności. Pomoc klientom w trudnościach podróżnych....